Каукенова Сәнімкүл

Сабақтың тақырыбы: Жоба. Жобаның негізгі кезеңдері. Жобаның мақсаты мен міндеттері

Сабақ

негізделген

оқу мақсаты Жоба жұмысының негізгі кезеңдерін, жоба мақсаттарын, орындау маңыздылығын, бұйым дайындау технологиясын, экономикалық және экологиялық негізін білетін болады, міндеттерін айқындайды

Сабақтың

мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Барлық оқушылар жоба ұғымын түсініп өз жобаларының эскизін ұсына алады Оқушылардың көпшілігі істей алады: Көпшілігі таңдаған бұйымның жасалу кезеңдерін айқындайды Кейбір оқушылар істей алады: Мұғалімнің нұсқауынсыз өз жобаларыннақты таңдап, , маңыздылығын бағамдай алады

Тілдік мақсат Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Жоба, , жастықша, дизайн, идея, эскиз Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Жоба дегеніміз не? 2. Жоба кезеңдері туралы не білеміз? 3. Жобаның экономикалық және экологиялық негізі нені айқындайды?

Алдыңғы оқу Бөлме жағдайында көшет отырғызу

Жоспар

Жоспарланған

уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз Ресурстар

Басы

3 мин 12- мин Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тренинг « Жаңа күнге жақсы тілек», топқа бөлу. Бағалау парағын таныстыру. Қайырлы күн, достым! Қайырлы күн, болсын! Сабағымыздың әр сәті Сәттілікке толсын! Бүгін алар бағамыз Кілең бестік болсын! Үй тапсырмасы: «Хат қоржын» оқушылар конверт ішіндегі тапсырмалар бойынша топтық жұмыс орындайды, жұмыстарын таныстырады.жұмыстарын қорғайды Интербелсенді тақта Плакат, маркер, түрлі –түсті қаламдар

2-минут 1-топ: Киімнің жыл мезгілдеріне, түрлеріне қолданылуына, жынысына қарай жіктелуі 2-топ: Киімді күту жолдары, тазалау әдістері 3-топ: Жүн және жібек матасынан тігілген киім түрлерін күту жолдары қандай? Үй тапсырмасын пысықтау: киімдегі затбелгілер нені сипаттайды?

Ортасы

5-мин 3-мин 2- мин Жаңа сабақ. «Ой қозғау» сәті Оқушыларға сұрақтар қойылады. 1. Жоба деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді және не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Мұғалімнің түсіндірмесі: Кітаппен , мәтінмен жұмыс 1. Шығармашылық жоба туралы , мақсаты, кезеңдері міндеті туралы ақпарат беру. Ине қадайтын жастықша түрлерімен таныстыру Жоба дегеніміз –идеядан нақты нәтижеге дейінгі мұғалімнің жетекшілігімен орындалатын оқушының шығармашылық жұмысы.жоба жұмысының негізгі кезеңдері: 1. Мақсатын айқындау: іс жүзіндегі маңыздылығын ескере отырып, жоба тақырыбын, міндетін тұхырымдау 2. Материалдық, қаржы және интеллектуальды мүмкіндіктерін бағалау 3. Техникалық –технологиялық құжаттамаға сәйкес құрылым әзірлеу 4. Технологиялық операцияларды сапалы әрі дұрыс орындау, экономикалық есеп, экологиялық және маркетингтік зерттеулер Дайын өнім жобаныың нәтижесі болып табылады. Жоба негізгі үлкен екі бөлімді құрайды—теориялық және практикалық бөлімнен тұрайды Жұптық жұмыс “Суреттер сөйлейді” Құрастыру ойыны. Жұптық жұмысты геометриялық фигуралармен бағалау Бейнеүзік көрсету Ине қадайтын жастықша жасалуы Сергіту сәті жүргізіледі. (Адасқан әріптер) Мақал «Жеті рет өлшеп бір рет кес»

