Қызылорда облысы

Жаңақорған ауданы

№161 Ынтымақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Рысбаева Гүлнұр Ергешбайқызы

  Сауат ашу

Сынып: 1

Күні: 

Қатысқандар саны: 13

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы Мен және табиғат   Е е  дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
Сабақтың мақсаттары Барлығы:. Е әрпін таниды, дауысты дыбыс екенін  ажыратады, буындап оқиды, е дыбысы кездесетін сөздерге мысал келтіреді

Көпшілігі: Сөз құрамында «е» дыбысының орнын анықтайды, дыбыстық талдау жасайды ,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды

Кейбірі: сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды, түсініп оқиды

Бағалау критерийі  Е   дыбысы мен әрпін дұрыс айтады.

Сөздегі орнын табады.

Е е дыбысына қатысты сөздерді атайды..

Тілдік мақсат Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Е дыбысы кездесетін сөздер

Тыңдалым-айтылым.Оқылым.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Е  дыбысы қандай дыбыс? Неліктен дауысты дыбыс?

-Суреттен кімдерді көріп тұрсың? Суретте   қандай сөздерде  е дыбысы кездеседі?

Құндылықтар-

ға баулу

Сын тұрғысынан ойлау,  қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс  Дүниетану (мен және табиғат)
Алдыңғы оқу  Отбасы мүшелері туралы білімдері бар, әріп пен дыбыс туралы біледі
Сабақ барысы  
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы 30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы 5 минут

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

Суреттер бойынша топқа бөлу.

 

Қызығушылықты ояту

Айтылым

Сюжетті суретпен жұмыс

-Балалар,суреттен нені көріп тұрсыңдар?

-Табиғат аясында кімдер отыр ?

-Қандай ағаштар өсіп тұр?

-Тағы нені көруге болады?

-Мына суретте бізге таныс емес әріп қайсысы?

-Е қандай дыбыс?

-Неліктен?

Оқулықпен жұмыс

Тыңдалым ,айтылым

-Қандай сөз шықты ?

-Немере

Топпен жұмыс                                                                                    Оқулықтағы сөздерді оқу,дыбыстық талдау жаса,сөйлем құрау.

Ар ,ал,ел,ер т.б                                                                                           Мен ,сен,не,емен,сенім,немере,ер,ерте т.б.

«Қол белгісі»арқылы бағалау

Жұппен жұмыс                                                                                    Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжа.

Дәптермен  жұмыс

Дәптердегі берілген тапсырманы орындау

Қалыптастырушы бағалау

Бөлімше: 2.9. «Дыбыс пен əріпті тану жəне ажырату»
Оқу мақсаты 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен
сәйкестендіру.
Ойлау дағдыларының  деңгейі:Қолдану

Бағалау критерийі
Е е дыбысы мен әрпін дұрыс айтады.

Сөздегі орнын табады.

Е е дыбысына қатысты сөздерді атайды..
Тапсырма
Берілген сөздерді оқы. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады?
С…нім,                  н…м…р… ,              …м…н.

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді сабақ басында таңдап алған  суреттерді бояу  арқылы бағалайды.

Жасыл— Сабақ қызықты  өтті

Сары -Онша  түсінбедім

Қызыл -Мүлдем  түсінбедім,мұғалімнің көмегі қажет

 

 

 

 

 

Сюжетті суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау