Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Жаратылыстану

 

Мектеп: Н.Тілендиев атындағы иектеп интернат

Мұғалімнің аты-жөні: Дауленова Қ.А.

 

Күні:

Сынып: 1

Сабақтың тақырыбы:  

 

Магниттік. Магнит
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.5.6.1 магниттік қасиеті бар денелерді анықтау;
1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу

1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Сабақтың мақсаттары

 

Барлық оқушылар:магниттілік қасиеті бар денелерді атайды.

Көптеген оқушылар: магниттердің  тартылу және тебілу қасиеттерін анықтайды .

Кейбір оқушылар: эксперимент жасау арқылы зерттейді.

 

Бағалау критерийлері

 

Магниттік қасиеті бар денелерді анықтайды.

Магниттің қасиеттерін ажыратады.

Көрсетілген эксперимент арқылы магниттік күштің сақталатынын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

 

Магниттің қасиеттерін анықтайды.

Магнит, тарту, тебу

Құндылықтарды дарыту -Қарым –қатынас жасау қабілеті;

-Жауапкершілік;

Пәнаралық байланыс Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Мультфильм «Балапан. Магнит», суреттер
Бастапқы білім Магнит ұғымын біледі.

 

 

 

 

 

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Белсенді оқыту әдісі

«Балапан -Магнит» қазақша мультфильмді көрсетемін.

— Балапан мен қошақан не тауып алды?

— Магнит қандай заттарды тартады?

Сұрақтарға жауап алып сабақтың тақырыбын ашамын.

 

Смайликтер арқылы бағалап отырамын.

 

Тірек сөздер арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін

1 топ.Магнит

2топ .Тарту

3топ. Тебу

 

 

 

 

 

 

Бірлескен оқыту әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралап оқыту әдісі

 

 

 

«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

І топ Тапсырма

Оқушылардың назарын суретке аударуларын сұраймын:

— Негеш қандай тәжирибе жасап отыр?

— Ол не туралы ойлап отыр?

 

Осыны жұпта талдауын сұраймын. Оқушылардың жауаптарын тыңдаймын. Мынадай сұрақтарды қойямын:

 

-Не болды? Барлық заттар магнитке тартылды ма? (Жоқ.)

 

-Магниттерді бір-біріне жақындатқанда не бо­лады?

 ІІ топ Тапсырма

 Тартыла ма әлде жоқ па? Эвриканың   суретіне назар аудартамын.

Келесі сұрақтарды қоямын:

— Эврика қолына не ұстап тұр? (Магниттерді.)

-Магниттердің түсі қандай?

 

— Эврика не істемекші?

— Неліктен Эвриканың магниттерді қосуға талпынғанынан еш нәтиже шықпады? (Магниттер тебіледі.)

 

— Қандай қорытынды жасауға болады? (Магниттерді бірдей боялған шетімен жақындатқанда олар бір-бірін тебеді.)

 

ІІІ топ.Тапсырма:

Қай заттың магниттік қасиеті бар?

Ол үшін үстел үстіне металл, пластмасса,шыны, мата, ағаш заттарды қоямын. Әр топқа  магниттен  беріп,  магниттік қасиеттері бар жеке денелерді анықтауды сұраймын.

 

Бағалау критерийі:

Магниттің қасиеттерін түсіндіреді

Дескриптор:

1.     Магниттік қасиеті бар денелерді атайды.

2.     Магниттің қасиетін анықтайды.

3.     Металдан жасалған заттардың магниттік қасиетке ие екенін анықтайды.

 

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын.

 

 

Сегіту сәті:

Ойын өткізіңіз. Оқушыларды жұптастырып, бір-біріне арқаларын тигізіп тұруын сұраңыз. “Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” — деп сұраңыз. Оқушылар “Тартыламыз!” деп жауап бере алады. Осыдан кейін оқушылар бір-біріне қарап тұрып, қолдарынан ұстап бір-бірлерін өздеріне тартуға тырысады. “Сендер тебілдіңдер ме әлде тартылдыңдар ма?” деген сұраққа оқушылар “Тебі­леміз!” деп жауап бере алады. “Қандай зат басқа заттарды­ тарта алады немесе тебе алады?” — деп сұраңыз­. Оқушылар “Магнит” деп жауап бере алады.

 

«Кел зерттейік» әдісі

-Әртүрлі материалдар арқылы магнит қалай әсер етеді?

І топ:магниттің көмегімен құмда жоғалған затты табу тапсырмасын орындау.

 

ІІ топ: Су құйылған құмырадағы заттарды қолын суға малымай, стаканды төңкермей алуға бола ма, соны зерттейді.

 

ІІІ топ: Шыны мен ағаштың арғы жағынан сақтай ала ма, соны тексереді.

 

Бұл зерттеу жұмысы арқылы оқушылар “магниттің күші қағаздан, пластиктен, шыныдан, ағаштан, судан және басқа да көптеген материалдардан өтеді” деген қорытынды жасай алады.

 

«Жемістер» арқылы бағалаймын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магнит,шыны,

ағаш,мата,

пластмасса заттары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Су құйылған стакан

 

 

Шыны ыдыс,ағаш материалы, магнит

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

 Кері байланыс «Тазалық ойыны»

 

Рефлексия 

«Бес саусақ» әдісі

 

 
Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

«Кел зерттейік» әдісі

 

«Бағдаршам» әдісі

«Бес саусақ» әдісі

«Білім ағашы» әдісі

 

 

Сергіту сәті

Қауіпсіздік ережесі