Матова Улбулсин Утегеновна.
Жоғары санатты география пәні мұғалімі
Екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын аяқтаған
№3 жалпы білім беру КММ.
Маңғыстау облысы. Ақтау қаласы.
Диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандырудың және дамытудың негізі.

ДИАЛОГ ТҮРІНДЕ ОҚЫТУ ОҚУШЫЛАРДЫ ЫНТАЛАНДЫРУДЫҢ ЖӘНЕ ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ

       

Мерзімі:

 

19.11.2015 жыл 4-күн
Коучинг

тақырыбы:

«Диалог түрінде оқыту — оқушыларды

ынталандырудың және дамытудың негізі»

Жалпы мақсат: 1.Мұғалімдерге диалог түрінде оқыту туралы түсінік

беру.

2.«ЖАДА-на» және әңгімелесудің үш түріне

сипаттама беру.

3.Мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы ойлауды дамыту,ойлау туралы ойлануға үйрету.       4.Өзіндік пікірлерді дәлелдеуге бағыттауы, бағалаудың түрлі жүйелерін пайдалануы

Сілтеме: 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық, ресурстар
Оқу нәтижесі

 

«Диалог түрінде оқыту» модулімен танысу арқылы

елестетуге, баламалы шешімдер қабылдауға, іс-

әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге ықпал

етеді, қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады,

функционалдық сауаттылыққа бейімділікті

қалыптастырады.

 

Коучингте

қолданылатын

материалдар:

 

А- 3 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт,

маркер, қалам, слайдтар, таныстырылым, суреттер,

бейнероликтер т.б.

Оқыту әдістері: Диалог түрінде

оқыту

ОүБ және оқуды

бағалау

АКТ

СТО әдісі

 

 

 

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

 

Тапсырмалар: Сұрақтарға жауап іздеу, маңызды жауап беру, сыни

тұрғыдан ойлану, жауаптарды дәлелдеу; формативті

бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық

тапсырма және қорғау, рефлексия

Оқуға арналған

тапсырма:

1. Мұғалімге арналған нұсқаулық.

2. Қосымша дерек көздері

 

 

 

 

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

№ р/с Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-

әрекеті

Мұғалімдерге

психологиялық

ахуал туғызу

 

Ұйымдастыру кезеңі:

1. «Танысу» тренингін

ұйымдастыру, гүл шоғын

сыйлау.

2. Даналық сөздер ұсыну

(афермациялар)

Мұғалімдер бір-бірімен

амандасады,

орындықтарға отырады.

Танысу мақсатында бір-

біріне гүл сыйлай

отырып, бір-бірінің

есімін, өз есімін

әріптесінің есімімен

қоса айтады.

Топтарға болу

 

Шағын топқа бөлу үшін

cуретте берілген жануарлардың суреттерін  салыстыру арқылы бөлінеді.

 

Мұғалімдер ұсынған

суреттерден біреуін таңдап, алған суретін басқалармен салыстырады. Айырмашылығын анықтап, суреттің саны бойынша топтарға бөлініп отырады.

Мұғалімдердің іс-

әрекетін қадағалап

үйренуіне жол ашу,

ой-пікір қозғау,

жауапта нақтылық,

тұжырымдамалыққа үйрену

Тақырыпты: «Диалог түрін-де оқыту-оқушыларды

ынталандырудың және

дамытудың негізі»

Екі сұрақ қою:

1.Табиғаттың «қыс» мезгілін қалай суреттейсіз?

2. Қысқы табиғат құбылыстары сіздерге ұнайма?

 

Мұғалімдер алдымен

өздеріне берілген сұраққа

өзінше ой-толғаныс

жасайды, ой-пікірлерін

параққа жазады.

Топта талқылайды,

постер жасайды.

Әр топтың лидері шығып

қорғайды.

Сергіту сәті Бейнежазбаға қарап «Қаражорға» биін  қайталау. Мұғалімдер бейнежазбаға қарап қаражорға би қимылдарын  қайталайды.

 

Мұғалімдердің

пікірін жинақтау,

негізгі тақырыпқа

назар аударту,

бейнероликтерге

назар аударту,

ойұшқырлығы, пікір

қозғау.

Мұғалімдерге

Александрдің (2008)

диалогтік оқыту туралы

берген түсініктемелерін

және Мерсердің

әңгімелесудің зерттеуі

бойынша әңгіменің үш

түріне түсінік береді.

Выготский

Мұғалімдернің бірлесе

топтық жұмысын

ұйымдастыру. Көрсетілім

негізінде болжау, сыни

тұрғыдан ойлау, бір-бірін

тыңдау әрекеттері.

Сұрақтарға ауызша

жауап беру.

Негізгі сұрақтар

бойынша пікірлесу, жеке,

жұптық, топтық бірлесе

жұмыс.

Миға шабуыл Тақырыб ы: Суреттерге қарап  Топтарға тапсырма беріледі.                                                                І    топ.Бірінші сурет.                                ІІ  топ.Екінші сурет.                                   ІІІ топ. Үшінші сурет.                          IV топ  Төртінші сурет. Тапсырманы топ мүшелерімен талдайды, орындайды. Әр топтан екі адамнан тақтаға шығып тапсырма бойынша әңгіме түріне мысал келтіріп, әңгімелеседі.

 

 

Рөлдік ойын «Қазақ тілінің латын алфавитіне көшуі.» тақырыбында топ тапсырмалары:

1-топ. Әңгіме-дебат.

2-топ. Кумулятивтік әңгіме. 3-топ. Зерттеушілік әңгіме.

Тақырыпты топта талдайды, пікір алысады, ойларын толықтырады.

Әр топтан екі қатысушы тақтаға шығып, берілген тапсырма бойынша рөлдік ойын көрсетеді.(әңгіме түрін)

Қорытындылау

Рефлексия

 

Сабақтан алған әсері

туралы пікірін стикерге

жазып, «Ізгілік ағашына»

жапсыруды тапсыру

Коучингке қатысқан

мұғалімдерге алғыс

жазылған конфеттер

ұсынады.

Мұғалімдер бүгінгі сабақ

туралы «екі жұлдыз, бір

тілек» жазып қалдырды.