Сабақ жоспары 

Сабақтың тақырыбы:

Дос болуды үйренеміз

Мұғалімнің аты-жөні: Исмайлова Г
СЫНЫП:  2 Қатысқан оқушылар  саны:  11 Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары «дос», «достық» ұғымдары туралы түсінік бере отырып , дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу
Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.          

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы :Ұйымдастыру Ресурсстар
Басталуы

5  минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

 Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Дос»

2-топ «Достық»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Қайырлы күн , балалар!

Амандасу сәтімен бастайық

Амандасу  үлкенге

Тәрбиенің басы ғой

Армысыздар ұстаздар

Сәлем бердік, сіздерге!

Жақсы балалар олай болса сабағымызды бастамас бұрын

5 Т ережесін еске түсірейік

Тәртіп, Талап, Тазалық, Татулық, Тыныштық

Үйге «Жаман жолдас » Ы. Алтынсарин ертегісі оқуға берілген болатын

Балалар біз екі топқа бөлініп отырмыз .Олай болса топ өз топтарының мағынасын ашып берейік.

 

 

Түрлі суреттер

 

үнтаспа

Жаңа білім

10 минут

 

 

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жүрек жастықша арқылы  әр топтан бір оқушы өзінің досына деген жүректен шыққан лебізін білдіреді.

Сабақтың тақырыбын болжау. Дос болуды үйренеміз

«Жаман жолдас »  үнтаспа

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы 

8 минут

 

ҚолдануТалдау

Аю неліктен әлсіз ауру адамға тимеді?

Шындығында оған аю сондай ақыл айтты ма?

Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр?

Дәйексөз

«Достықты достық шақырады» барлығымыз бірге оқысақ.

Сұрақтар әдісі
Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті

 

Оқушылар сергіп қалады.
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Дәптермен жұмыс

Шығармашылық тапсырма

1-тапсырма: Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар?

Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін баспалдаққа жазу.

2-тапсырма: Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып , дос туралы мақал – мәтел құрастыру.

 

Мақал – мәтел құрастыру

Бағалау

 

5 минут

Кері байланыс

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.          

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

«Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Кері байланыс

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандайболды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

 

 

.

Қорытындыбағамдау

Қандай екі нəрсе табыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?