Кошанова Гульбану Чамугыновна

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№9 орта мектеп

Әдебиеттік оқудан өткізген ашық сабақ жоспары

Тақырыбы  Ы.Алтынсарин «Дүниеде жамандық    неден?»

 

Күні: 14.11.2017ж
Мұғалімі Кошанова Гульбану Чамугыновна Сыныбы: 4 «Ғ»
Сабақ мақсаты 1.Мәтін  мазмұнындағы кейіпкерлер бейнесі арқылы, оның идеясын ашуға мүмкіндік беру.

2.Шығармашылық тапсырмалар арқылы бала қиялын дамыту.

3.Адам бойындағы жақсы қасиеттерді көруге, байқай білуге жағдай туғызу. Адамгершілікке, мейірімділікке, қамқоршы болуға тәрбиелеу.

Сабақ  нәтижесі

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылар басым көпшілігі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ресурстар  «Миға шабыл», «Ойлан, бірік, бөліс», «Пікірталас», «Сергіту сәті», «Жеке жұмыс», «Жұптық жұмыс», «Топтық жұмыс», «Бағалау», «Білім қоржыны»
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Блум таксономиясы,сұрақ-жауап, бейнеролик, топтық, интербелсенді тақтамен жұмыс
Қолданылатын материалдар Флипчарт, маркерлер, суреттер, интербелсенді тақта, стикерлер
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру

3мин

Сабаққа психология лық жағдаят тудыру

 

Оқушылармен амандасу

І топ. 2 әріптен қалдыра отырып оқы (ераолдстаділердкаыттқ -Адалдық)
ІІ топ. Ұяң дауыссыз дыбыстарды сызып тастап шыққан сөзді оқы
(бжгадқвсзыблғыжқ-Жақсылық)
ІІІ. топ.Ұяң дауыссыз дыбыстарды сызып тастап шыққан сөзді оқы (ағқбвнгидежт -Ақниет)
ІVтоп. Жіңішке дауысты дыбысты сызып тастап шыққан сөзді оқы ( іпеаөреаисәаүт- Парасат)

Оқушылар 1,2,3,4 санау арқылы топ құрайды. Сөзжұмбақтардың көмегімен топқа ат қою.
Үй тапсырмасы

5мин

   

 

Сұрақ-жауап әдісі «М.Жұмабаев. Түркістан»  өлеңін жатқа айту

1. Түркістан қандай қала?

2. Ертеде Түркістанды қалай атаған?

3.Тұранда ертеде кімдер тұрған?

4.Тұранда хандық құрған кім?

5. Аты әлемге әйгілі кесененің аты қалай аталады?

6. Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің аумағында кімдер жерленген?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді? Өткен тақырыпты еске түсіреді.
Қызығушылықты ояту

2 мин

 

«Миға шабуыл» -Не туралы болды?

-Бала кімге жақсылық жасады?

Өзің қандай жақсылық жасар едің?

«Жақсылық жасау» туралы бейнеролик көру
Білу

2мин

 

Нақыл сөз

 

 

Ы. Алтынсарин. «Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе»  
Түсіну

10мин

 

Автормен таныстыру

 

 

 

 

Бағытталған оқу әдісі

Ы.Алтынсарин (1841-1889)

Қостанай облысында туып өскен. Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогі, жазушы, этнограф. Шығармаларымен таныстыру.

Мәтінді алдын-ала бөлінген бөліктерге бөліп оқыту. Мәтін бойынша сұрақтар беру.

1. Ақжүрек шал қайда мекендейді? Неліктен?

2. Жамандық неден екенін дәлелдеуге тырысатын аң-құстарды ата.

 

Оқушы берілген сұраққа сәйкес жауап береді
Қолдану

3мин

Пікірталас «Өзің дүниеде жамандық неден деп ойлайсың?»  Оқушы өз ойын жүйелеп айтады
Сергіту сәті

2мин

«Біз өмірдің гүліміз» әні Оқушылармен бірге ән айту Оқушылар ән  айтады
Талдау

7мин

«Ойлан, бірік, бөліс»

 

Жеке

жұмыс

 

 

Жұптық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

           

Синкуейн әдісі  (Қарға, Көк кептер, Жылан, Бұғы)

Зат есім (1сөз)  
Сын есім  (2 сөз)  
Етістік (3сөз)  
Сөйлем (4сөз)  
Синоним (1сөз)  

Екі жақты күнделік

І топ
Тойған қарға Аш жүрген қарға
ІІ топ
Жалғыз көк кептер Жұп көк кептер
ІІІ топ
Жаман мінез Жақсы мінез
ІV топ
Батырлық Қорқақтық

Оқиға картасы

Атауы Кейіпкер Ахуал, жағдайы

 

Шешім Проблема Оқиға

 

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, жеке жұмыс, жұппен жұмыс және топпен жұмыс жасауға үйренеді.
Жинақтау

3 мин

 

 

 

 

 

 

Қорыту

 

 

 

 

 

 

 

Топтар өзара ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды.

 

 

 

 

Бағалау

2мин

Бағалау

 

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшаларын толтырады
Рефлексия

2мин

Кері байланыс Ұсынылған стикерді толтыру

Өзін -өзі бағалау

Үйге тапсырма   1.     Мәтінді түсініп оқу

2.     Мәтінге сәйкес мақал-мәтелдер жаз

3.     Кестемен жұмыс  78-бет