Атырау облысы,Индер ауданы,

                     Елтай ауылы

«Қызғалдақ» мектепке дейінгі бөбекжайының МАД тобының                   

                 тәрбиешісі :

Сисенгалиева Нурганым Толяевна

 

Білім беру саласы:»Қатынас«

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Сауат ашу және жазу.

Тақырыбы:«Сауат ашу еліне саяхат»

Мақсаты:Балалардың жыл бойы алған білімдерінің сапасына көз жеткізу.Өтілген дыбыстарды қайталау дауысты дауыссыз дыбыстарды ажырату.Балалардың сөздік қорын байыту,түрлі сөздік ойындар арқылы байланыстырып сөйлеу қабілеттерін арттыру.

Дамытушылығы:Балалардың  дыбыстар жөнінде алған түсініктерін,түрлі тапсырмалардың шешеуін тапқызу арқылы тиянақтау.

Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап,ойлау,миға шабуыл,бағалау,топтастыру.тілші.

Көрнекілігі:Дидактикалық материалдар.

Іс-әрекет

Кезеңдері.

Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.
 

Себепті  туғызушы-лығын ояту кезеңі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдас-тырушы-лық ізденіс кезеңі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іс-әрекетті

бағалау

кезеңі.

 

 

 

 

 

Балалар  барлығымыз шаттық шеңберіне тұрып амандасайық.

 

Білгір қазақ баласы,

Сәлем –сөздің анасы.

Тобымызға келіп отырған.

Апайларға қарашы.

Бәріне де ізетпен.

Иіліп сәлем береміз.

Сәлеметсіздер ме,апайлар?

 

Бізге бүгін ерекше күн,ерекше оқу іс- әрекеті.

Балалар көңіл күйлерің қалай?

Осындай  көңіл-күймен бүгінгі оқу іс- әрекетімізді бастаймыз.

Балалар оқу іс- әрекетімізді бастамас бұрын кеудеміздегі төсбелгімізге  көңіл бөлейікші.Осы төс белгіге сәйкес орындыққа отырайық.

-Балалар кәне ойымызға түсірейікші мен сендерге сұрақ қоямын зейін қойып мұқият тыңдаңыздар.

-Дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

-Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленеді?

-Сөз неден құралады?

Кім дыбысқа байланысты тақпақ біледі?

 

Жұмбақ шешу.

Жайлауда бар,

Қыстауда жоқ.

Жасылда бар.

Қызылда жоқ.         (Ж)

 

Жалғыз таяқ боп тұр.

Төбесінде доп тұр.

(І)

 

Сәлем алып алыстан,

Туысынан таныстан

Келетұғын хат,хабар.

Қай әріптен басталар.

 

(Х)

Біз бүгін сауат ашу еліне саяхатқа шығамыз.Балалар тыңдайықшы.Ненің даусын естіп тұрсыңдар,пойыз жүріп келе жатыр.Білімдеріңді шыңдау үшін көптеген тапсырмалар орындаймыз.

Сонда ғана сауат ашу еліне саяхатқа шығамыз.

№1тапсырма Гүлдер тобы.

«Сан арқылы сөз табыңдар»

 

№2 тапсырма Көбелектер тобы.

«Буындарды оқып,олардан сөз құрастырып жаз»

№3 тапсырма Құстар тобы.

«Сызбаға сәйкес сөйлем құрастыр және жаз»

Сергіту сәті:Қарлығаш.

Ұжымдық жұмыс:

№4 тапсырма Гүлдер тобы.

«Дауысты дыбыспен дауыссыз дыбыстарды белгіле »

№5 тапсырма Көбелектер тобы.

«Сөздерді оқып,сәйкес суретке қос»

№6 тапсырма Құстар тобы.

Балалар бүгінгі пойыздың тапсырмасын барлығыңда дұрыс орындадыңдар.

Бүгінгі оқу іс-әрекетінде кім не түйді микрофон ұсынамын.Бүгінгі оқу іс- әрекеті туралы өз пікірлерін айтады.

Міне балалар біз бүгін сауат ашу еліне саяхат жасадық.

Бүгінгі оқу іс- әрекетінде барлығыңда өте жақсы қатыстыңдар.Біз оқу іс-әрекетінің басында жақсы көңіл күйде болдық,енді оқу іс- әрекетінің соңында барлығыңыздың көңіл күйлерің өте жақсы болды. Мадақтау.

 

Балалар шеңбер

тұрып,қимыл жасап амандасты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-көңіл күйіміз жақсы.

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар сұрақтарға жауап берді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Етік,алма,ата.

 

 

Аққу,қарға,торғай

 

 

-Көктем келді.

-Күн жылынды.

-Құстар ұшып келді.

 

 

Балалар тапсырманы орындады.

 

-Балалар өз ойларын айтып берді.

 

 

 

-Балалар белсенділікпен қатысты.

                 Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің нәтижесі.

 Нені білді:Сауат ашу түсініктерін кеңейту мақсатында дидактикалық тапсырмаларды  өз бетінше орындай білді.

 Нені меңгерді:Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажыратуды,сызбаға сәйкес сөйлем құрастыра айтуды меңгерді.