Қызылорда облысы Шиелі ауданы «№49 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мұғалімі Сулейменова Эльвира Абдиманаповна

 

САБАҚ:  Аласа таулы  өлкелер   Мектеп:  №  49  орта мектеп
СЫНЫП:   8  сынып   Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)   Қазақстан  аумағы жер бедерінің  ішкі және сыртқы  күштердің  әсерінен  дамуы мен қалыптасуын түсінеді . Геологиялық даму нәтижесі арқылы пайда болған жазықтарға , аласа тауларға және биік таулы өлкелерге тоқталып , сипаттама береді 
Сабақ мақсаттары   Барлық оқушылар:
· ·    Аласа  таулы өлкелердің  ерекшеліктерімен  танысады    ,  кескін картаға аласа тауларды түсіреді
  Оқушылардың басым бөлігі: 
· ·    Ішкі  және сыртқы  күштердің  таулардың жер бедерін  өзгертудегі  рөлін түсіндіре   алады
  Кейбір оқушылар:
· ·    Аласа таулардың  жер беті қандай  жыныстардан  түзілгенің  геологиялық  карта арқылы табады
Тілдік мақсат   Оқушылар:

  • Картамен  және кескін картамен жұмыс  істей  алады.
  • Ойларын еркін айталады
  Негізгі сөздер мен тіркестер:
—     экзогенді және эндогенді күштер , сейсмология ,эрозия

—            жазық ,ойпат , үстірт , қырат, бэр  төбешектер

  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 

 

 

·   Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·   Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·   Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·   Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

  Талқылауға арналған тармақтар:
  Жазықтардың  және аласа таулардың айырмашылығын  атау
  Сіз неліктен .…. екенін айта аласыз ба?
  Неліктен аласа таулы өлкелерге  жер бедерінің  өзгеруіне   табиғат процестері әсер ететінің айта аласыз ба ?
  Жазылым бойынша ұсыныстар:
  Кескін картаға аласа тауларды түсіру
Алдыңғы оқу   Жер  бедері  ірі пішіндерінің  бірі жазықтар жайлы  екенің  толық биледі
  Жоспар

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Оқушы ісәрекеті Ресурстар
Басталуы   3мин

 

 

 

5 мин

 

Психологиялық тренинг «Қызылорда  жаңбыры

1        «Динамикалық  шеңбер» әдісі

 

2  Оқушыларды  «Мозайка » әдісі

Бір бірін тыңдайды , қайталайды ,түсінеді

1 ережеге  сәйкес  ,үйге берген тапсырманы жазықтар жайлы  бір –біріне айтады

2        Топтарға  топтасады

 

 

 

 

 

 

 

Қиындылар

Ортасы 10 мин

 

 

 

 

20 мин

3        «Үнсіз  бейнежазба »  әдісі  .Аласа таулар  туралы бейнежазба  көрсетіледі

 

4  «Ойлан, Топтас, Бөліс» әдісі

3  бейнежазбадан көрген  аласа таулардың түрлері, тау жоталары және ең биік нүктелері  жайлы   ой жинақтайды

4 үш топқа Сарыарқа , Мұғалжар және Маңғыстау  туралы мәтін беріледі ,сол бойынша постер қорғалады

Бейнежазба

 

 

 

Карта , кескін карта , қосымша деректер , А3 парағы , түрлі түсті қалам

Аяқталуы   7 мин 5   Геодиктант  ( жеке жұмыс ) 5  жеке жұмыс арқылы білімдерін пысықтайды Геодиктант мәтіні , интерактивті тақта
  Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
·   Аласа таулардың  жер беті қандай  жыныстардан  түзілгенің  геологиялық  карта арқылы табады ·   Өзін өзі , бір бірін бағалайды ·   Пәнаралық байланыс – тарих

·   АКТ-мен байланыс  бар

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

  Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?