Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

Жамбыл облыстық әкімдігінің білім басқармасы

Қаратау технология,білім және бизнес колледжі

 

 

 

 

 

«Бекітемін»

                            Директордың  оқу

                          және

      өндірістік жұмыстары

        жөніндегі

орынбасары

                                                                   ______Д.Қ.Түменбаев

«___»  ____2016 ж.

 

 

 

 

 

 

            АШЫҚ  САБАҚ

 

 

ТАҚЫРЫБЫ:

ПӘН:«Қазақстан тарихы»

ТОП:  1202-15-9-,0201-15-9-1           

Өткізуші оқытушы:

                   Джумабаева А.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қаратау 2016 ж.

 

Әдіскер:__________________________Ахмаханова Ә.Қ.

 

«ЖББП»   ЦӘК  төрағасы: _________Жүзжасаров А.А.

 

Оқытушы :________________________Джумабаева А.А.

 

 

Өткізілетін күні :  «___»  «______»  2016 ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сабақтың  тақырыбы:

    «Қазақстан  60-80 жылдардарда»

 

Сабақтың      мақсаты: Білімалушыларға 60-80 жылдардағы   әлеуметтік –экономикалық  жаңдайын барынша көптеген фактілермен   көрсету.

  Білімділік :

Білімалушыларға Қазақстан тарихындағы   ең   маңызды кезең — 60-80 жылдардағы  маңызды оқиғалар, Алматы қаласындағы  мәдени  өмір,  ,ондағы  экономика мен  әлеуметтік  өмірдегі     ҚазКСР-нің    60-80 жылдардағы  әлеуметтік –экономикалық  дамуы, моноқалалардың    көптеп салынуы, жаңа бесжылдық  жоспарлар  турасында   айту.

Дамытушылық:  Білімалушылардың  алдын-ала тестерге ,сұрақтарға  жауабын тыңдап алып, білмейтін  сұрақтар бойынша білімдерін жинақтауына көмектесу.

  Тәрбиелік:  Білімалушыларға  60-80 жылдары     елімізде  Тоқырау  белгілері болғаны ,алайда  Қазақстан халқы   көптеген   істерде   жанқиярлық еңбек үлгісін көрсеткені турасында айту,    аса маңызды оқиғаларды  сарапай  білуге тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес

Қолданылатын әдіс –тәсілдер:

Қызығушылықты  ояту сатысы:  

 

   Пәнаралық байланыс:   Дүние жүзі  тарихы, Қазақ   әдебиеті.  

Жаңа  сабақ :

Сабақтың  көрнекілігі: Электронды оқулықтар :   «Қазақстан      тарихы »  электрондық  оқулығы          көрсетіледі. Ол жерде еңбекшілердің егістік даласындағы  жарқын бейнелері,   көрнекті тұлға  Д.А.Қонаев жеке бейнесі,

 

 

   І. Ұйымдастыру кезеңі : Білімалушылармен сәлемдесу,бар-жоғын түгендеу, аудитория тазалығына көңіл бөлу .

ІІ.Білімалушылардың   білімін тексеру,үй тапсырмасын сұрау:

  1. Д.А.Қонаев турасында не білесіздер ?-     Кеғестік кезеңдегі  тұлға,  елімізде  экология      сол жылдары    нашарлай бастады,  алматы  қаласында   көптеген  нысандар  бой  көтерді.
  2. « Тың игеру»  экологияға   қандай  зиянын  әкелді ? –Қазақстанның көп  бөлігі  жарамсыз болып қалды. .
  3. Никита Хрущев кезіндегі «жылымық» неге   осындай   атқа ие болды деп ойлайсыңдар?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІY. Дәрісті өту:  60-80жылдары  Қазақстанның  әлеуметтік  -экономикалық  жағдайы турасында  айту.  Алғашқы сөзді   оқытушы бастап береді де,  ал    дебатты    білімалушылар жалғастырады. Қазіргі  тарихнамада 1970-1980 жылдарды тоқырау кезеңі деп атайды,өйткені 50-60 жылдардың ортасында басталған реформалар тоқтатылды. Бірақ,  сонымен  қатар бұл кезеңде   халыұ  алаңсыз тұрмыс   деңгейіне  көғңлдері толып, жағымды  өмір сүрді.

1970-1985 жылдары  республиканың индустриялық қуаты белгілі бір мөлшерде өсті. Мыңға жуық кісәпорындар мен    цехтар     іске  қосылды. Қазақ  газ   өңдеу  зауыты, Шевченко пласмасса  зауыты, Қарағанды  резинотехникалық зауыты, Шымкент  және Жамбыл зауыттары,Жәйрем кен байыту комбинаты, және т.б.атап өтуге болады.

3 аумақтық кешен қалыптасты. Маңғыстау, Қаратау-жамбыл, Павлодар –Екібастұз кешендері  қалыптасты. Алайда,   құрылымы  жағынан қарасақ оның шикізаттық бағытын  байқау  қиын емес,  аса  үлкен    кен  байлықтары  Одақтың     зауыттарына   шикізат ретінде кетіп , елімізге    инфрақұрылымын жақсартуға ешбір көңіл бөлінбеді.

Аграрлық сектор          жаңартылмады,   мал бағатын шопандардың  электр ,теледидар,  тоңазытқыш сияқты тұрмыс    техникасын апйдалануға  мүмкіндіктері болмады.

Ал,  негізгі  әсіресе,     біраұ Қазақстан малшылары  бүкілодақты етпен,  сүтпен, астықпен,мақтамен  қамтамасыз етті.

Студенттер мен  оқушылар    ауыл шаруашылық жқмыстарына  үздіксіз тартылды.    Мақта  өсіретін аймақтар    оқуышлары  мақта теру,    Алматы облысы темекі   теру  сияқты ауыр жқмыстарға апарылды.

Қазір ,сіздер  60-80 жылдар  Қазақ КСР-інің   жалпы  картинасын     дұрыс  түсіну  үшін  өздеріңіз екі  топтаұ бөлініп,    жақтаушылар мен даттаушылар  болып  бөлінесіздер.

 

 

 

ҮІІІ. Сабақты бекіту.

 

  1. Қазақстанның шикізат ,әскери   сынақ алаңдарына айналуы турасында   дебат өткізу.

Ол үшін екі топ  дайындаймын. Бір   топ  60-80 жылдардың     жағымды жақтарын  және  екінші жағы  топтар   тек жағымсыздығы     туралы  фактілер  жинайды. Мысалы, Семей полигоны,Арал  , Балқаш   турасында     сұрақтар   беріліп,  екі жақтың    кеңес кезіндегі және  қазіргі уақыттарда шығарылған    кітаптардан   алынған жауаптары  тыңдалады.

 

 

 

ІХ. Бағалау: Сұрақтарға ,пысықтау сұрақтарына және  дебатқа қатысқан  білімалушыларды  бағалаймын .

 

Х. Үйге тапсырма (алдын-ала тақтаға жазылады)

« 60-80 жылдардағы Қазақстан»  эссе.