Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы

География сабағында оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы дамыту

 

 

 

Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық, табиғат жағдайлары, халқы, ресурстары, шаруашылық географиясы, қалалары мен ауылдық мекендері туралы мәлімет беру

 

Пән бойынша оқу мақсаты:

Шығыс Қазақстан туралы мәлімет беру, басқа облыстармен салыстырмалы талдау жасау, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтау.

 

 

 

Пән бойынша лексика мен терминология

Экономикалық аудандар, өнеркәсіп, шаруашылық, ресурс, радиактивті бұлақ, террикон, пантокрин

Қысқаша шолу

ШҚО-ның картадағы орны,қазба байлықтары, халқы, өнеркәсібі, шаруашылығы мен қалалары, ауылдық мекендері, жер бедері, климаттық  ерекшеліктері

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Мұғалімнің  әрекеті Оқушылардың әрекеттері Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету Бағалау Ресурстар
1 Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары, халқы Шығыс Қазақстан туралы мәлімет беру, жоспар бойынша ЭГЖ сипаттама беру «Австралиялық жаңбыр»,

«Инсерт»,

Картамен жұмыс,

Топтық жұмыс,

«Себет»

«Борттық журнал»

«6  W»

Топқа бөлінеді

Тірек конспект жазады

Ынтымақтастықта жұмыс істейді

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдіс-тәсілдерін меңгереді

Ынталандыру

Ынтымақтастық атмосферасы

Деңгейлік тапсырмалар

 

Бас бармақпен бағалау

Өзара бағалау

Өздік бағалау

Оқулық

Интерактивті тақта

Смайликтер

Карта

Себет

Таратпа қағаздар

Флипчарт

2 Шаруашылық географиясы, көліктік жағдайы

 

 

 

 

 

Орталық жəне Шығыс Қазақстанның өнеркəсібіне салыстырмалы экономикалық-географиялық сипаттама беру, даму факторларын, айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау; экономикалық аймақтарды қысқаша, кешенді салыстыру; «Акула мен балықтар»

Екі жақты күнделік

Сюжетті кестелер

Инсерт

«Борттық

журнал»

«Ең, ең, ең»

Топқа бөлінеді

Екі жақты күнделік жазады

Сюжетті кестелерді топтастырады

Ынтымақтастықта жұмыс істейді

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдіс-тәсілдерін меңгереді

Ынталандыру

Ынтымақтастық атмосферасы

Деңгейлік тапсырмалар

Сәйкестендіру тесті

 

«Жетістік баспалдағы»

Көлік суреттерімен бағалау

Өзара және өздік бағалау

 

Оқулық

Интерактивті тақта

Смайликтер

Карта

Таратпа қағаздар

Флипчарт

3 Қалалары, ауылдық елді мекендері

 

 

 

 

ШҚО қалалары мен ауылдық мекендері туралы мәлімет беру, бір өнеркəсіп торабына немесе аумақтық-өнеркəсіптік кешенге сипаттама беру; аймақтардың ірі қалалары бойынша білімдерін жетілдіру(презентация). Саусақтағы сынап,

Инсерт

Сюжетті кестелер

Екі жақты күнделік,

«Иә, жоқ»

Тұжырымдамалық кесте

Топқа бөлінеді

Тірек конспект жазады

Ынтымақтастықта жұмыс істейді

Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдіс-тәсілдерін меңгереді

Ынталандыру

Ынтымақтастық атмосферасы

Деңгейлік тапсырмалар

 

«Аралдар»

Смайликтермен бағалау

Суммативті бағалау

Өзара және өздік бағалау

Оқулық

Интерактивті тақта

Смайликтер

Карта

Таратпа қағаздар

Флипчарт

Тест

Критерийлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы: Шығыс Қазақстанның экономикалық-географиялық , табиғат жағдайлары, халқы Мұғалімніңаты-жөні: Егизбаева А.Ж.