20 25 30 21 15 75 42 49 45 54 40 35 Т Р Т І Ж Т Е Б П І Ш Л Слайдтар Интерактивті тақта Слайдтар Дайын бұйым түрлері Қажетті құралдар

12- мин 3-мин

90 61 89 69 98 18 31 81 28 Е Р Р Е С Е Ө К Е А- 15, 42, 75, 21 Ә-89, 18, 30 Б-31,35, 40, 69, 45 В- 49, 54, 25, Г-61, 90, 20 Ғ- 81, 28, 98 Сарамандық жұмыс. « Мен дизайнермін». Жеке жұмыс Тапсырма: А4 формат қағазға өз ойларынан ине қадайтын жастықшаның эскизін жасайды. Бағалау: «Мен саған, сен маған» әдісі Сабақты бекіту: Сабақты бекіту: Кім тапқыр? (танымдық ойыны) Тілдік құзіреттілік Жоба-проект- project Жастықша- подушка-pillow Ине-иголка-needle Нобай-эскиз- sketch Дизайн-дизайн- design

Соңы

3 мин Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: 1. Жасалған эскиз бойынша қажетті құрал-жабдықтарды алып келу Бағалау: Жиынтық бағаны шығару. «Сабақтан алған әсерім» рефлексия жүргізіледі. Бағалау парағы

Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы

ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау

шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай

түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

Тексерілді: __________ «____»_____________ 2016 жыл

1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Күні: 4.05.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Каукенова Сәнімкүл

Сынып: 5

«А,Ә,Б» Барлық оқушы саны: 12-14 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы: Бұйым дайындаудың технологиялық реттілігі .

Сабақ

негізделген

оқу мақсаты Жасалған эскиз бойынша бұйымның дайындалу технологиялық бірізділігін құруды ұйымдастыру

Сабақтың

мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Барлық оқушылар бұйымды дайындаудың технолгиялық бірізділігін жасау тиімді әдіс екенін түсінеді Оқушылардың көпшілігі істей алады: Көпшілігі таңдаған бұйымның технологиялық бірізділігінің негізін құра алады, қажеттілігін ұғынып, бұйымның жасалу кезеңдерін айқындайды Кейбір оқушылар істей алады: Мұғалімнің нұсқауынсыз өз бұйымдарының нақты бірізділікті жүйелі жасай алады, рет-ретімен қолдана алады

Тілдік мақсат Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Бұйым, технологиялық, реттілік, құрылым Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бұйымды дайындау кезеңдері қалай орындалады? 2. Жобаның экономикалық және экологиялық негізі нені айқындайды? 3. Технологиялық бірізділік не үшін қажет? 4. Отбасы бюджеті дегенді қалай түсінесің?

Алдыңғы оқу Эскиз жасау, материал таңдау, түстер үйлесімділігі

Жоспар

Жоспарланған

уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз Ресурстар

Басы

3 мин 12- мин Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Әрбір адам: Туысым, досым, жұрағатым. Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат Әрбір ісің: Тірлік, тірек, адамдық Әрбір сөзің: Шындық, бірлік, адалдық Үй тапсырмасы: «Хат қоржын»әдісі, конверт ішіндегі тапсырмалар бойынша оқушылар топтық жұмыс орындайды, таныстырады, жұмыстарын Интербелсенді тақта Плакат, маркер, түрлі –түсті қаламдар

Ортасы 3-минут 5-минут 8-мин 2-мин 7-мин 2-мин қорғайды 1-топ: Түстердің адам өмірінде алатын орны, үйлесімділік деген не? 2-топ: Қандай материал таңдаған тиімді, қойылатын талаптар 3-топ: Эскиз жасау не үшін қажет? Шаблон дегеніміз не? Топтық жұмысты бағалау парағы

