Қызылорда облысы Шиелі ауданы «№158 қазақ орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мұғалімі Амырханова Гулжан Кадирбеккызы

Коучинг жоспары

 

Тақырыбы Ұстаз ойлы  болмай- шәкірт ұшқыр болмайды

 

Мақсаты Ақпараттық құзіреттілігі дамыған,сыни ойлау тұрғысынан жаңа,тың шешімдер қабылдай білетін ұрпақ тәрбиелеуге дайын мұғалімдер қауымдастығын құру.

мұғалімдердің іс-орынын айқындау, белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу

Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:

 

-ортада жайлы әрекеттестікті орнату ,әңгімелесу үшін мүмкіндіктер жасау;

-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнату;

-мұғалімдердің белсене қатысуына көмектесу;

Оқытудың нәтижесі

  

 

                 

 

Күтілетін нәтиже

 

Негізгі идеялар

Мұғалім – оқушы  әлеуметтік  өзара    әрекеттестігі оқумен қалай байланысты екендігін және осындай  қарым –қатынастың мүмкіндіктерін  қалай кеңейтуге болатынын түсіну.

Мұғалім-оқу үдерісін басқарушы,оқушы-белсенді ізденушіге айналатындай жағдай жасау.

-өз идеяларын зерделеп,өзара әрекеттестікті орнатады;

-мұғалімдер белсене қатысады;

•Білу. Оқыту мен оқуда бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы  және сыни тұрғыдан ойлау жайлы білімдерін толықтырады.

• Қолдану, түсіну және талдау: өз тәжірибесінде мұғалім топтық жұмысты тиімді пайдалана білуге дағдыланады, оқытудың тиімді әдіс — тәсілдерін тиімді пайдалана алатынын көрсете алады, топта бірлесе отырып жұмыс істей отырып, өзгенің ойын құрметтей білуге үйренеді.

• Бағалау: Өзін — өзі, өзгені бағалауды үйренеді.

 

Сын тұрғысынан ойлауды дамытатын педагогикалық технологияларды сабақта күнделікті қолдана білуге дағдыланады

 

Әдіс-тәсілдер сұрақ-жауап, миға шабуыл, Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Ресурстар Интернеттен қосымша материалдар.МАН.
Қолданылған құралдар: ватман, А4 парағы, АКТ, маркер, түрлі-түсті қағаздар, суреттер, смайлик т.б
                            

  Коучинг барысы

 

   

Коуч әрекеті

 

Мұғалім әрекеті

 

Уақыты

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Ұйымдастыру:

1.                                       СЕРГІТУ СӘТІ.

Қазақтар-қол алысады

Италияда –құшақтасады

Бразилияда-бір-бірінің иығын қағады

Зимбавбада-арқасымен

Македонияда-шынтақпен

Никарагуада –иықпен

Австралияда-шапалақ,секіру,бөксемен.

 

Топ құру: түрлі-түсті зат  арқылы топқа бөлу

•         Осыдан екі  жарым мың жыл бұрын қытай ғұламасы Конфуций былай деген екен: «Маған айтып берсең — ұмытып қаламын, көрсетсең – есімде сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін!»

•          Бұл идеяны XX ғасыр басында Мария Монтессори өзінің тамаша үйрету жүйесінің негізгі қағидасы ретінде қайталаған: «Мен өзім жасауым үшін маған көмектес!» Осындай дана сөздерді өзінің күнделікті жұмысына ұстаным етіп алған ол ойшыл мұғалімдер

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті  зат  арқылы топтарға  бөлініп отырады.

 

 

 

 

 

Үйренген жаңа сөздерді жазып отырасыздар

«Шынжыр әдісі»

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

3

Бейне жазба тыңдату Мұғалімдер бейнежазбаны тыңдап , өз ойларын білдіреді

 

Талқылау-мұғалімдер өз идеяларын зерделейді өзара әрекеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады.

 

Олар топтық жұмыстың тиімділігі туралы ой бөліседі

 

8-10 минут
 

4

 

Бүгін біз сіздермен жасырылған алтын  балықты іздейміз.

 

 

 

Барлық топ сыни ойлауға

байланысты сөздер арқылы

негізгі  тақырыпты жасырады

 

 

 

5-8

минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 2-тапсырма

 

LOKI  әдісі бойынша заттарды еске сақтап дәл табу керек

 

 

Мұғалімдер  суретке қарап нақты орнын анықтап әңгіме құрастырады. 10 минут
 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімдер сұраққа жауап бере отырып, сабақ барысындағы тақырыптан алған әсерлерін зерделей отырып, шынайы түрде жауап береді.

 

 

5-8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-10мин

8 Бүгінгі сабаққа рефлексия жазуды ұсынамын

 

Мұғалімдер  рефлексия жазады.

«Екі жұлдыз бір тілек»

 

2 минут Вербальды бағалау