Қызылорда обл, Сырдария ауд, Н.Ілиясов ауылы.
Бекенова Гулнара Еркиновна
География пәні мұғалімі
Сыныбы: 5
Пәні: Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы | Мәдени өсімдіктер және дәрілік өсімдіктер |
Сабақтың жалпы мақсаты | Оқушыларға дәрілік және мәдени өсімдіктер туралы терең мағлұмат беру, дәрілік өсімдіктердің қаншалықты маңызды екендігін және мәдени өсімдіктерсіз адам өмір сүре алмайтынын меңгерту. Қоршаған ортаға деген жанашырлық көзқарастарын қалыптастыру. |
Әдіс-тәсілдер | АКТ-ны пайдалану, |
Күтілетін нәтижесі | Оқушылар дәрілік және мәдени өсімдіктер туралы терең мағлұмат алып, дәрілік өсімдіктердің қаншалықты маңызды екендігін және мәдени өсімдіктерсіз адам өмір сүре алмайтынын меңгеретін болады. Қоршаған ортаға деген жанашырлық көзқарастары қалыптасады. |
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекілік-тер | ||||||
1 |
2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Психологиялық дайындық» Дөңгеленіп тұрайық |
Оқушылар шеңбер жасап тұрады.
Дөңгеленіп тұрайық |
АКТ | ||||||
2 |
3 мин | Топқа бөлу:
Суреттер арқылы топтастырады |
1. «Адыраспан»
2. «Күнбағыс» 3. «Алоэ» |
суреттер | ||||||
3 | 5 мин | «БББ» әдісі
Өздерінің топтарының атын сипаттау |
Берілген кестені толтыру | кесте | ||||||
4 | 2 мин | Видеоролик көрсету арқылы миға шабуыл жасату. Тақырыпты ашу. | Видеороликтен қандай мағлұмат алғандарын әнгімелейді | АКТ сурет
|
||||||
5 | 2 мин | Дәптермен жұмыс
Күннің реті мен тақырыпты жазғызу |
Дәптерлеріне жазады | АКТ | ||||||
6 | 15 | Топтық жұмыс . Әр топқа мәтінді бөліп береді. Постер тарату.
2 жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалату. |
Мәтінді оқып, түсінгендерін айтады. Постер қорғайды
Жұлдыздары мен тілектерін жазады. |
Таратпа материалдар, суреттер. | ||||||
7 | 3мин | «Пилот-штурман» әдісі арқылы «шешімін тап» ойынын ойнату.
Дұрыс жауабын тақтаға шығару.
|
Бір оқушы пилот, екіншісі штурман болып ролге еніп таратылған кестені толтырады . Дұрыс жауабын АКТ – дан тексереді. | Карточкалар мен АКТ | ||||||
8 | 2 мин | Сергіту сәті. Би билету.
|
Сергіту сәтінде билейді. | АКТ | ||||||
9 | 5
мин |
Жеке жұмыс: Тест шешу.
|
Таратылған тест тапсырмасын орындау.
|
Таратпа қағаздар | ||||||
10 | 2мин | «БББ» әдісі
Өздерінің топтарының атын сипаттауды аяқтау |
Берілген кестені толтыру | кесте | ||||||
11 | 3 мин | Кері байланыс орнату
|
Кері байланыс жасау | Стикерлер,
плакттар. |
||||||
12 | 1мин | Үй тапсырмасын беру:
Мәдени өсімдіктер және дәрілік өсімдіктер тақырыбын оқып, суреттер салып келу. |
Дәптерлеріне үй тапсырмасын жазып алу | АКТ, оқушылардың дәптерлері |