Пәні:  Математика Сыныбы:  6
Сабақ тақырыбы: Рационал  сандарды салыстыру.
Жалпы мақсат: Координаталық түзуде рационал сандарды 0 санымен салыстыру және оң санмен теріс сандарды салыстыру, теріс сандарды өзара салысырудың анықтамалары арқылы негізгі ұғымдарды түсінеді.
Сілтеме: Координаталық сәуледе оң сан мен теріс сандардың орналасуын еске түсіре отырып, координаталық түзудегі рационал сандарды салыстыру ұғымын біледі.
Оқу нәтижесі: Рационал сандарды салыстырудың барлық анықтамаларын қолдана отырып, есептерді шығарады.
Сабақта қолданылатын материалдар: оқулық, интерактивті тақта, постер қорғау  ,  стикер , смайликтер,                  «Даналық  ағашы»
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.АКТ,СТО ,Бағалау Жеке, жұптық, топтық жұмыс                                 Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері:  Оқулық, интернет көздері

 

Тапсырмалар:  сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

 

 

                                   Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Сәлемдесу -Good morning ,  children!

-Who is on duty today?

-What  date is it today?

— What day  is it today?

-Who  is  absent?

-What is your nane?

-How old are you?

-Where are you from?

-What is subject?

-What is your  hometask?

Оқушыларды ортаға шығарып, шаттық  шеңберін құрғызу.

-Good morning ,   teacher!

-I am on duty  today

-Today  is the 28  th  of  October

-Today  is

-All are present

-My name is

-I am ten

-I  am from Kazakhstan

-It is match

-Our hometask  is   ex  p                     Оқушылар  ортаға  шығып ,  шаттық  шеңберіне  тұрып ,  бір-  біріне  ыстық  лебіз  білдіреді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық  дәрежесін білу

Оң  сандарды қалай белгілейді?

Теріс  сандарды қалай белгілейді?

Санның  модулі деген не ?         оң сандар  қалай салыстырылады, теріс сандар қалай, о санымен  теріс сан,  0 санымен оң санды  қалай салыстырамыз?

Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау

Өздігінен білім алуға жауапкершілікпен  ұмтылу.

 

ІІІ. Жаңа тақырып  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Cандарды салыстырып, нәтижесін > немесе < белгісі арқылы жазыңдар:

а)(-3)…(-1);                                        ә) (-0,99)…(-100);

б)                                      в)

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау

Білім алу дағдысын өз бетінше     қолдана білу.

Қызығушылықты ояту Мұғалімнің іс-әрекеті

Сөзжұмбақ шешу.

Үш  тұғырлы  тіл

Бір  тал  ексең,  ..  тал  ек

Жігіт сегіз  қырлы ,  …  сырлы

Қызға    ..  үйден  тиым

…сомың  болғанша , … досың  болсын

Оқушының іс-әрекеті

 

 

Он, десять, тен

Бір , один , уан

Қырық, сорок, фоти

Жүз , сто, уанхандрид

   №352  355,  356

Қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру .

Бірлесіп жұмыс істеу, өзін-өзі  және  басқаларды құрметтеу

IV.Қорытындылау Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату Өзін-өзі критериалды  бағалау
V. Үйге тапсырма беру  (2 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Үйге  есептер беру.

№363

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау   Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
     Формативті  бағалау

 

Өзін-өзі және өзгелерді бағалай білу.

Білім  шыңына  шығу.

VII. Рефлексия Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  Екі жақты күнделік жүргізу Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік  арқылы жеткізу

«Даналық  ағашына» ілу.

 

 

Бийкова  Кульнар  Чаукиевна

«Бұғыбай негізгі мектебі» КММ   математика пәні  мұғалімі

Шығыс  Қазақстан  облысы

Үржар  ауданы

Бұғыбай  ауылы