ІІ деңгейлі мұғалім Ж.А Жаманадина

« Рефлексия » тақырыбы бойынша

коучинг — сессия   жоспары

 

 

 

   

 

Сабақ тақырыбы:  Рефлексия
Жалпы мақсат: Сабақ соңында рефлексия жасаудың тиімді жолдарын бірлесе қарастыру.  Мәселелерді бірлесе шешуге, идеялармен алмасуға үйрету.
  Сілтеме: 1.     Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

 

 Оқу нәтижесі  Мұғалімдердің  рефлексиямен  жұмыс жүргізуге әрі қарай дамытуға көмектесу.

 

 Түйінді идеялар:  

 

Сабақта қолданылатын материалдар:  А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер

 

 

 

Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Коучинг

АКТ

Бағалау

 

 

 

 

 

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

5. Рөлдік ойындар

 

Дерек көздері: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
Тапсырмалар: Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, сыни тұрғыдан ойлау

 

Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық. 

 

 

 

 

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

 

І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 мин)   

Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
           1 мин

2 мин

2 мин

 

 

« Амандасу» тренингін ұйымдастыру.

Топқа бөлу. Фигуралар.

 

Сессияға қатысушы мұғалімдер фигура  түріне қарай  бөлінеді.  Топқа бөлініп орындарына жайғасады.
І.Миға шабуыл             (8  мин) « Сен кімсің? »

«Өмір ағашы» жаттығуы

Сессияға қатысушы мұғалімдерден  ойлауды қажет ететін сұрақтар қою арқылы«Рефлексия» коучинг тақырыбын ашуды бастау.

1.Рефлексия дегеніміз не?

Тыңдаушыларға өз өмірлеріңіздің ағашын схема бойынша салуды ұсыну.

Мұғалімдердің  топта  әңгімелеседі, жеке жауаптары тыңдалады.

Постерге талдайды .

II.Презентация. Пікір алмасу

5мин

 

 

 

 Презентация көрсетіп мағлұмат беру.

Осы таныстырылымнан  алған ақпараттарынан соң, пікір алмасуға итермелеу.

Сессияға қатысушы мұғалімдер таныстырылым көреді

 

Көрген соң бір-бірімен пікір алмасады

ІІІ. Постермен жұмыс

8 мин

1. Топтарға  сұрақ. Өз сабақтарында қалай кері байланысты қалай ұйымдастыра аласыздар?

2.Қай топтың рефлексиясы жоғары деңгейде болса  бір-бірін  формативті  бағалату.(смайликтерді өзге топтарға беріп, қол шапалақтау)

 

Топта жұмыс жүргізу

 

 

Бір-бірін формативті бағалайды.

IV.Сергіту сәті         (5 мин)

 

 

Жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында өмір жайлы видео көрсету АКТ  бойынша көрсету
V. Қорытындылау

(15 мин)

 

 

 

 

 

«Шынжыр» жаттығуы

Мұғалімдер таратылған қағаздардарға рефлексия жайлы  3 тілек 1 ұсыныстарын жазып шығады. Жазылған пікірлерден  шынжыр жасайды.Және ол шынжырды  қатысушы лидер болған мұғалімнің мойнына алтын алқа ретінде ілу.

 

 

 

Негізгі идеясын ашады

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Рефлексия

(3 мин )

Сабақта алған әсерлерін гүлдерге көбелек қондыру арқылы  стикерлермен пікірлерін жапсыру

 

 

 

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  білдіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тамыры  —  сіздің өміріңіздің мақсаты мен мәні;

 

Діңгегі  — сіздің өзіңіз туралы пікіріңіз;

 

Бұтақтары —  сіздің армандарыңыз  бен тілектеріңіз, « менде болсын» деген қасиеттеріңіз;

 

Жемістері  — сіздегі бар қасиеттер , орындалған армандар мен тілектер;