Қызылорда  облысы

                                                                                  Жаңақорған  ауданы

                                                                                «Абызтөбе» орта мектебінің  бастауыш сынып мұғалімі   Құдайбергенова Зияпат

 

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1.4.В

 

Мектеп: «Абызтөбе » орта мектебі
Күні: 26.04.2017 Мұғалімнің аты-жөні: Құдайбергенова Зияпат

 

Сынып:1 «б» Қатысқандар саны: 21

 

Қатыспағандар саны:
Сабақтың

тақырыбы:

 

Жиындар.Логика элементтер
Сабақ негізделген оқу мақсаты 1.4.1.2.Жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу

 

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады:  Ортақ белгісі бар заттар жиынтығын анықтайды.

 

Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ортақ белгілері бойынша жиын құрады.
Кейбір оқушылар істей алады: Заттарды ортақ белгісі бойынша жіктейді,көрнекі түрде кескіндейді.
Бағалау критерийлері -Заттардың ортақ белгілерін анықтайды.

-Ортақ белгілері бойынша жиын құрады немесе жіктейді

 

Тілдік мақсат

Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):
 Жиын.Элемент.Заттар жиынтығы
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:Ортақ белгісі бар заттарды ата.Жиындарды анықта.
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:
Жиынды құрайтын заттар элементтер.
Құндылықтарға баулу Сыни тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,ашықтық,жауапкершілікті сезіну,білім алуға дайын болу.
Пәнаралық байланыс Сауат ашу 1.2

 

Алдыңғы оқу Логикалық есептерді зерттейді,шешімін табады.
 

 

 

 

 

Жоспарлан

ған уақыт

              

Сабақтағы  жоспарланған  жаттығу  түрлері

 

Ресурстар

   

      Басы

     8 мин

 

1.Ұйымдастыру кезеңі

 Ширату жаттығуы

 2.Топқа бөлу (  3 топқа)

Оқушыларды топқа бөлемін.Топтарға заттардың суреттерін дайындаймын. Әр топ өздеріне берілген суреттерді жиындарға бөлулері тиіс және сол жиынды қалай атауға болатынын айтулары тиіс.Топбасшысын сайлап,бағалау парақшасын  таратамын

 

 

 

Табиғатта т.ж

 

Тапсырманы топта орындатамын.Оқушылар оқулықта берілген суреттерді мұқият қарауды тапсырамын.Топта талқылап, оларды бір сөзбен қалай атауға болатынын айтуды ұсынамын. Жиындардың элементтерін ататамын

Мысалы: Шырша,қарағай,қайың,емен

Көбелек,қоңыз,инелік

Көк гүл,ақ гүл,сары гүл,қызыл гүл

  Бағалау критерийі:     

   Жиындардың элементтерін  дұрыс атайды

 

 

Жемістер

Көгөністер

Сусындар

суреттері

 

 

 

 

Тапсырма жазылған  А-4 парағы

 

 

Ортасы

 

25  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

Жеке жұмыс 

Суреттегі элементтердің қай жиынға жататынын табады.

Бағалау критерийі:

 Элементтерді жиын атауларымен сәйкестендіре алады

Жұптық жұмыс

Тапсырманы жұппен орындатамын. Жұптағы оқушылар кезекпен жиында ұсынылған артық элементті табады.

Оқушылар алдымен өз беттерінше суреттерді қарап артық элементтерді тауып, сонан соң шыққан нәтижелерді топта талқылап, қағазға жазуды тапсырамын.  Оқушылардың жазбаларын тақтаға іліп , оқушыларға оқытамын. Олар жұмыс  нәтижелерін салыстырады. Өз жауаптарын дәлелдермен түсіндіріп береді. Өзара қай топ жақсы жұмыс жасағандарына тұжырым жасайды.

Жауабы:Балық,пияз,үшбұрыш

Бағалау критерийі:

 Жиындағы артық элементті табады

 Дәптермен жұмыс

 

 

 

Сюжетті суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Қалыптастырушы бағалау

Бөлімше  4.1 «Жиындар және олармен орындалатын амалдар

Оқу мақсаты:          1.4.1.2 Жиындарды элементтерінің          белгілері(нысандардың  түсі, пішіні,өлшемі, материалы, әрекеті)бойынша құру және жіктеу.                                                         Оқу дағдыларының деңгейі:      Анализ                                            Бағалау критерийі:                     Білім алушы

-Заттардың ортақ белгілерін анықтайды.

-Ортақ белгілері бойынша жиын құрады немесе жіктейді.

Тапсырма

 Торайға борщ жасауға, ал көжекке шырын дайындауға қажетті заттарды анықтап, тиісті ыдыспен байланыстырып сызыңыз. Әр жиынның ортақ атауын айтыңыз.

Дескриптор:          Білім алушы

-жемістер жиынын құрастырады және атайды.

-көгөністер жиынын құрастырады және атайды.

Рефлексия.  

Кері байланыс  Жасыл,сары,қызыл жұлдызшалар

үсіндім

-Толықтыруым керек

-Түсінбедім

 
Қосымша  ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Өздері жиын құрастырады және элементтерге жіктейді

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
 

 

 

 

 
   Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде       үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?