Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Ақтай-сай ауылы

«Қаракөл жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Жаңашыл ұстаз»

 байқауы

Информатика пәнінің мұғалімі: Рамазанова Гульзия Кайргалиевна

2016-2017 оқу жылы

 

Пән аты Информатика 5 сынып
Тақырыбы: Қарапайым графикалық редактор. Суретті ашу, сақтау.
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Paint графикалық редакторының мәнін, оның жүктелуі және элементтері туралы түсінік беру, оларды белсенділікке, техникалық шеберлік пен ұқыптылыққа баулу.
Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс істеуге дағдысын қалыптастыра отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту, компьютерді пайдалана отырып сурет салуға үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың компьютерге деген қызығушылықтарын арттыру, еңбекке тәрбиелеу, халықтық тағылымдарды сурет арқылы бейнелеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (жаңа білім беру сабағы, деманострациялық сабағы, тәжірибелік сабақ), Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу өнері
Күтілетін нәтиже: А) Компьютерлік қарапайым графикалық редактормен танысып, сурет салу құралдарын біледі.
В)  Шығармашылық ойлау қабілеттері артады.
С) Геометриялық фигураларды пайдаланып сурет құрастыру арқылы  суретті ашып, сақтай алады.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар

 

 

 

Белсенді әдіс-тәсілдер

5 сынып: «Информатика әдістемелік құрал» авт: А.Е.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов. Арман-ПВ 2013ж; «Информатика» оқулық, авт: А.Е.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов.Арман-ПВ 2013ж

флипчарт, слайд,  қима тапсырмалар, түрлі-түсті маркерлер, easyQuizzy бағдарламасымен жасалған тест пайдаландым.

 

АКТ, «Аквариумдағы балық» әдісі , «Кір жаятын жіп»әдісі.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек»,  «Чемодан, еттартқыш, себет» кері байланыс , «Смайлик», мадақтау.
Сабақтың барысы Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Оқыту үшін бағалау
Кіріспе

2 мин

 

 

 

2 мин

Сәлемдесу,түгендеу.

Оқушылардың құрал-жабдығын  тексеру,

назарын сабаққа аудару.

 

Психологиялық дайындық

«Көңіл күй» тренингі

 

Оқушылар оқу құралдарын түгендеп,мұғаліммен

амандасады.

 

Оқушылар көңіл күйлерін А4 форматына салып жарға жапсырады.

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

Үй тапсырмасын тексеру.

«5 минуттық тест» әдісі

 

 

 

 

 

 «Аквариумдағы балық» әдісі арқылы өткен сабақтан алған білімдерін бекітіп, сұрақтарға жауап береді.

1.Ақпаратты тасымалдауыштарды атаңыз…

2.Ақпараттың қандай өлшем бірліктерін білеміз?

3. Файл дегеніміз не? т.б.

Оқушылар  компьютерде easyQuizzy бағдарламасымен жасалған тест жұмысын орындайды.

 

Оқушыларды 1,2-ге санау арқылы екі топқа бөліп,1-шілер ішкі шеңбер, 2-шісі сыртқы шеңбер жасап, өткен тақырып бойынша сұрақ қояды.

Өзара бағалау арқылы қандай сұрақтың жеңіл болғанын, қандай сұраққа жауап беруде қиналғандарын айтады.

 

 

Өзара бағалау арқылы  өз пікірлерін білдірді

Тұсаркесер

3 мин

 

Ой қозғау

 

 

 

 
(жаңа тақырыпты

хабарлаймын)

Оқушылар сурет салу құралдарын атап, жаңа сабақтың тақырыбы хабарлады.

 

Дәптерге күннің жадын, тақырыпты  жазып қояды.

Тез тапқандары үшін  мадақтау
Негізгі бөлім

18 мин

Жаңа сабақ

Бүгінгі жаңа тақырып, қарапайым графикалық редактор туралы мәлімет беріледі, яғни түрі, қалай қосылу керектігі және суреттерді сақтау және суреттерді ашу.

Қосу:

Пуск-все программы-стандартные-Paint графические редактор.

Суретті сақтау:

Файл – Сохранить как /Файл – Сохранить.

Суретті ашу:

Файл-открыть  командасын орындау арқылы жүзеге асырылады.

 

«Ойнайық та, ойлайық» Компьютермен  жұмыс.

Жеке жұмыс.

«Ойнайық та, ойлайық»

І. Тапсырма. Дөңес төртбұрыш құралын пайдаланып ПИРАМИДА суретін салыңыз

ІІ. Тапсырма. Эллипс және қисық сызық құралын пайдаланып МОНАДА

суретін салыңыз.

ІІІ. Тапсырма. Суретті салып көбейту арқылы толтырыңыз.

 Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

 

Сергіту сәті «Физминутка»

 

Оқушылар қосу, сақтау, ашу командаларын тізбегін дәптерлеріне жазып алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырмаларды компьютерде жеке орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар дене қимыл жаттығуларын жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы формативті бағалау

Қорытынды

6,5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

2 мин

«Кір жаятын жіп» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

 

 

 

кері байланыс парағы «Чемодан, еттартқыш, себет» арқылы сабақты қорытындылау.

Берілген киімдерді оқушылар ортаға келіп, жайылған киімді таңдап алады. Таңдап алынған киімде берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Оқушылар  «Чемодан, еттартқыш, себетке» бүгінгі сабақтан алған әсерлері бойынша рефлексия парағын толтырып, өз таңдауы бойынша іледі.

Үйге тапсырма

1,5 мин

 

Paint графикалық редакторында «Болашақты қалай елестетемін» тақырыбында сурет салып келу.