Сынып: 1

Сауат ашу

  Талдықорған қаласы,№2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шекейбаева Сауле Нурбосыновна
Сабақтың тақырыбы 4-бөлім: Бізді қоршаған әлем

Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.4.1   Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.3.8.1  Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, е дыбысының жіңішке дыбыс екенін сөз жіңішке айтылатынын түсінеді.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Көркем еңбек, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Видеофильм, слайд
Тілдік құзыреттілік Мен –Я ,

табиғат- природа

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

 

*оқушылар осы сөздің мағынасын түсіндіре алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Менің отбасым және достарым» тарауын қорытындылау.

 

*оқушылардан үй тапсырмаларын тексеру,

*Дыбыс нешеге бөлінеді?

* Дауысты \ жуан, жіңішке\

Дауыссыз \ қатаң, үнді, ұяң

 

«Төңкерілген сұрақ » әдісі

*Неге дыбыс?

* І неге дауысты дыбыс?

Дескриптор.

*оқушылар төңкерілген сұрақ әдісін түсініп,  сұрақтарға жауап береді.

 

Видеомультфильм көру. \ alippe 08\

 

«Сиқырлы әріптер»

 

Дескриптор.

*оқушылар видеомультфильмді көріп  Ее дыбысының қандай сөздерде кездесетінін біледі.

 

 

 

 

ТОППЕН ЖҰМЫС

 

К Е М Е

 

Қима суреттерді жинастырып, КЕМЕ суретін құрайды. Оған дыбыстық талдау жұмысын жүргізеді.

КЕМЕ ( 4 дыбыс, 4 әріп,  2 буын, 2 дауысты дыбыс, 2 дауыссыз дыбыс)

 

 

Е Ш К І

Қима суреттерді жинастырып, ЕШКІ  суретін құрайды. Оған дыбыстық талдау жұмысын жүргізеді.

ЕШКІ  ( 4 дыбыс, 4 әріп,  2 буын, 2 дауысты дыбыс, 2 дауыссыз дыбыс)

 

 

 

Е Т І к

 

Қима суреттерді жинастырып,ЕТІК   суретін құрайды. Оған дыбыстық талдау жұмысын жүргізеді.

ЕТІК  ( 4 дыбыс, 4 әріп,  2 буын, 2 дауысты дыбыс, 2 дауыссыз дыбыс)

·         Е е дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.

 

 

Дескриптор.

*оқушылар Ее дыбысының жіңішке дауысты дыбыс екенін айта  алды.

 

№1 Тыңдалым.

-Мен атам мен әжеме кім боламын?

Суреттердің алғашқы әріптерінен жауабын табамыз.

 

2 2 2

ЖАУАБЫ: НЕМЕРЕ

Дескриптор.

*ребус шешу жолын біледі,  шешуін табады.

 

Ламинат қағазына НЕМЕРЕ сөзін жазып,  дыбыстық талдау жұмысын жүргізу.

           

 

Дескриптор.

*оқушылар немере сөзіне дыбыстық талдау жасай алады.

 

№2  Оқылым.

Ар     ал   да    та    са

Ер    ел   де     те     се    ме

 

Сергіту сәті

 

«Қуыр- қуыр, қуырмаш» Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма

 

 

Аяқталуы

 

 

 

 

 

 

 

№3 Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжа.

Н  

ысыды?

 

туды?

   
   

 

күн

Н                ай

Дескриптор.

·         Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап береді.

 

Жазылым.

Е

е

 

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

*Сабақтан не үйрендік?

* Е дыбысы қандай дыбыс?

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

 

Рефлексия

Егер сабақ ұнаса,

Саусағыңмен тарсылдат.

Егер сабақ ұнаса,

Аяғыңмен топырлат,

Егер сабақ ұнаса,

Шапалақта балаша,

Егер сабақ ұнаса,

Жасайықшы тамаша

 

 

 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?  

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз?

 

Пәнаралықбайланыс

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
АКТ
Құндылықтарменбайланыс (тәрбие)

ДыбыстардысәйкесәріптерментаңбалауүшінБағытталғанжазуәдісінқолданубарысындақабілетіжоғарыоқушыларғакүрделірексөзжазғызу.  

Оқушыларөздеріжасаған  бет-бейнелерінеқарапбір-бірінекөңіл- күйлерінайтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу.
Жалпыбаға

 

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқыту, оқутуралы)

1.

2.

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады?

1.

2.

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақта неге көңілбөлуқажет?