Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Пән:қазақ тілі

 

Мектеп: Н.Тілендиев атындағы иектеп интернат

Мұғалімнің аты-жөні: Сейдилдаева П.А.     

Күні:

Сынып: 2  «Ә »

Сабақтың тақырыбы:   Зат есім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 2.4.2.3 сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату
Сабақтың мақсаттары

 

Зат есімнің  қызыметін анықтамалар арқылы меңгереді;

Оны тапсырмаларды орындауға пайдаланады.

Бағалау критерийлері

 

Ø Зат есімнің анықтамасын айтады;

Ø Сөйлем ішінен зат есімді табады;

Ø Сұрақтарын біледі;

Тілдік мақсаттар

 

Зат есім, сөз таптар,кім?,не?
Құндылықтарды дарыту -Қарым –қатынас жасау қабілеті;

-Жауапкершілік;

Пәнаралық байланыс  
АКТ қолдану дағдылары Электронды оқулық, интербелсенді тақта
Бастапқы білім Сөз таптары жайлы біледі

 

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Белсенді оқыту әдісі

 

«Миға шабуыл» әдісі  арқылы сөзжұмбақ шешіп, жаңа сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстырамын.

Жаңа сабақты сөзжұмбақ арқылы бастау

Сұрақтарға жауап алып сабақтың тақырыбын ашамын.Сабақ мақсатын айтып өтемін.

 

Смайлктер арқылы бағалаймын.

 

 

 

 

 

 

Бірлескен оқыту әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Кім тапқыр?» ойыны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірлескен оқыту әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралап оқыту әдісі

 

 

 

«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

Оқулықтағы жаттығулармен жұмыс жасау

318– жаттығу.  Мақалды көшіріп жаз.Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз.

319 – жаттығу.  Сызбаның орнына не? сұрағына жауап болатын сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

320– жаттығу. Сөздерді оқы, кім? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтастыр.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

 

Сөз тапта-ры Заттың атын білдіре-тін сөздер Заттың  санын  білдіре-тін  сөздер Заттың сынын  білдіре-тін  сөздер Заттың іс-қимылын  білдіретін  сөздер
алма
барды
жеті
қызыл
қыз
оқыды
қоңыр

 

«Топтастыру» стратегиясын пайдаланып, тапсырмаларды  топтарға бөлу.

І топ

Кім? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді топтап жаз

ІІ топ

Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді топтап жаз

ІІІтоп

Кім? Сұрақтарына жауап беретін сөздерге сөйлем ойла.

«Жемістер» бағалау

 

Бағалау критерийі: Зат есімнің ережесін біледі.

Дескриптор:

1.Кім сұрағына жауап беретін сөздерді табады.

2. Не? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.

3. Сөйлем құрастырады.

 

Сабақты қорытындылау.

«Құпия cуреттегі сұрақтарға жауап беру»

 

 

Оқушылар қойылған сұрақтарға өз түсінгендері бойынша  жауап береді

Оқушыларды жемістер арқылы бағалаймын.

Бұл тапсырмада оқушылар жеке жұмыс жасайды, сұрақтарға жеке жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

 Кері байланыс «Тазалық ойыны»

 

Оқушылардың алдына суреттер мен сөздер таратылады. Сол суреттер мен сөздердің ішінен кім? және не? сұрағына жауап беретін сөздер мен суреттерді қобдиша мен себетке салады. Әлі түсінбедім деген ойлары болса еттартқышқа жазып салады.

 

 
Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

 

 

 

 

«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

«Топтастыру» стратегиясы

«Құпия суреттегі сұрақтарға жауап бер» ойыны

«Бағдаршам» әдісі

«Тазалық ойыны» әдісі

«Жемістермен» бағалау

 

Сергіту сәті

Қауіпсіздік ережесі