№ Қорғалатын жұмысқа қойылатын талаптар 1-топ 2-топ 1 Эстетикалық талапқа сай болуы 2 Көркемдеп безендіруі 3 Баяндауы 4 Мазмұны Қоры тынды Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі: Кітаппен , мәтінмен жұмыс. Тақырып бойынша ақпарат беріледі. Оқушылар жаңа ақпаратпен танысады Бұйымды дайындаудың негізгі технологиялық реттілігі нұсқасы: 1. Жасалған эскиз бойынша бөліктерді шаблон арқылы фетра матасынан қиып алу, өңдеу 2. Жасалған эскиз бойынша бөліктерді өңдеу 3. Негізгі бөліктің жиектемелерін өңдеу 4. Майда бөліктерді негізгі бөліктерге біріктіру 5. Қол тігісі түрлерін орындау(торлау, майда көктеу) 6. Негізгі бөлікке біріктіру 7. Әшекейлеу әрлеу жұмыстары Сергіту сәті жүргізіледі. Кім тапқыр?

шебердің өмір сүйкімді еңбек өрісі ортақ өнерлі қолы кең өнерлінің бала жемісі • Шебердің қолы ортақ • Өнерлі бала сүйкімді • Еңбек — өмір жемісі • Өнерлінің өрісі кең Сарамандық жұмыс. «Мен шебермін» жеке жұмыс Тапсырма: шаблондар арқылы фетр матасынан қиып алу, бөліктерді түзу нақты өлшеммен қиып алу, Бағалау парағы «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау Дайын бұйымдар, слайдтар Геометриялық фигуралармен бағалау -өте жақсы -жақсы — баяу, орташа А/4 қағазы,

Тексерілді: __________ «____»_____________ 2017 жыл

бөліктерді ретімен өңдеуді жүзеге асыру Сарамандық жұмысты орындау барысында қайшымен, инемен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау Сабақты бекіту: Кім жылдам? (танымдық ойыны) Тілдік құзіреттілік Жоба-проект- project қайшы-ножница-scissors Жастықша- подушка-pillow отбасы-семья -family Ине-иголка-needle бюджет-бюджет—budget Нобай-эскиз- sketch Дизайн-дизайн- design қалам, сызғыш

Соңы

3 мин Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма: Бұйым бөліктерін ретімен өңдеу Бағалау: оқушылардың бағасын хабарлау «Сабақтан алған әсерім» рефлексия жүргізіледі. Бағалау парағы

Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге не көмектесетінін білдім?

Тексерілді: _______________

Сыныбы: 8 «А», «Ә»

Күні: 8 « Ә» — 2.12.2017ж.

8 «А » — 6.12.2017ж. Сабақтың тақырыбы: Белдемше сызбасын тұрғызу

Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?

Білу: Белдемше сызбасын тұрғызу үшін қандай өлшем қажет екенін, нақты өлшем арқылы сызба тұрғызу оңай болатынын білетін болады(барлығы)

Түсіну: Белдемше сызбасын тұрғызу барысында құрылымдау және пішім анықтамаларымен танысу. (көпшілігі)

Қолдану: Тұлғаның ерекшеліктерін ескере отырып, өзі қалаған белдемше үлгісінің сызбасын тұрғызып, пішімді жасап, қолдана білу.(кейбіреуі)

Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?

Белдемшенің пішімдерімен толық танысады, үлгі-суреттермен танысады, киім бүктемелерімен танысады,

Оқушылардың пікірлесуі үшін арнайы сұрақтар беремін.

Жеке пікірлер айтуға ықпал жасаймын.

Оқушылардың тақырып жөнінде ой пікірі, көзқарасы тыңдалады (жеке жұмыс)

Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?

Оқушыларды бағалауда критерий арқылы, формативті бағалауды пайдаланамын, жасалған

жеке жұмыс үшін «екі жетістік пен бір ұсыныс» айтып отырамын, оқушылардың өзін-өзі,

өзгені бағалауына мән беремін.

Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа

қалай тартасыз? Арнайы тапсырмаларды (кесте) беремін.

Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін

қалай білесіз? Оқушылардың жұмыс дәптерлеріндегі сұрақтарға жауап беруі арқылы оқушылардың мен күткен нәтижеге жеткенін анықтауға болады.

Сабақ барысы

Уақыт Мұғалім іс — әрекеті Оқушылар іс — әрекеті Ресурстар

Ұйымдас-

тыру

3 минут

Кіріспе

Сәлемдесу. Топтық жұмысқа оқушыларды бейімдеу. Топ ережесін еске түсіру.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Шаттық» шеңберін құрып, бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді Оқушыларды топтық жұмысқа тарту. «Шаттық» шеңбері арқылы бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді. Оқушылар қима қағаздарды таңдап алу арқылы топқа біріктіріледі.

Тұсау

кесер

2 минут Оқушыларды сабақтың мақсатымен, тақырыбымен таныстыру. Оқушылар жұмыс парағына күннің реті мен сабақтың тақырыбын жазып алады. Интерак тивті тақта

Негізгі бөлім 25 минут Үй тапсырмасын тексеру 1 Тік, қиықты, конусты белдемше сызбасы мен есептеулер дәптерде орналасуы (М:4) 2 Құрылымы бойынша белдемше пішімі негізгі неше түрге бөлінеді? 3 Қиықты белдемшеде қиық саны қалай анықталады? 4 Өлшем алған кезде айналым, көлденең өлшемдер және ұзындық өлшемдері қалай жазылады? 5 ББ1 нүктелері қалай есептеледі? Бағалау. (Критерий арқылы бағалау) Топ мүшелері берілген уақытта жылдам , нақты, ұтымды жауап берген оқушылар бағаланады Оқушылар жеке-жеке жұмыс парағына өз ойларын түсіреді, топ басшысы іріктей отырып, ең құндысын, үздігін қорғауға ұсынады. Бақылаушы бағалау парағы арқылы формативті бағалауды жүзеге асырады. (Екі жұлдыз, бір тілек) Жұмыс парағы Маркер, Плакаттар

Жаңа

сабақты

түсіндіру

кезеңі Құрылымдау- бұйым бөлшектерінің сызбаларын әзірлеу мен матаны пішімдеу және киімді тігу үшін пішімдерді дайындау үрдісі. Пішім (выкройка) – тігін бұйымдарының қағаздан жасалған бөлшегі, оның негізінде пішеді. Сызбаны орындау- өте күрделі жұмыс, ерекше назар аударып отырып орындау қажет. Оқушылар «Қара.Оқып шық. Жап. Жаз.» әдісі арқылы мәтінмен танысып, дәптерге нақты ақпараттарды түсіреді Қаламсап, дәптер, маркер, сызғыш

2-қадам. Топтық жұмыс. Идеялар аукционы (сыртқы бақылаушыларды ауыстыру) 1-топ. Қазақстандық киім дизайнерлерінің өзіне тән қандай негізгі ерекшеліктері бар? 2-топ. Қазіргі кезде ұсынылып жатқан мектеп формасы киімдерінің сапасы қандай?белдемшенің қандай үлгісін ұсынар едің? 3-топ. Қазақстандық және шетелдік дизайнерлердің киім топтамаларына сипаттама беріңдер? Формативті бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек. Топ болып тапсырманы бірлесе орындайды . топ мүшелері өз пікірлерін білдіреді. Ұтымды нақты пікірлер постер арқылы қорғалады Плакат, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер, сызғыш, қаламдар

ОҮБ

7 минут Қорытынды. Топ ішіндегі жүргізілген жұмыстар туралы сыртқы, ішкі бақылаушыларды сөйлету. «Сабақтан алған әсерім» рефлексия-ауызша баяндау ұсынылады. Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында алған әсерлерімен ой бөліседі, ұсыныс тастайды. Таратпа парақшалар

Үйге

тапсырма

3минут Үйге тапсырма: Өз талғамы , өлшемі бойынша белдемше үлгісін сызып келу. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, түсінбеген тапсырманы сұрайды.