Сабақ: Менің елім Мектеп: ЖОББМ №2
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жалгасбаева Гулжайна Уразмуродкызы
Сынып: 1 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаттары 1.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен   мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру сәйкес иллюстрация/ заттық сурет/ сызба таңдау

1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Өздері Қазақстанды картадан көрсете алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Үлгі бойынша түстер мен пішіндерді сипаттайтын сөздерді  қолданады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Туды өз сөздерімен сипаттайды
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Өз елін картадан көрсете аладады, үлгі бойынша түстер мен пішіндердерге байланысты сөздерді қолданып, туды жай сөйлемдермен сипаттайды.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Ту, елтаңба, әнұран, қала, астана, мемлекет  аспан,алтын, күн шуағы, ою,
Диалог құруға
Қазақстанның астанасы қай қала?

Ту туралы кім не біледі?

 

Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті …. деп ойлайсыз?

 

ишара:
 
Алдыңғы оқу Дүкенге бару тақырыбы бойынша сөздіктерді сұрау
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы Амандасу.

Психологиялық ахуал санамақ

 

Бір дегенім – білім,

Екі дегенім – елім.

Үш дегенім – үміт,

Төрт дегенім – төрім.

Бес дегенім – берік,

Алты дегенім – арым.

Жеті дегенім – жерім,

Сегіз дегенім – сенім.

Тоғыз дегенім- төзім,

Он дегенім – Отаным,

Оны мақтан тұтамын.

Топқа бөлу  түрлі түсті пішіндер арқылы

 

Бейнебаян еліміз туралы Аия мен Әли Әнұран

Мультфильм не туралы?

Қандай ән тыңдадыңдар?

Кімді көрдіңдер?

Олар не істеді?

Қай тілде ән айтты?

 

 

 

интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Жаңа сөздермен танысу

Ту, елтаңба, әнұран, қала, астана, мемлекет  аспан,алтын, күн шуағы, ою,

 

Ұ; Барлық оқушылар картадан КР көрсетеді

Туды сипаттаймыз

…  ту,  … күн, … бүркіт, … ою .

Түстерді дұрыс тап

Аспан қандай?

Аспан көк

Ту қандай?

Ту көк

Күн қандай?

Күн сары

Ж; Қазақстанның астанасы қай қала?

Ту туралы кім не біледі?

«Қара жорға»  әніне билейді?

Өздік жұмыс: әр топқа  суреттер тудың, КР картасы, пішіндер мен түстерді береміз олар ҚР туын сипаттап береді.

 

 

      
Соңы

 

 

Үй жұмысы

Кластер толтыру. тудағы  бейнелерді біріктіру

 

 

Жаңа сөздерді жаттау,  сұрақ қою.

Суреттер, түстерді береміз. Сөздерді береміз
Қосымша ақпарат

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Жауаптарына сәйкес түрлі түсті пішіндер тарату; туды сипаттау,түстерді дұрыс табу, сұрақтарға жауап беру, тудағы бейнелерді біріктіру. -Хабарламаны тыңдайды,  не туралы екенін түсінеді.

-Мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес таңдау жасайды.

Түрлі түсті пішіндер арқылы бағалау.

Орыс тілі, география, тарих, матемаика. Отанды, туған жерін сүюге баулу.
Рефлексия

Сабақтың мақсаты, міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде? Жоспарланған саралау іске асты ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін бос орынды пайдаланып, сол жақтағы сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.