Матова Улбулсин Утегеновна.
Жоғары санатты география пәні мұғалімі
Екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын аяқтаған
№3 жалпы білім беру КММ.
Маңғыстау облысы. Ақтау қаласы.
Диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандырудың және дамытудың негізі.
ДИАЛОГ ТҮРІНДЕ ОҚЫТУ ОҚУШЫЛАРДЫ ЫНТАЛАНДЫРУДЫҢ ЖӘНЕ ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ
Мерзімі:
|
19.11.2015 жыл | 4-күн | |
Коучинг
тақырыбы: |
«Диалог түрінде оқыту — оқушыларды
ынталандырудың және дамытудың негізі» |
||
Жалпы мақсат: | 1.Мұғалімдерге диалог түрінде оқыту туралы түсінік
беру. 2.«ЖАДА-на» және әңгімелесудің үш түріне сипаттама беру. 3.Мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы ойлауды дамыту,ойлау туралы ойлануға үйрету. 4.Өзіндік пікірлерді дәлелдеуге бағыттауы, бағалаудың түрлі жүйелерін пайдалануы |
||
Сілтеме: | 1.Мұғалімге арналған нұсқаулық, ресурстар | ||
Оқу нәтижесі
|
«Диалог түрінде оқыту» модулімен танысу арқылы
елестетуге, баламалы шешімдер қабылдауға, іс- әрекеттің түрлендірілген тәсілдерін енгізуге ықпал етеді, қатысушылардың ойлау қабілеттерін дамытады, функционалдық сауаттылыққа бейімділікті қалыптастырады. |
||
Коучингте қолданылатын материалдар: |
А- 3 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, слайдтар, таныстырылым, суреттер, бейнероликтер т.б. |
||
Оқыту әдістері: | Диалог түрінде
оқыту ОүБ және оқуды бағалау АКТ СТО әдісі
|
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Топтық жұмыс
|
|
Тапсырмалар: | Сұрақтарға жауап іздеу, маңызды жауап беру, сыни
тұрғыдан ойлану, жауаптарды дәлелдеу; формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия |
||
Оқуға арналған
тапсырма: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
2. Қосымша дерек көздері |
||
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
№ р/с | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-
әрекеті |
Мұғалімдерге
психологиялық ахуал туғызу
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. «Танысу» тренингін ұйымдастыру, гүл шоғын сыйлау. 2. Даналық сөздер ұсыну (афермациялар) |
Мұғалімдер бір-бірімен
амандасады, орындықтарға отырады. Танысу мақсатында бір- біріне гүл сыйлай отырып, бір-бірінің есімін, өз есімін әріптесінің есімімен қоса айтады. |
Топтарға болу
|
Шағын топқа бөлу үшін
cуретте берілген жануарлардың суреттерін салыстыру арқылы бөлінеді.
|
Мұғалімдер ұсынған
суреттерден біреуін таңдап, алған суретін басқалармен салыстырады. Айырмашылығын анықтап, суреттің саны бойынша топтарға бөлініп отырады. |
Мұғалімдердің іс-
әрекетін қадағалап үйренуіне жол ашу, ой-пікір қозғау, жауапта нақтылық, тұжырымдамалыққа үйрену |
Тақырыпты: «Диалог түрін-де оқыту-оқушыларды
ынталандырудың және дамытудың негізі» Екі сұрақ қою: 1.Табиғаттың «қыс» мезгілін қалай суреттейсіз? 2. Қысқы табиғат құбылыстары сіздерге ұнайма?
|
Мұғалімдер алдымен
өздеріне берілген сұраққа өзінше ой-толғаныс жасайды, ой-пікірлерін параққа жазады. Топта талқылайды, постер жасайды. Әр топтың лидері шығып қорғайды. |
Сергіту сәті | Бейнежазбаға қарап «Қаражорға» биін қайталау. | Мұғалімдер бейнежазбаға қарап қаражорға би қимылдарын қайталайды.
|
Мұғалімдердің
пікірін жинақтау, негізгі тақырыпқа назар аударту, бейнероликтерге назар аударту, ойұшқырлығы, пікір қозғау. |
Мұғалімдерге
Александрдің (2008) диалогтік оқыту туралы берген түсініктемелерін және Мерсердің әңгімелесудің зерттеуі бойынша әңгіменің үш түріне түсінік береді. Выготский |
Мұғалімдернің бірлесе
топтық жұмысын ұйымдастыру. Көрсетілім негізінде болжау, сыни тұрғыдан ойлау, бір-бірін тыңдау әрекеттері. Сұрақтарға ауызша жауап беру. Негізгі сұрақтар бойынша пікірлесу, жеке, жұптық, топтық бірлесе жұмыс. |
Миға шабуыл | Тақырыб ы: Суреттерге қарап Топтарға тапсырма беріледі. І топ.Бірінші сурет. ІІ топ.Екінші сурет. ІІІ топ. Үшінші сурет. IV топ Төртінші сурет. | Тапсырманы топ мүшелерімен талдайды, орындайды. Әр топтан екі адамнан тақтаға шығып тапсырма бойынша әңгіме түріне мысал келтіріп, әңгімелеседі.
|
Рөлдік ойын | «Қазақ тілінің латын алфавитіне көшуі.» тақырыбында топ тапсырмалары:
1-топ. Әңгіме-дебат. 2-топ. Кумулятивтік әңгіме. 3-топ. Зерттеушілік әңгіме. |
Тақырыпты топта талдайды, пікір алысады, ойларын толықтырады.
Әр топтан екі қатысушы тақтаға шығып, берілген тапсырма бойынша рөлдік ойын көрсетеді.(әңгіме түрін) |
Қорытындылау
Рефлексия
|
Сабақтан алған әсері
туралы пікірін стикерге жазып, «Ізгілік ағашына» жапсыруды тапсыру Коучингке қатысқан мұғалімдерге алғыс жазылған конфеттер ұсынады. |
Мұғалімдер бүгінгі сабақ
туралы «екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырды. |