Павлодар қаласының
«Кенжекөл жалпы орта білім беру мектебі» ММ

ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН
Құзіреттілікке бағытталған оқыту технологиясы
БОЙЫНША АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ:

Өсімдік- тірі организм

Мұғалім Жигимит Калила

Дүниетану
2 «В» сыныбы
Мұғалім: Жигмид Калила
№ КЖОМ
Сабақтың тақырыбы Өсімдік-тірі организм
Сабақтың мақсаты Топтық жұмыста оқушылар мәтін мазмұнын талдап, берілген құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды орындай отырып, оқушылар өсімдіктердің топтарымен, түрлерімен және оның ерекшеліктерімен танысып, білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету
Әдіс -тәсілдер Топтық,жеке, жұптық жұмыс, сұрақ – жауап әдісі, пікірталас
Күтілетін нәтиже
Топтық жұмыста оқушылар мәтін мазмұнын талдайды, берілген құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды орындайды, сабақ соңында оқушылар өсімдік туралы білімдерін өзгелермен бөлісе алады, өсімдіктердің түрлерін, топтарын бір — бірінен ажырата алады. Олардың пайдасын, өмірде алатын орнын суреттеп бере алады.

Жабдықталуы Маркерлер, кесте карточкалар,инербелсенді тақта,суреттер, гүл суреті
Сабақ барысы Тапсырма. Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті модуль
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин Шаттық шеңбері
Оқушыларды шаттық шеңберіне ортаға тұрғызу

Топқа бөліну
Геометриялық фигураларды таңдап топқа бөлу Оқушылар шаттық шеңберінде өлеңді хормен айтып,
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қағаз қиындыларын алып, оқып топқа бөлінеді.
ОЖЕСО

Қызығушылықтарын ояту
Білу
3 мин

2 мин Үй тапсырмасы
1 деңгей
1.Сәйкестендіру тесті (жеке жұмыс)

.

2.Есеп жұмбақты шешу

«Сұрақ – жауап» әдісі
Организм дегеніміз не?
Қандай тірі организмдерді білеміз?
Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз тірі организмдердің төменгі сатысы – өсімдіктер.
Тақтаға ілу тақырыпты

Оқушылар өздігінен топырақты қорғау тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап іздеп, жазып, модельді жауап арқылы өздерін тексеріп, ұпай сандарын алады.
4 дұрыс жауап- 4 ұпай
3 дұрыс жауап – 3 ұпай
2,1дұрыс жауап – 2,1 ұпай

Топтық жұмыста оқушылар бірігіп есепжұмбақты шешеді.
Жауабы:организм
Оқушылар жауабын сөздіктен іздейді, жауап береді
Адам, жануар, өсімдік
ОЖЕСО
СТО
Түсіну
2 мин

5 мин Сабақ мақсатын ашу
2 деңгей
Өсімдік туралы видеоролик көрсету
Тапсырма
Өсімдік – тірі организм деген ұғымға кластер құрып көріңдер.

Оқушылар сабақ мақсаттарын айтады.

Тапсырманы орындап, модельді жауап арқылы тексеріп,
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан алады.

ОҮБЖОБ
АКТ
Қолдану

6 мин

Сергіту сәті Дүние жүзінде өсімдіктердің сан түрі бар. Олардың әрқайсысы әр түрлі.
Ең үлкен өсімдік қандай?
Раффлезия туралы видеоролик көрсету
Пікірталас
Біздің Қазақстанда раффлезия өсе ала ма?неліктен?
Би қимылдарымен билеу
Видеоны көріп, өсімдіктің өсіп өнуі жөнінде мағлұматтар алады.

Раффлезия туралы білімдерін кеңейеді.
— Иә Қазақстанда раффлезия өседі, себебі жаңбыр көп жауады
Жоқ, Қазақстанда өсе алмайды, себебі бізде күн суық болады.