 

Күні:28 .02

     Сынып:  9 Қатысқан оқушылар  саны:

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Шығыс Қазақстан туралы мәлімет беру, ЭГЖ сипаттама беру
Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: экономикалық-географиялық жағдайы туралы біледі, елдің экономикалық əлеуеті,  өндіріс факторларын жəне экономиканың негізгі сұрақтарын; Қазақстан халқының орналасуын, санын, табиғи өсімін жəне ұдайы өсуін,  халық құрылымының, құрамының түрлерін, оның ерекшеліктерін біледі, картадан орналасқан жерін көрсете алады
2-деңгей

(қолдану, талдау):

 

Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады:

Басқа облыстармен салыстырмалы талдау жасай алады, ерекшеліктерін ажыратады, күнделікті өмірмен байланыстыра алады

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

 

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Шығыс Қазақстанның шекарасын, ірі өнеркәсіп орталықтарын көрсете алады, Шығыс Қазақстан мен Орталық Қазақстанның географиялық жағдайы мен ресурстарына салыстырмалы түрде сипаттама бере алады, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба алады
Тілдік мақсат: Ғылыми терминдерді қолдана алу

Экономикалық аудандар, өнеркәсіп, шаруашылық, ресурс

Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта, смайликтер, карта, себет, таратпа қағаздар, флипчарт
Пәнаралық байланыс: Тарих, бейнелеу өнері, музыка
Алдыңғы оқу: Орталық Қазақстан туралы мәліметтер
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және

Жоспарланғануақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

«Австралиялық жаңбыр» тренингі

Шарты: Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бастаушы ортада тұрып кез-келген ойыншыдан бастап ойынды жүргізеді.

1.     Алақанды ысқылайды

2.     Саусақтарды шертеді.

3.     Аяқтармен ақырындап топырлатады.

4.     Шапалақтайды.

5.     Аяқтарымен ақырындап топырлатады.

6.     Саусақтарды шертеді.

7.     Алақанды ысқылайды.

Өлең жолдары арқылы топқа бөлу:

1-топ. «Өскемен» тобы

Маған сондай ұнадың, әсем қала Өскемен,
Кешегіңе қарасам, мұраларың өшпеген.
Бүгініңе қарасам, болашағың өскелең,
Бар тілегім өзіңе: өркендей бер, өс дер ем!

2-топ. «Семей» тобы

Аспанда ай болмаса адасады,
Көңілді көтермесе кір басады.
Қайырмасы:
Ахау, Семей! Тіл мен көмей,
Басылмас жанған жүрек сәулем келмей.
Кеудесі жақсылардың алтын сандық,
Сандықты кілт болмаса кім ашады!

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады

Топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын сұрау

10 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

Орталық  Қазақстан туралы негізгі мәліметтерді білу

6 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы

 

1 балл

2-деңгей

(қолдану, талдау):

Аумақтың экологиялық жағдайы, ауданның ірі қалалары мен шаруашылығына талдау жасау. Жоғары деңгейлі сұрақтар.  

2 балл

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

Жасап әкелген тест, жобаларын тексеру  

3 балл

Жаңа сабақ

15 минут

 

 

 

219-223 беттерді топтарға оқыту. «Инсерт» арқылы негізгі мәліметтерді түртіп алу.

Халқы  
Аумағы  
Ең ірі экономикалық аудандары  
Таулары мен өзендері  
Ресурстары  

1-топ: Шығыс Қазақстанның жер бедері, климаттық ерекшеліктері

2-топ: Шығыс Қазақстанның қазба байлықтары, су ресурстары

Топпен постер құру және қорғау

Картамен жұмыс

Ақпаратты бөліп оқиды

Топта талқылайды

Негізгі мәліметтерді теріп жазады

Картадан мәліметтерді көрсетеді

 

Сабақты бекіту

12 минут

1-деңгей (білу, түсіну)

«Себет»

Идеялар мен түсініктерге анықтама бере алады

 

1 балл

2-деңгей

(қолдану, талдау)

 

«Борттық журнал»

Бұл тақырып туралы маған не таныс? Мен бұл мәтіннен қандай жаңа нәрсе білдім?
 

2 балл

3-деңгей

(жинақтау, бағалау)

 

«6W» әдісі

Шығыс Қазақстанға байланысты 6 «не?» деген сұраққа жауап береді

6 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы

 

3 балл

Үйге тапсырма

5 минут

1-деңгей (білу, түсіну)

Ауданның табиғат жағдайына сипаттама беру

Аудан туралы мәліметтер жинастыру

Картамен жұмыс

 
2-деңгей

(қолдану, талдау)

 

ШҚО эгж, табиғат жағдайы мен халқының орналасу ерекшеліктері туралы эссе жазу  
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) ШҚО туралы презентация құру  
Бағалау      8-12 балл  «5»,  6-8   балл   «4»,     3-5   балл    «3»  
Кері байланыс Бас бармақ арқылы бағалау

Бас бармақ жоғары- мен түсіндім

Бас бармақ көлденеңінен – жартылай түсіндім

Бас бармақ төмен-түк түсінбедім

 
 

Рефлексия

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?  
 

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?

 

 

 

 

 

 

Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?