Түркістан қаласы

Ә. Науаи атындағы  №13 мектеп -гимназия

География пәні мұғалім:  Рахимова  Н.

 

 

Пән мұғалімі: Рахимова Назакат Күні: 22.10.2015-23.10.2015
Сынып: 7-В        7-Г
Пәні: география
Тақырыбы: Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан  мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі.
Негізгі түйінді идея: Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілер туралы түсінік.
Оқу мақсаты: Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар Жекелеген оқушылар
Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады Картада көрсете алады. Толық түсінік айтады Оқушыларға физикалық – географиялық орнын ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білетін болады
Кезеңдер Уақыт Мұғалім не істейді? Оқушылар не істейді? Ресурстар
Ұйымдастыру

3 мин

Сәлемдеседі. Оқушыларды түгелдейді.сурет таратады.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында ойын жүргізеді Топ ережесін жаздырады.

. Қиылған  суреттерді құрыстырып топқа бөлінеді.

Топ ережесін жазады.    Назарларын сабаққа аударады.

Дүниежүзі картасы

Африка контур картасы

Үй тапсырмасы

3 мин

Ашық сұрақ жауаптар ұйымдастырады Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын орындайды.
Негізгі бөлім

10 мин

 

 

18 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Тақырыпты оқуды оқушыларға тапсырады, бағыт- бағдар береді, бақылайды.

Картада практикалық жұмыс орындау үшін 3 деңгейдегі есептер береді.

А деңгей – Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілер туралы біледі Картадан зерттей алады

В деңгейі – Африка физикалық – географиялық орны ұғымын, зерттеушілер туралы түсінік айта алады.

С деңгей – Физикалық орнын көрсете алады

Картаға арналған жаттығулар жасату

Тақырыпты оқып, танысады, топта талқылайды, бірін- бірі толықтырады. Кластер жасайды.

Әр оқушы берілгентапсырманы орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы жаттығу жасайды

Қорытынды

5 мин

Инсерт әдісі бойынша сабаққа кері байланыс алады Нені білгені, нені білгісі келетіндігі туралы өз ойларын
Үйге тапсырма

2 мин

Тест сұрақтарын құрастыру  тапсырмасы беріледі
Бағалау

2 мин

«Басмармақ», әдісі арқылы өзін-өзі бағалау,
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар
Не сәтті болды?  
Не сәтсіз болды?  
Нені жақсартуға болады?  
Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым?  
Нені өзгертуге болады?