Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

 V тарау. Талқылау және программалау

Мектеп: № 47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп – лицейі
Күні: 21.02.2018 Мұғалімнің аты-жөні:      Ибаділдаева Құралай, Нұрымбетова Ақерке
Сынып:  5 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Менің алғашқы программам
Осы сабақта қол жеткізілетін   оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.1.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру 5.3.3.1 -тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану  (Лого, Scratch)
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:

— Графикалық ақпараттарды өңдеу технологиясын оқушылар меңгереді;

— компьютерлік графика түрімен және оның классификациясымен танысады;

— компьютерде кескіндеу жолдарын үйренеді;

Оқушылардың басым бөлігі

— Графикалық редактормен жұмыс істеуге, құрал — саймандарын тиімді пайдалануды, үйренеді

Кейбір оқушылар

— Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Бағалау критерийі    Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді алады;

Берілген  сұрақты дұрыс түсінеді, лайықты  жауап береді;

Шағын диалогка  қатысады;

Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеттерін салыстырмалы талдайды

Ойлау деңгейі: Білу   Түсіну  Қолдану
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Оқушылар таралу және цикл командаларынан құралған бағдарлама құрылымын сипаттай алады
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: спрайт, айнымалы, алгоритм, блок-схема, анимация
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

… анимация арналған

Анимация жасау үшін келесі программаларды қолдану

Құндылықтарға баулу Өмір бойы оқу, бірін — бірі бағалау,
Пән. байланыс Ағылшын тілі,  бейнелеу өнері
АКТ қолдану дағдылары Видеожазба , таныстырылым.
Бастапқы білім Графикалық редакторлармен жұмыс жасау дағдысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

2 минут

 

2 минут

 

4 минут

 

Сабақтың

ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орындау уақыты

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

6 минут

 

 

6 мин

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта оқушылар арасында ынтмақтастық атмосферасын орнату үшін білім алушының өз ұрандары айтылады. Сынып оқушыларын “The Hat” бағдарламасы арқылы 2 топқа бөлінеді.

1-топ «Lego»

2-топ «Logo»

Ең алдымен үй тапсырмасы сұралмас бұрын оқушылардан Bilimland.kz порталы арқылы техникалық қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

         «Бинго» әдісі арқылы өткен тақырыптағы терминдерді қайталау  үшін жасырынған сұрақтарға  Көпір тапсырмасы сұралады.    Checking up the home task. Answer the questions.

1.      Алгоритм дегеніміз не? What is the algorithm ?

2.      Алгоритмнің жазылу формасын блок-сызба арқылы көрсет? How to display the algorithm subscription form in block diagram?

3.      Алгоритм ұғымын ең алғаш кім енгізді? Who introduced the concept of algorithm first?

4.      Алгоритмнің қасиеттерін ата? What are the properties of the algorithm?

5.      Алгоритм орындаушы және нұсқаушы деген кімдер? Who Are Algorithm Executors and Instructors?

6.      Алгоритмнің жазылу жолдары? How to subscribe algorithm?

7.      Алгоритм түрлерін ата? What kind of algorithm do you know?

8.      Сызықтық алгоритм дегеніміз не және мысал келтір… What is a linear algorithm and give an example.

9.      Тармақталған алгоритм дегеніміз не, мысал келтір… 9. What is a branched chain  algorithm? Give an example .

10.  Циклдік алгоритм дегеніміз не және мысал келтір…

10. What is a cyclic algorithm and an example ……

ІІІ Жаңа сабақ

Сабақты видеоролик  арқылы сабақтың мәнін ашу және бағыт бағдар беру. Лего роботты өткен сабақпен және жаңа тақырыпты байланыстыру үшін түсіндіру және жұмыс жасау реттілігін көрсету.

