Түркістан қаласы
Ә. Науаи атындағы №13 мектеп -гимназия
География пәні мұғалім: Рахимова Н.
Пән мұғалімі: | Рахимова Назакат | Күні: | 22.10.2015-23.10.2015 | |||||
Сынып: | 7-В 7-Г | |||||||
Пәні: | география | |||||||
Тақырыбы: | Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі. | |||||||
Негізгі түйінді идея: | Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілер туралы түсінік. | |||||||
Оқу мақсаты: | Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады | |||||||
Табыс критерийлері | ||||||||
Барлық оқушылар | Көпшілік оқушылар | Жекелеген оқушылар | ||||||
Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады | Картада көрсете алады. Толық түсінік айтады | Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады | ||||||
Кезеңдер Уақыт | Мұғалім не істейді? | Оқушылар не істейді? | Ресурстар | |||||
Ұйымдастыру
3 мин |
Сәлемдеседі. Оқушыларды түгелдейді.сурет таратады.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында ойын жүргізеді Топ ережесін жаздырады. |
. Қиылған суреттерді құрыстырып топқа бөлінеді.
Топ ережесін жазады. Назарларын сабаққа аударады. |
Дүниежүзі картасы
Африка контур картасы |
|||||
Үй тапсырмасы
3 мин |
Ашық сұрақ жауаптар ұйымдастырады | Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын орындайды. | ||||||
Негізгі бөлім
10 мин
18 мин
2 мин |
Тақырыпты оқуды оқушыларға тапсырады, бағыт- бағдар береді, бақылайды.
Картада практикалық жұмыс орындау үшін 3 деңгейдегі есептер береді. А деңгей – Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілер туралы біледі Картадан зерттей алады В деңгейі – Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, зерттеушілер туралы түсінік айта алады. С деңгей – Физикалық орнын көрсете алады Картаға арналған жаттығулар жасату |
Тақырыпты оқып, танысады, топта талқылайды, бірін- бірі толықтырады. Кластер жасайды.
Әр оқушы берілгентапсырманы орындайды
Барлығы жаттығу жасайды |
||||||
Қорытынды
5 мин |
Инсерт әдісі бойынша сабаққа кері байланыс алады | Нені білгені, нені білгісі келетіндігі туралы өз ойларын | ||||||
Үйге тапсырма
2 мин |
Тест сұрақтарын құрастыру тапсырмасы беріледі | |||||||
Бағалау
2 мин |
«Басмармақ», әдісі арқылы өзін-өзі бағалау, | |||||||
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар | ||||||||
Не сәтті болды? | ||||||||
Не сәтсіз болды? | ||||||||
Нені жақсартуға болады? | ||||||||
Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым? | ||||||||
Нені өзгертуге болады? | ||||||||