САБАҚ ЖОСПАРЫ

 

Сабақтың тақырыбы: 

Қырғыз \Қазақ\ АКСР аумағының қалыптасуы

 

 

Тексерілді:
Күні: 18 .10.2017ж. Мұғалімнің есімі: Қабылбекова М.Ж.
Сынып:  9 А Қатысқандар саны: 23 Қатыспағандар саны: —
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушыларға Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру, оның зияны, асыра сілтушілік, 1930 жылдардағы қоғамдық-саяси өмір, қазақ зиялы қауымының жаппай қудалануы жөнінде түсіндіру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Оқушыларды жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Оқушылардың басым бөлігі:
Берілген мәтінді  түсініп оқи білуге баулу және тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттырады
Кейбір оқушылар:
Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тілдік мақсат Оқушылар:

  •  Жаңа экономикалық саясатын  біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сөз тіркестерімен жұмыс.

Қажетті сөздер мен сөз тіркестері:

кулактар

Сыныптағы диалог/оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым  үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Оқушылар  ауыл  шаруашылығын күштеп ұжымдастыру  туралы талқылауға алып түсіндіреді
Мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтар туралы ой бөліседі /окылым  және айтылым/.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бейнежазбаны тыңдайды, тақырыпқа сәйкес жаңа сөздерді жазады/ тыңдалым, жазылым/
Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану
Құндылықтарға баулу Ата-бабаларымыздың бірегей мәдениетін, дәстүрге деген құрметін арттыра әлем тарихында Қазақстанның алатын орны мен рөлін, оның жалпы әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесі құндылықтарын бағалау.
Алдыңғы оқу Қазақ  Кеңес мемлекеттігінің құрылуы  туралы біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт

(кезеңдері)

Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Ұйымдастыру

5 \минут\

Сәлемдесу

1) Оқушылардың сабаққа қатысуы қадағаланады

2) Оқушылардың жабдықтарын тексеру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық  ахуал тудырту   «Қыдырып қайтайық» .  Сол тұрған бойымен оқушылар 1 – 3 – ге санау арқылы топқа  бөлінеді.

Бағалау парақтары таратылады. БББ  кестесімен  жұмыс  жүргіземін.

 Сабақтың басы

\10 минут\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

\20 минут\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың ойын сабаққа шоғырландыру .

Сыныпты «Интервью» әдісі арқылы  оқушылардан үй тапсырмасын сұрау

            1. Индустрияландырудың басталуы?

2. Қазақстан индустриясының жетекші обьектілері?

3. Қазақстандағы индустрияландырудың ерекшеліктері?

4. Елді индустрияландырудың мәні?

5. Тарихи маңызы?

            6. Ашаршылыққа қарсы күрес?

 

Оқушылардың назарын жаңа сабаққа ынталандыру.

Мұғалім. Асырасілтеушілік зардаптары: ұлы нәубет, аштан қырылу, шетке қашу туралы бейнебаянда негізделе отырып, оқушылардан асыра сілтеу зардаптарын жою шаралары туралы сұраймын, ашаршылық басталуы және оның себептері мен салдары? Қоғамдық саяси ахуалдың ауырлауы?  деген  сыни сұрақтар қойылып, сабақтың тақырыбы ашылады. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері айтылады. Бейне жазбаны оқушыларға көрсеткеннен кейін бірден топтасып постер құрайды, осы постер бойынша жаңа сабақтың мағынасын ашады

 

БББ кестесін пайдалану арқылы мен оқушылардың бүгінгі тақырып бойынша қажеттіліктерін анықтаймын.

БББ» кестесі(3 мин)

Білемін Білгім келеді Білдім
     

 

1. Кестемен жұмыс.

Кесте арқылы Қазақ АКСР-інің одақтас республика болып құрылуы түсіндіріледі.

 

1936 жыл

5 желтоқсан

КСРО Кеңестерінің төтенше VIII сьезі Кеңес мемлекетінің жаңа Негізгі Заңын – КСРО Конституциясын қабылдады.
1936 жылы Қазақ АКСР-і одақтас республика болып аталды.
1937 жыл наурыз Қазақстан Кеңестерінің Төтенше Х сьезі одақтас мемлекет – Қазақ Кеңес Социалистік Республикасының Конституциясын қабылдады.
1938 жыл маусым Қазақ КСР Жоғары Кеңесінің сайлауы өтіп, оған 300 депутат сайланды. Оның 152-сі Қазақ.
1937 жылдың желтоқсанында КСРО Жоғары Кеңесінің сайлауы өтті. Оған республикадан 44 депутат сайланды.

2. Топтастыру.

Топтастыру арқылы қуғынға ұшыраған қазақ зиялылары түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Кері байланыс.«Екі жұлдыз, бір  тілек» әдісі арқылы  жұптар өзара бағалау жүргізеді. (2 минут)

 

Сұрақ жауап, карта

 

 

 

 

 

 

 

Бейнебаян

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сабақтың соңы

Рефлексия

\5 минут\

 

«Сұрақтар топтамасы» әдісіарқылы оқушылардың оқу деңгейін саралау мақсатына байланысты сұрақтар қойып сабақты қорытындылаймын.

Керібайланыс«Бес саусақ» (5 минут)

-нені білді, нені үйренді;

— не әлі де түсініксіз;

— қандай бағытта  жұмыс жүргізу  қажет.

 Үйге тапсырма Қырғыз \Қазақ\ АКСР аумағының қалыптасуы  
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
·      Түрлі деңгейдегі сұрақтар ·      БББ

·      «Бес саусақ»

·      «Екі жұлдыз бір тілек»

·      Интервью

·      Әдебиет

·      География

 

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?