Күні   26.11.2016 Тақырыбы:

Жер қыртысының қозғалысы

Сынып

 6 сынып География

Мұғалім есімі   

Ахатаева А.А.

Барлығы Қатысқандар саны

қатыспағандар саны

Сабақ негіздел

ген оқу мақсаты

Жер қыртысы жайлы толық мәлімет алады, Жердің қозғалмалы аймақтарын біледі.
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар

Жер қыртысының қозғалысы туралы білім алады, берілген тапсырмаларды орындайды.

Басым бөлігі

Оқушылардың басым бөлігі Жер қыртысы және олардың қозғалыстары туралы білім алып, берілген тапсырмаларды орындайды, картамен жұмыс жасайды, сұрақтарға жауап береді

Кейбір оқушылар

Барлық тапсырмаларды орындап, мәліметтерді тауып, ізденеді, АКТ пайдаланады.

Алдыңғы оқу

 

«Мен саған, сен маған…»

Литосфералық плиталар туралы ұғым

Жоспар  
Жосп. уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурс
Басталуы

 

 

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру,оқушылармен амандасу

 

Топқа бөлу (түрлі түсті қағаздар  арқылы  топтастыру)

Оқулық
Ортасы

 

1  топ

 

2 топ

 

3 топ

 

 Топтық жұмыс тапсырмалары.

 Жұптық  жұмыс Литосфералық плиталар және олардың қозғалыстары.

Қазіргі кездегі жер қыртысының құрлысы мен қалыптасу кезеңдері.

Плиталардың шекаралары.

7 сынып ,22 бет.12 суреттегі литосфералық плиталар жайлы түсінігі.

 Дәптермен   жұмыс .Терминдерді нақтылау.

Атаулар Анықтамасы
1 А.Венегер  
2 7 ірі плиталар  
3 Плиталардың жылжуы  
4 Рифт  
5 Ажырау шекарасы  
6 2-5см  
7 Пангея  
8 Қалқан  
9 Платформа  
10 Плита  
     
Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Постер арқылы қорғайды.

Оқулық

Кескін карта

Атлас

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

 

 Сабақты бекіту. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтау

Бағалау.

Үйге тапсырма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.

1) А деңгей: §  21 оқу.

2) В деңгей: Кескін карамен жұмыс. Ажырау шекараларын түсіру.

3)С деңгей: Ірі плиталар мен қалқандарды жаттау,картадан көрсету.

Қосымша ақпарат  
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Топта бірлесіп жұмыс істеуді игерді ме?

Өткен сабақпен байланыстырды ма?

 

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік, еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс құндылығы
 

 

   
  Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшықтарға сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Ондағы сабағыңызға сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз  
Қорытынды бағамдау    
Қандай екі нәрсе табысты болды?   /оқуда, оқытуда/

1.

 

2..

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартты /оқуда, оқытуда/

1.

 

2.

 

Сабақ барысында  мен  сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге

не көмектесетінін білдім?

1.

 

2.