Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.1 Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі Алматы облысы  «Ескелді ауданы

әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта

мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын

орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

мекемесінің  химия пәнінің  мұғалімі  Зада Г

Күні:

 

Мұғалімнің аты-жөні: Зада Г
Сынып:  7 Қатысқандар саны:          Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Физикалық және химиялық құбылыстар

3-зертханалық жұмыс

«Химиялық реакциялардың белгілері »

Оқу мақсаттары 1.1.1.3  физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

1.1.1.4   бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру.

 

Сабақтың мақсаты Барлығы: Физикалық және химиялық құбылыстардың белгілерін біледі.

Көбі:  Химиялық және физикалық құбылыстардың анықтамасын біледі.

Жекелеген оқушылар:Химиялық реакцияның басталуы мен жүру жағдайларының  белгілерін түсінеді

Бағалау критерийі Физикалық құбылыстың белгілерін, химиялық  құбылыстардың  белгілерін  ажырата алады

Химиялық және физикалық құбылыстардың  анықтамасын айта  алады.

Химиялық реакцияның шарттарын түсінеді.

Тілдік мақсаттар Физикалық және химиялық құбылыстарды  түсіндіре алады. Тірек сөздердің мағынасын анықтайды. Физикалық құбылыс,химиялық құбылыс,химиялық реакция,химиялық реакция белгілері,экзотермиялық реакция,эндотермиялық реакция

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Құбылыстарды  …. бойынша жіктедім, себебі химиялық құбылыста …. , физикалық құбылыста …. байқалады.

Құндылықтарға баулу Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға, тапсырмаға жауапкершілікпен қарауға, сыныптастарының пікіріне құрметпен қарауға баулу
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, дүниетану, физика
Алдыңғы білім Табиғат құбылыстары, құбылыстар
                                                          Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

2 минут

 

 

 

 

 

4минут

1.Ынтымақтастық атмоферасы :  «Жылулық сыйлау» /бір-біріне жақсы тілектер айтады/

2. «Жыл мезгілдері»суреттері арқылы топқа бөлінеді.

1- топ: «Қыс»

2-топ: «Көктем»

3- топ «Жаз»

3. Сынып ережесін айқындау

4. «Қарлы кесек» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты пысықтау

( «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау)

Карточкалар

маркер, қарындаш, плакаттар, слайдтар.  8-сынып электронды оқулық.

 

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

 

4минут

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15минут

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

І. Ойлан-жұптас-бөліс әдісі:

3 топқа жыл мезгілдерін бейнелейтін суреттер таратылады. (Қыс, көктем, жаз) осы суреттерге қарап табиғатта болатын өзгерістерді (құбылыстарды) әңгімелеп береді. Бүгінгі тақырыптың физикалық және химиялық құбылыстар екені айтылады.

Сабақтың тақырыбымен таныстыру.Сабақтың мақсатын анықтау:

I– тапсырма (топтық жұмыс)

1- топқа тапсырма: «Айырмашылығы мен ұқсастығы» әдісі бойынша.

Физикалық және  химиялық  құбылыстардың  бір-бірінен  ұқсастықтары мен айырмашылықтарынажырату.

2-топқа тапсырма:«ПСМТ» әдісі.

Химиялық реакцияның белгілерін анықтау. (оқулықпен жұмыс)

3- топқа тапсырма::«Екі жақты күнделік»әдісі.Төмендегі тізімнен физикалық және химиялық

құбылыстарды кестеге бөліп жаз: судың булануы, жапырақтың шіруі, бұлттың түзілуі, күміс  заттардың  қараюы,  темірді  тот  басуы,  электр шамындағы қыл сымның қызаруы, табадағы тамақтың күюі, жұмыртқаның шіруі, шаштың ағаруы, бенгаль шырағының жануы.

Физикалық құбылыс Химиялық құбылыс

«Бас бармақ» арқылы бағалау

ІІІ.Сергіту сәті: «Физминутка»

II– тапсырма( жұптық жұмыс)

«Зерттеуші» әдісі.Лабораториялық тәжірибе

№3 «Химиялық құбылыстардың белгілерін тану»

1-      топқа тапсырма:  Қантты ұнтақтау, еріту және жағу.

2-      топқа тапсырма:  Сымды ию, балауызды балқыту.

3-      топқа тапсырма:  Сүт + лимон қышқылы, мұздың еруі.

Не істелді Не байқалды Қорытынды

 

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

 

 

 

Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін  оқушыларға бағыт беру,түрткі болу,жаңа тақырыпты талдауға,ой қорытуға,нәтижеге жетуге жоспарлау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қант, спирт шамы, балауыз, лимон қыщқылы, сүт, мұз, стакандар,А4 қағазы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

4 минут

Рефлексия

 «Бес саусақ»әдісі бойынша оқушылар бес саусақ суретін салып ,сабақ кезінде меңгерген сөздермен толтырады.

Кері байланыс:Екі жұлдыз,бір тілек

Үйге тапсырма:  Физикалық және химиялық құбылыстар туралы мысал келтіру.

 
Саралау-сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сыныпта оқушылармен  жұмыс жасау барысында  «Қарлы кесек» тәсілі бойынша негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт берілді.«Дереккөздер»тәсілікейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделідереккөздермен (интернет ресурстары, электронды оқулық) жұмыс істей алады.

1. «Айырмашылығы мен ұқсастығы» әдісі бойынша.

Физикалық және  химиялық  құбылыстардың  бір-бірінен  ұқсастықтары мен  айырмашылықтарынажырату.

2.«ПСМТ» әдісі.

Химиялық реакцияның белгілерін анықтау. (оқулықпен жұмыс)

3:«Екі жақты күнделік».кестесі.Төмендегі тізімнен физикалық және химиялық

құбылыстарды кестеге бөліп жаз: судың булануы, жапырақтың шіруі, бұлттың түзілуі, күміс  заттардың  қараюы,  темірді  тот  басуы,  электр шамындағы қыл сымның қызаруы, табадағы тамақтың күюі, жұмыртқаның шіруі, шаштың ағаруы, бенгаль шырағының жануы.

 

Физикалық құбылыс Химиялық

құбылыс

 

 

 

 

«Бағдаршам»,«Бас бармақ» , «Бес саусақ» стратегиясы арқыл өзін-өзі бағалау Қауіпсіздік  техникасы ережелерінің тармақтары.

Химиялық және физикалық  құбылыстарға қатысты тәжірибе жасау кезеңінде және үйге берілетін тапсырма кезінде қауіпсіздік ережесін сақтауды  ескерту.

Сабақ бойынша рефлексия