ОҮБЖОБ
СТО

АКТ
Талдау

14 мин 3 деңгей
Топтық жұмысты орындау, қорғау
1 топ: өсімдіктердің топтары ментальды карта құру
2 топ: фишбоун кестесі арқылы өсімдіктердің жануарлар әлеміндегі маңызы.
3 топ: фишбоун кестесі арқылы өсімдіктердің адам өміріндегі маңызын көрсету
4 топ: Суретті ментальды карта құрастыру. Қазақстандағы ормандардың түрлері
Оқушылар топтық жұмыста мәтінді оқып, пікір алысып, бірігіп жұмысты орындайды, қорғайды. Топ басшысы оқушыларды бағалайды.
Белсенді қатысса -2 ұпай
Белсене қатыспаса – 1ұпай береді. СТО,ТДБО, ОЖЕСО,
ООЖТ

Жинақтау
3 минут
Кері байланыс Оқушылар
Нені білідік?
Нені меңгердік?
Нені білгіміз келеді?
Деген сұрақтарға ой бөліседі. ОЖЕСО
Бағалау
5 мин Бағалау
«5»-10,9, 8 ұпай
«4» – 7,6,5 ұпай
«3» -4,3 ұпай Оқушыларды критерилер бойынша ұпай санын санап өзін бағалайды.

ОБЖК
ОҮБЖОБ
Үй тапсырмасы

2 мин Мәтін мазмұнын білу, оқу
Сұрақтар дайындау
Дүние жүзіндегі ең кішкентай өсімдіктер туралы мәлімет біліп келу. Оқушылар күнделіктеріне тапсырманы жазады
Қорытынды
3мин «Тілек ағашы» суретті салып отырып мұғалім сұрақ қояды
Жердің астында ағашта не бар?
Діні мықты боп өсі үшін не керек?
Жапырақтары жайқалып, жасыл болуы үшін не керек? Оқушылар бағаларын, тілектерін тілек ағашына іледі.

Ағашқа су, жарық, жылу керек. ОҮБЖОБ
ОБЖК

Дүниетану 2 сынып
Тақырыбы: Топырақты қорғау
Ақпараттық-технологиялық құзыретілік
Аспект: Ақпаратты өңдеу
Ынталандыру: Адамзат топырақты қорғамаса, не болатынын білгін келе ме? Ендеше тапсырманы орындайық
1.Тапсырмалық тұжырымдама: Сәйкестендіру тестін орында
Әр адам көмеді
Топырақты желдің үрлеуінен сақтау үшін ағаштарды қатарласстырып отырғызады
Терең жыраларды адамдар көң қосады
Топырақты құнарландыру үшін топырақты қорғауы керек
Ақпараттың қайнар көзі: дүниетану оқулығы 2 сынып, 42-43 бет
Модельді жауап: Әр адам топырақты қорғауы керек. Топырақты желдің үрлеуінен сақтау үшін ағаштарды қатарласстырып отырғызады. Терең жыраларды адамдар көмеді. Топырақты құнарландыру үшін көң қосады.
Модельді жауапқа сәйкестігі: 4 дұрыс жауап- 3 ұпай
3 дұрыс жауап – 2 ұпай
2,1дұрыс жауап – 1 ұпай

Дүниетану 2 сынып
Тақырыбы: Өсімдік тірі организм
Ақпараттық-технологиялық құзыретілік
Аспект: Ақпаратты өңдеу
Ынталандыру: мұғалімге гүлді өсіруге көмектес
1.Тапсырмалық тұжырымдама: Өсімдік тірі ағза екенін дәлелдеп, кластер құрып көр

Ақпараттың қайнар көзі: дүниетану 2 сынып электронды оқулығы
Модельді жауап:
Модельді жауапқа сәйкестігі әр дұрыс жауапқа 1 ұпай, сәйкес келмеуі 0 ұпай.
1 топ: өсімдіктердің топтары ментальды карта құру

2 топ: фишбоун кестесі арқылы өсімдіктердің жануарлар әлеміндегі маңызы.

3 топ: фишбоун кестесі арқылы өсімдіктердің адам өміріндегі маңызын көрсету

4 топ: Суретті ментальды карта құрастыру. Қазақстандағы ормандардың түрлері

Есепжұмбақты шешейік!

1 2 3 4 5 6 7 8

68-60 м 18-17 о 25-20 н 2+4 и 70-68 р 33-30г
46-2а 18-11 з

Бағалау
«5»-10,9, 8 ұпай
«4» – 7,6,5 ұпай
«3» -4,3 ұпай