Scratch (Скретч) – бастауыш сынып пен орта буын оқушыларына арналған визуалды нысанға бағытталған программалау ортасы. Scratch программалау ортасы Лого тілінің және Лего конструкторының жалғасы ретінде жасалған.  Scratch-те программалау графикалық блоктардан тұрады. Бұл программалау ортасы өте қызықты әрі жобалар жасауға, алгоритм командаларын тиімді пайдалануға, алгоритм құруға мүмкіндік береді.  Scratch-те программа арнайы жазылмайды, оны дайын командалар блогы арқылы Лего конструкторын жинағандай құрастырады. Бұл программа 2003 жылы Массачустес Технологиялық институтының «Lifelong Kindergarten Group» зерттеушілер командасы Митчелл Резниктің  басшылығымен Скретч визуалды программалау ортасы Лего констукторы мен Лого тілінің  идеясының жалғасы ретінде 2007 жылы пайдалануға ұсынылды.

Scratch is animated fairy tales a new programming environment for building games and models

The programme can do different actions with objects move, change of type, link to other objects and more. We use the logo to teach programming basics. The logo evolution contributed to the creation of scratch. The version of scratch1.4 was released on the 2nd of 2009. Scratch version 2.0 was released on May 9, 2013. In the set of illustrations, we can include other characters. In the programming environment we can put in action our characters, draw, work with different sounds and use all the possibilities of multimedia.

№1 тапсырма (топтық жұмыс)

Екі топқа Лего конструкторларын беру арқылы әр топ өз конструкторын құрап шығу қажет. Құрап шыққан Лего конструкторын ағылшын тілінде өз ойларын айтып баяндау. Each group needs to create their own constructor by issuing lego constructor in two groups. Describe the Lego constructor’s in English

Дескриптор:

·    Өткен материалды еске түсіреді. Review  the past material.

·    Қосымша ақпарат көздеріне  сүйенеді; relies on additional information;

·    Оқиға желісін рет- ретімен қояды; Sets the event line in sequence;

№2 тапсырма (жұптық жұмыс)

           Топтағы оқушыларды жұптастырып әр жұпқа термин сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі шатасқан сөздіктерді бір-бірімен байланыстыру.  Students in the group to connect each pair of terminology words in Kazakh, Russian and English together.

Дескриптор:

·    Термин сөздерді рет-ретімен байланыстырады;                The term binds the words sequentially;

·    Сабақ барысында өтілген сөздерді еске түсіреді;Reminds the lessons learned;

Тапсырма №3 жеке жұмыс

Оқушылар компьютерде scratch программасында алгоритмнің түрлеріне байланысты сурет қою арқылы анимация түрлерін жасайды. Students can create animation types by drawing on a computer based on the algorithm of the scratch software.

Дескриптор

·    Кейіпкердің іс-әрекетін талдай алады.

Analyze the actions  of a character

·    Кейіпкердің образын аша алады.

Opens the character of a character

V. Қорытындылау.

Kahoot.it программасында өтілген сабақты тест арқылы қорытындылау.

The hat бағдарламасы

Bilimland.kz порталы

 

Viva video бағдарламасы

 

Презентация

 

Оқулықпен,

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lego Конструкторлары

үйлестірме парақшалары,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютер,

Scratch бағдарламасы,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kahoot.it program

 

Сабақтың соңы

 

2 мин

 

1 мин

VІ. Рефлексия.

Еркін микрофон.

Оқушылар тақырыпқа байланысты барысында түсінгенін және сабақ туралы өзінің ойын қысқаша айтады.

Бұл сөздер оқытудың мақсаттарымен сәйкес келуін ескерту және қадағалау керек.

VII. Үйге тапсырма.Home task

1.      Scratch программасын оқу, ғаламтор желісінен қосымша ақпарат іздену. Reading Scratch, searching for additional information from the Internet

2.      Scratch программасынының терезесімен кеңінен танысу, жұмыс жасау. Get acquainted with Scratch program window, work with them

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырма

1.      Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз?

2.      «Математиканы кім оқытады» тапсырмасы.

 

Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру,

алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын түрінде скрипт құрастыру

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары  

Сабақ бойынша рефлексия

 Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
 
Жалпы баға

 Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?