Тәрбиеші; Таскулова У.М.  « 1 санатты»

Тақырыбы:   Тәуелсіздік тұғыры биік болсын.

Мақсаты:  Балаларға Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні мерекесі туралы түсінік беру.

Білімділігі: Балалардың Қазақстанның байтақ ел екені жайлы білімдерін тереңдету.

Дамытушылығы: Ой-өрісін,сана-сезімін, есте сақтау қабілетін дамыту

Тәрбиелігі:  Баланың халқына,ұлтына деген сүйіспеншілігін оятып адалдыққа, ұлтжандыққа  тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс:  Отан,  туған жер ,тәуелсіздік.

Қ/құралдар:  Мазмұнды суреттер ,слайд көрсету,Рәміздер суреттері, алгоритм ,кубизм.
Көптілділік компонент:   Менің Қазақстаным-  My Kazakhstan —  Моя Родина.

Іс-әрекет сатылары     Тәрбиешінің басқару іс-әрекеті   Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру

сезімді ояту.

Балалар шаттық шеңберінде тұрып

Отан деген-атамекен,

Отан деген-туған жер.

Отан-ана,Отан-үлкен,

Қазақстан-туған ел!

 

Балалар бірге қайталап  айтады

Ізденістер.

Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау»

 

 

Қазақстан  ән ұраны орындалады.                                                                    

 

Ой қозғау»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тәуелсіздік»

 

 

 

 

 

Өлең оқу:

 

 

 

 

 

Е.Өтетілеуов     «Қазақстан

 

 

 

 

 

 

Картамен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

  Д/ойын: «Шаңырақ?»

 

Сұрақтар

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Қыс мезгілін сурет арқылы кім ссипаттап береді?

 

 

 

 

 

 

Балалар бүгін  біз «Тәуелсіздік тұғырың»-тақырыбында әңгіме өрбітеміз!
-Оны бастамас бұрын бәріміз орнымыздан тұрып,оң қолымыз жүрегімізде Қазақстан Республикасының Әнұранын айтамыз. Қазақстан  ән ұраны орындалады
Ой қозғау» стратегиясы  ұсынамын

Бейнетаспадан қазақ жері,  республикамыз туралы 2-3 минуттық фильм көрсетемін                                                                     

Балалар біздің ұлттымыз кім?

Біздің мемлекетіміз қалай аталады?

Қазақстан Республикасының астанасы қалай аталады?

-Рәміздерді атаңдар?

-Қазақстан Республикасының Президенті кім?

-Мелекеттік тіліміз қай тіл?

-Қазақстан картасын білесің бе

-Біз қандай мерекені тойладық?

Осы мерекеге кім тақпақ айтып береді?

Балалар, қандай айтулы мереке келе жатыр?
-Дұрыс,қазақстан Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығы.Еліміз 1991 жылы 16 желтоқсанда Тәуелсіз Республикасы болып жарияланды.Осы күнге жету үшін талай қиыншылықтарды бастан кешірді. «Тәуелсіздік»дегеніміз өз еркіміз өзімізде,жеріміз,теңдігіміз,еліміз бар.Қазақстан тәуелсіз,егеменді ел.Өзінің Ата заңы, мемлекеттік рәміздері,теңгесі, өзінің қарулы күштері бар.(слайдтан көрсету.) Жалпы Қазақстан жерінде көп ұлт өкілдері тұрады.Мысалы:Қазақ,орыс,ұйғыр,татар,дүнген т.с.с.Мемлекеттік тіл қазақ тілі болғандықтан.Қазақ тілін Қазақстан азаматы білуіге міндетті

Е.Өтетілеуов     «Қазақстан»
Үлкен өзен ,көлдері,
Үлкен орман,шөлдері.
Үлкен қала,тауы бар,
Елді?-ендеше табыңдар.
Әрбір қазақ баласы,
«Өзім сонда тұрам!»-дер,
Бұл қазақтың даласы,
Ата-бабам туған жер.

Картамен жұмыс

Балаларға Қазақстан картасын көрсетіп,Қазақстан қалаларын атату.

Сергіту сәті:

Төскейден жел еседі,

Төбемнен бұл көшеді.

Туған жерім мен үшін,

Көк майсасын төседі.

Қазақстан өлеңін  мнемо сызба арқылы жаттау.

Д/ойын: «Шаңырақ?»

Шарты:Қазақстан  Тәуелсіз мерекесіне арнап  балалар ленталарды  ұстап  өз тілектерін айтады .

 

Қазір жылдың қыс мезгілі.

 

 

Балалар түсінік алады.

 

 

 

 

 

Ұлттымыз қазақ.

Қазақстан

Астана

Ту,елтаңба,әнұран

Н,Ә.Назарбаев.

Қазақ тілі.

Жауаптары

Тәуелсіздіктің 25 жыл.

Балалар өздерінің тақпақтарын айтады.

 

Отан елдің анасы
Отан жерді
ң анасы
Ба
қыттығой дәл мендей
Т
әуелсіз елдің баласы

Өлеңді тыңдайды

 

 

Картадан Қазақстан қалаларын көрсетеді.

 

Балалар өз ойларын айтады.

Қорытындылау. Өзін-өзі бағалау Сабақты кубизм әдісімен қорыту.

.Қ.Р-ның президенті кім?
-Қ.Р-ның әнұранын кім жазды?
-Қ.Р-ның елтаңбасының,туының авторы кім?
VIII Бағалау

Балалардың іс-әрекеті

 

                                                           Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Балалар өз ойларын айта білу керек.

Қолдана алады: Қазақстан туралы  жаттауды сызба арқылы жаттай алады

Игерді: Картамен жұмыс істеп  игерді.