Қысқа  мерзімді жоспар бөлімі:  5.3В.Үйсіндер мен қаңлылар Мектеп: №47 М. В. Ломоносов атындағы мектеп-лицейі
Күні: Мұғалім: Жүсіп Н.А
Сынып:   5»В» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны
Сабақ тақырыбы Үйсіндер тарихы және шаруашылығы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.3.1.2- ежелгі мемлекттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.

5.1.2.2-әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

5.3.2.2-Қазақстан территориясяындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Үйсіндердің орналасқан аумағын айта алады.

Көпшілігі: Үйсіндер жайлы қандай деректерде айтылғанына сипаттама жасайды

Кейбір оқушылар: Үйсіндердің қоғамдық құрлысына,қолөнерінің даму  барысына талдау жасайды

Жетістік критерийлері  Үйсіндердің орналасқан аумағын  айтады.

 Үйсіндер жайлы қандай деректердеде айтылғанына сипаттама жасайды.

Үйсіндердің қоғамдық құрлысына талдау жасайды.

Тілдік  мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:

ü    Хань шу ,  гуньмо

ü    Чегучэн ,

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Менің ойымша …………………….. өзгереді

Менің ойымша …………………………… әсер етеді

Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық,жауапкершілік, тиянақтылық:

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында  оқушылар бір — біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар Дүниежүзі  тарихы , география
АКТ қолдану дағдылары Электронды оқулық
Бастапқы білім 4-ші сынып дүниетану пәнінен алған білімдері
Сабақ барысы
Кезең    уақыты Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақ

басы

 

 

10 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу, ынтымақтастық атмосферасын құру.

ІІ.  Үй жұмысын сұрау.

1.Александр Македонский кім ?

2. Александр қай елдерді басып алды?

3. Александрға кім ұстаз болды, ол не үйретті?

4. Александрға қарсыкімдер шықты, неліктен?

5. Александрдың сақтарға жасаған жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?

6.Спарта мемлекеті қай ғасырда қалыптасты?

ІІІ. Ой қозғау: Үйсіндер тарихы және олардың шаруашылығы.зерттеу сұрағы:Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

 

 

 

 

Оқулық,

 

карта

 

 

 

 

Ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ІҮ. Жаңа білімді меңгерту: Үйсіндердің орналасқан аумағы, олардың шаруашылығының даму барысына  жалпы шолу жасау.

Ү. Топтық жұмыс: «Ақпараттар алаңы» әдісі

Мәтінмен жұмыс:

1-тапсырма: Үйсіндердің қоныстауы.

2-тапсырма:  Үйсіндердің шаруашылығы.

3-тапсырма:  Қолөнер мен сауданың дамуы.

ҮІ. Бағалау: Жұмысын қорғаған топты келесі топ оқушылары дескриптор арқылы бағалайды.

Бағалау критерийі р/с Дескрипторлар +/ –
Үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды. 1 Үйсін мемлекетінің саяси құрлымын атайды.  
2 Үйсін мемлекетінің басқару жүйесін біледі.  
3 Үйсін мемлекетінің әлеуметтік құрлымын атайды.  
4    

Сергіту сәті:«Тарихи  атау» (әр топтың топ мүшелері картадан оқушылар жасырған  тарихи  нысандарды көрсетеді)

 

 

Электронды  оқулық

 

Оқулық

 

Карта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Сабақ

соңы

10 минут

  ҮІІ. Жеке жұмыс: Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

«Үйсіндердің тарихы мен шаруашылығы» кестесін толтыру.

ҮІІІ. Бағалау:  смайликпен бағалау

ІХ. Үйге тапсырма:

Оқулықтың 100-шы беттегі қосымша тапсырманы орындау.

Х. Рефлексия:«Ашық  микрафон»

 

 

 

 

 

Смайликтер

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы  
Топтық жұмыс: «Ақпараттар алаңы» . Қабілеті жоғары оқушылар мұхит суларының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады.

Жеке жұмыс: кесте  толтыру.

Дескриторлар арқылы өзара топтық бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

   
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.