Ақтөбе облысы,
Әйтеке би ауданы,

М. Жұмабаев атындағы орта мектеп
бастауыш класс  мұғалімі

Мурзагулова Райгүл Бижановна

Сабақтың тақырыбы

С.Мұратбеков            “ Жусан иісі”

Жалпы мақсаты  «Жусан иісі» атты әңгімесі бойынша халықтың басына түскен соғыс жылдардыға ауыртпашылықты оқып, өздігінен ізденіп жұмыс істеуге, байланыстырып сөйлеуге,  ойын тұжырымдай білу қасиетін дамыту.
Оқу нәтижелері Өз еліне, халқына, жеріне деген азаматтық борыш сезімін түсінеді. Отан сүйгіш, елін қорғайтын, шыншыл азамат болып шығады
Әдістер Топтық, CTO ойлау қабілеттерін анықтау,АКТ,көшбасшылық,бағалау
Көрнекілігі Ақ қағаз, плакаттар, оқулық, маркерлер
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
  1. Тұсаукесер.Қызығушылықты ояту Ой шақыру

Негізгі бөлім.Мағынаны тану Мәтінмен жұмыс

Қорытынды бөлім.Ой толғаныс

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің            іс-әрекеті Оқушының

 іс-әрекеті

Ресурстар
Ұйымдастыру

 

 

Топқа бөлу

.

О Күннен, жерден нәр алған
Біз — өмірдің гүліміз.
Қарашада басталған
Сәтті болсын күніміз

Оқушылар «күн»»жаз»»жусан иісі» сөздерін құрастыру арқылы топтарға бөліну

 

Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.

 

 

Оқушылар өздеріне сөздер арқылы топқа бөлінеді .

Интерактивті тақта

 

 

 

«мозайка»әдісі

«Ой шақыру» Оқушылар,қазақ халқының басына түскен ауыр жылдар туралы не білесіңдер? Әр топ өз ойларын ортаға салады. Плакат, маркер
«бұл мәлімет шындық па,әлде жалған ба?»  

 

Оқушылар ұшып бара жатқан шарларды ұстап қалып, берілген сөздермен үй тапсырмасына кіріспе жасайды. Шардың суреттері.
 Өткен сабаққа шолу жасау кезеңі.

 

 

 

 

 

 

 

 

«Алғашқы көмек»Бедел Тұрсынбаев

Бөлім бойынша мазмұндау,мәтінге байланысты мақал мәтел айту,сурет салу

1топҚансонарға дайындық

2топ Қансонарға шығу

3топ Күдік пен үміт,отбасының қуанышы

Оқушылар өткен сабақта оқығандарын  естеріне түсіреді.

Орындап келген тапсырмаларын ортаға салады..

 

 

Сұрақтар

 

Дәптер,оқулық

Өткенді бекіту кез

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 «Ойлан,тап»

Оқушылар кеспе қағаздар арқылы өткен сабақты қорытындылайды.

 

1)         Интерактивті тақта бойынша суреттер көрсету арқылы әңгімелеу

2)    1931-1932 жылдардағы ашаршылықтан  үш жарым миллион қазақ халқы аштан қырылды.

3)  1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысы

Автор  Сайын Мұратбековтың өмір деректері мен еңбектері туралы айту.

 

 

Осындай ауыртпалық жылдардағы халықтың, елдің көрген қиындықтары «Жусан иісі» әңгімесіндегі Аянның тағдыры арқылы баяндалады.

 

Мәтінді бөлімдерге бөліп оқу,мазмұнына сай ат қою.

1) Оқушыларға мәтінді бөліп оқыту

2) Оқыған бөлімдерінің мазмұнына сәйкес ат қою

Бөлімдері : 1. Соғыстың қасіреті;

2. Қаралы қағаздың келуі;

3. Аянның интернатқа кетуі;

4. Аянды сағыну.

Топтарға тапсырма:

1)    Аян қаралы қағазды алғанда не істеді?

Үнсіз қабылдады, ежектеп оқыды, төрт бүктеп ішкі қалтасына салды, солқылдап жылады, жымиып күлді.

2)    Елге әкелген соғыстың зардабы қандай еді?

тұншығардай қапас

тымырсық (ауа жоқ)

Қора іші қандай?                   тастай қараңғы

балапан мен кұжынаған шыбын

3)    Аянның достары кімдер? Есікбай, Садық

Аянмен қоштасқандағы достарының көңіл күйлері қандай болды?

 

Оқушылар музыка әуенімен дене қимылын жасайды.

 

 

 

Оқушылартоп болып жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді мазмұнына сай,ат қойып,бөлімдерге бөліп оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

1топ жауабы

 

 

 

 

 

 

2топ жауабы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3топ жауабы

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді

 

Кеспе қағаздар

 

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайдтар

Ой-толғаныс

 

 

 

 

«Болжау кестесі»

Әңгімені өз ойыңша жалғастыр.

 

Бұл күнде Аян қайда болуы мүмкін?

 

 

Оқушыларға постер тарату.Кесте бойынша тапсырманы орындау

Оқушылар әр топ бойынша ойларын дәптерге жазып,оқиды

 

Постерге топтар кестені толтырып қорғайды

 

Дәптер

 

 

 

Постер,

маркер

 

Шығармашылық жұмыс

Тапсырмалар:

·        Әңгіменің «Жусан иісі» деп аталу себебін түсіндір.

·        Кейіпкерді анықта.

1.     «Ей, тоқтаңдаршы, мен сендерге кешегіден де қызық ертегі айтамын»;

2.     «Ерік-жігері мықты, сабырлы ….»;

3.     «Ер жігіт елі үшін өледі, …»;

«Мың досың болса да, біреуінің орны бөлек …»;

 

 

 

 

 

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды

 

Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып алған соң, бір оқушы жауап береді.

 
 

 

 

 

Бейне баян

Қамқорлыққа алынған балалар туралы көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

Аянға хат жаз….

 

 

 

 

«Бақытты балалық шақ»

Қамқорлыққа алынған балалар туралы бейнебаян көрсету.

 

 

 

 

 

 

Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі де, сол баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне  күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың  төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді  түсінбесе, онда  баспалдақтың ортасына  бір жағы ашық, бір жағы боялған  бұлттың суретін салады. Осылайша оқушының өзін-өзі бағалауы мен мұғалімнің сабағы бағаланып, өзара кері байланыс  жүзеге асырылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген баспалдаққа өздеріне ұнаған суретті салады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баспалдақ суреті

Үйге тапсырма      
Бағалау

 

 

 

Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау