Сабақтың тақырыбы:

Ата-анамды құрметтеймін. Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу туралы.

Атырау облысы.                                                         Құрманғазы ауданы.                                           Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі          Мұғалімнің аты-жөні:Муханбетова Алтынай Қонашқызы

Күні:11.10.2017 ж   

СЫНЫП:  2

 

Қатысқан  оқушылар  саны:

 

Қатыспаған  оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Сәлемдесу.

Амансың ба ,Алтын күн!                                                                      Амансыңба,Көк аспан!                                                                                    Амансың ба ,Достарым!                                                                                   Сендерді көріп қуанам!

Топқа бөлу                                                                                                                   «Балмұздақ таяқшалары»

«Бірлік түбі-тірлік»

Ереже                                                                                                                     1.Тыныштық сақтау                                                                                               2.Бір-бірін тыңдау                                                                                                 3.Ойын ашық айту                                                                                           4.Бірлесіп жұмыс жасау

1-топ:

«Шаттық»

2-топ:

«Сүйіспеншілік»

3-топ:

«Мейірім»

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

Білу және түсіну

«Ой қозғау»                                                                                                «Балапан ұяда не көрсе ,ұшқанда соны іледі»мақалды қалай түсінесіңдер?

Тыныштық сәті. /баяу ән/

—          Балалар, денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздерімізді жұмамыз. Терең демалайық. Жарық түсіп тұрғанын елестетіп көріңдерші. Бұл бақыт, қуаныш жарығы. Бұл жарық жүрегімізге тыныштық, сүйіспеншілік әкелді. Жүрегімізден әдемі гүл ашылып келеді.Түрлі түсті жапырақтар құлпырып тұр. Бұл сендердің аталарың, әкелерің, әжелерің, аналарың. Бұл гүлдің ортасындағы к8лшес3 ол сендерсіңдер. Бұл жай гүл емес. Ол – сүйіспеншілік гүлі .

Сендер сол жап-жасыл алқапта аналарыңмен, әкелеріңмен жүрміз деп сезініңдер. Алқапта әдемі гүлдер, өсімдіктер жайқалып тұр. Қандай тамаша!

—          Балалар енді көзімізді ашайық.Сендердің көз алдарыңа не елестеді? Қандай сезімде болдыңдар?

-Ата-аналарың сендерді еркелеткенде қалай атайды?

Жаным,құлыным,балапаным т.б

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.                    Ата-анамды құрметтеймін. Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу туралы.                                                                                                «Қабуснама» — парсы тілінде 1082-1083 жылдар iшiнде жазылған аса бағалы педагогикалық мәнi бар туынды. «Қабуснаманың» авторы — Кайқаус Каспий теңiзiнiң оңтүстiк жағалауында мекендейтiн Гилан ру-тайпасының ұсақ феодал семьясында (1021-1022 жылдарда) дүниеге келедi.Кайқаус 63 жасында «Қабуснаманы» өзiнiң ұлы Гиланшахқа арнап жазады. Өзiнiң қартайғанын баяндай келiп: «Мeнің дүниедегi жиып-терген ең қымбат асыл заттарым — саған арнап жазған осы үгiт-насихат кiтабым», -дейдi.«Қабуснама » сөзсіз әлемдік әдебиеттің асыл қазынасына жатады.Ол талай рет, сан ғасырларда түрік, неміс, татар, француз, неміс, орыс, өзбек тілдеріне аударылды. Осынау аса бағалы тәрбиелік мәні үлкен шығарманы тілші ғалым Тұсынәлі Айнабеков тәржімалап, қазақ тілді оқырмандарға тарту еткеніне де жиырма жылдан асты.

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

Қолдану

Ата-анамды құрметтеймін. Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу туралы.

«Оқу инемен құдық қазғандай»                                                            Оқулықпен жұмыс                                                                                                        1. Мұғалімнің оқуы                                                                                                   2. Оқушылардың іштей оқуы                                                                                      3. Мәтінді тізбектей оқыту

«Көп ойла-тез ойла»                                                                                       Топтық жұмыс                                                                                            Мәтінді төмендегідей бөліктерге бөліп,әр бөліктің шегін тауып оқы

1-топ.Ата-ананы құрметтеу

2-топ.Ата-аныңды ешқашан режітуші болма

3-топ.Сен ата-анаңа не істесең,саған перзентің де соны жасайды

 

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,
Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу

 

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту                                                                                                        Сұрақ-жауап әдіс                                                                                                             1-топ. Осы мәтіндегі айтылған ойларға сай келетін қандай шығармалармен таныстық?                                                                                    2-топ. Сен ата-анаңды қалай құрметтейсің?                                             3-топ.Ата-ана сен үшін кім? Топтастыр.                                                                                                                                       «Ұшқыр ойдан -ұтымды жауап»                                                             Жағдаятты шешу                                                                                            Демалыс орнында адамдар көп.Орындықтардың бәрі бос емес.Сәуле болса босаған орынды көріп.тез барып отырып алды.Сәуле мәз,музыка тыңдаулы,тіпті риза болғандығы соншалық қасындыларға да мән бермеді.Оның қасына қолында ауыр жүгі бар өзінің  анасы келіп тоқтады.Сәуле оған да мән бермеді.

Сұрақ-Қыздың орнында сен не істер едің?                                                                        -Қалай ойлайсыңдар,қыз өзінің анасын сыйлай ма,жақсы көре ме?         Оқушы ой-толғаныстары.                                                                              БББ кестесі

Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
 Кері байланыс

3 минут

«Ойды аяқта» кері байланыс  

Сабақтан алған әсерлерін айтады

Үйге тапсырма:                                                                                                                                                                    1.Мәтінді оқу.

2.Бөліктердің біреуін қалауынша жатта.

 

Бағалау