Мад топтарында ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттерінің

Технологиялық картасы

    Өтілетін күні: 26.10.2016ж.

    Тәрбиешісі: Аманғожина Халима

    Білім беру саласы: Таным

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Жаратылыстану.

    Тақырыбы: «Өсімдіктің өсіп- өнуі үшін не қажет»

    Мақсаты: балаларға өсімдіктердің тұқым арқылы өсіп –өнуі тәсілдері туралы түсінік беру. Өсімдіктердің тұқымнан өсу, даму кезеңдермен таныстыру. Өсімдіктерге сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу. Байқағыштыққа, өз ойларын анық, сауатты түрде жеткізе білуге үйрету, ойлау қабілеттерін арттыру.

Сөздік жұмыс: өсімдік, ағаш, тамыр.

Билингвалды компонент: өсімдік-растение, бөлік-часть, көбею-размножение.

 

Әрекет кезеңде Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Дәлелдеу (Тәрбиеші топқа өсімдіктердің ханшайымы Флора болып кіріп келеді)-Сәлем, балалар! бүгінгі күніміз сәтті болсын деп мен сендердің алдарыңа өсімдіктердің ханшайымы Флора болып келіп тұрмын. –Қане бәріміз тұрып шаттық шеңберін орындайық.

Мына сұлу әлемде адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге күн сәулесін төгеді

Қүнге қарап қол бұлғайық,

Қүн күлімдеп, нұр төкті, бізге жолдап –Сәлем!

Кел қосылып айтайық бір –бірімізге -Сәлем!

Балалар Флораны көріп таң қалады.

 

 

Шаттық шеңберін орындайды.

 

 

-Сәлем! Сәлем!

Ұйымдастыру,

іздену

 

Флора:- Балалар, біз сәлемдесу арқылы достарымызға, туыстарымызға қуаныш, жақсы көңіл-күй сыйлаймыз. Біздің достарымыз өте көп, солардың арасында табиғатта бар.

-Балалар табиғат дегеніміз не?

-дұрыс, табиғаттың бір бөлігі- ол өсімдіктер. Өсімдіктер бізге жақсы көңіл күй, таза ауа береді, азық ретінде қолданамыз және емдік қасиеті де бар.

Жұмбақ жасыру.

Неткен көркем жасыл достар

Жомарт, адал, асыл достар

Ауамыздлы тазартады

Бөлмемізді жаңартады.

Қарапайым өсімдік,

Бақшамызда өсірдік

Сырқаттансақ шамалы

Бізді емдеп жазады.

Сұрақ-жауап.

1.        Балалар сендер өсімдіктердің нешеге бөленетіндерін білесіңдер ме?

2.        Жапырағы күзде сарғайып түсетін, жалпақ жапырақты ағаштарды атаңдаршы?

3.        Мәңгі жасыл болып тұратын жапырағы ине тәрізді ағаштар ше?

4.        Өсімдіктердің екінші тобына жататын қандай бұталарды білесіңдер?

5.        Өсімдіктердің үшінші тобына жататын шөптерді атаңдаршы?

6.Өсімдіктер тірі табиғатқа жата ма?

-Өсімдіктер жақсы өсіп, құлпырып, біздерге өздерінің алуан түрлі әсемдігін сыйлау үшін қандай жағдай керек?

-Дұрыс, күтімі дұрыс болса өсімдіктер жақсы өседі, өнеді, көбиеді.

-«Өсімдік өсу үшін топырақ жылы әрі ылғалды кезде, тұқым ісініп, жарылады, тамыр жаяды, топырақтың бетінде өскін пайда болады. Нәзік, жасыл өскін жарыққа ұмтылады. Бірінен кейін бірі екі жапырақшасы пайда болады. Жас жапырақтар өсімдікке қоректенуге көмектеседі. Гүлдері пайда болады. Оның орнын кейін ішінде тұқымы бар жеміс басады.

Сергіту жаттығуы:

Айналсын деп гүлдерге

Тұқым септік бұл жерге

Жерге тамыр тастады

Гүлім өне бастады

Жапырағы жайқалып

Үлкен гүлге айналып

Соғып еді самал жел

Ары бері шайқалып.

-Өсімдіктер неден пайда болады?

-өсімдіктердің өсу кезеңдерін атаңдаршы? Яғни бөліктерін?

Дидактикалық ойын: «Ағаш-гүл»

Өздік жұмыс.

 

-Бізді қоршаған орта.

 

 

 

-Бөлме өсімдіктері.

 

 

-Дәрілік өсімдіктер.

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

-үш топқа бөлінеді. Ағаштар, бұталар, шөптер.

 

-Үйеңкі, терек, қайың, емен.

 

-Арша, шырша, қарағай.

 

-лимон, итмұрын, таңқурай, қарақат.

 

-бақбақ, түймедақ, жолжелкен, жалбыз, адыраспан.

 

-ия жатады.

 

-күннің жылуы, құнарлы топырақ, су.

 

 

 

-балалар тыңдайды.

 

 

 

Сергіту жаттығуын орындайды.

 

 

 

-тұқымнан пайда болады.

 

-тамыры, сабағы, жапырағы, гүлі.

Рефлексифті түзету 1.        Өсімдіктер қандай бөліктерден тұрады?

2.        Өсімдіктің адам үшін қандай маңызы бар?

3.        Өсімдіктер тірі табиғатқа жата ма?

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

Білу: өсімдіктің өсу кезеңін; бөліктерін (тамыр, сабақ, жапырақ, гүл)

 

Игеру:   өсімдіктің тұқымынан көбею тәсілдері туралы.

 

Меңгеру : өсімдіктің өсу кезеңін атауды; өз ойларын анық, сауатты жеткізуді.