Пәні: Әдебиеттік  оқу Мектеп: №47 мектеп  
Күні    21 . 02   2018 Мұғалімнің аты-жөні:   Райымбекова Ф  
Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:  
Сабақтың тақырыбы Қош келдің , Наурыз! Наурыз мерекесі . Наурыздағы тілек. Ұзынсары.  
Сабақ негізделген оқу мақсаты 2.2.8.1. мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы  өзгерістерді анықтау.

2.2.8.2.мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі ( иллюстрация , мультфильм) нұсұасымен салыстыру.

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: мәтіндерді түсініп оқиды.  
Оқушылардың көпшілігі істей алады:  наурыз мейрамы туралы біледі  
Кейбір оқушылар істей алады: жақындарына құттықтау хат жазады.  
құндылық

 

Қазақстан мәдениетінің озықдәстүріндегі тәрбие өзге мәдениет өкілдерімен қарым – қатынас жасауға дайындау  
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі , ән, дене шынықтыру  
 
АКТ қолдану Мультимедиялық оқу құралдары  
Жетістік критерийлері: Тағамдарды дұрыс таба алады

Топтық жұмысқа белсенді араласады.

Суретпен жұмыс жасай алады

 
Алдыңғы оқу Ертегілер әлемінен  
                                                                                Жоспар  
Жоспарлан

ған уақыт

  Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен  қатар ескертпелерді Жазыңыз Ресурстар

 

 

 
Басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

2мин

10 мин

 

 

 

 

 

 

8мин

 

 

 

2мин

 

7 мин

Ұйымдастыру Қызығушылығын ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру. Үй жұмысын сұрау.

Ой сергек.  «Наурыз думан»  өлеңі бойынша би қимылын жасау.

Тақырыпты болжау

Мағынаны ажырату

Ой қозғау  Наурыз мейрамы.

Білу.

Наурыз -жыл басы , парсы тілінде «нау»- жаңа, «руз» — күн деген ұғымды білдіреді.

Дастарқан басында үлкендердің батасын алған.Наурыз көже жеті тағамнан

жасалған.

Тыңдалым

Наурыздағы тілек тыңдалады

Қ. Жұмаділовтің «Ұзынсары» мәтіні тыңдалады.

Түсіну  оқылым

Мәтін тізбектей оқылады.

Тошала – қыста ет сақтайтын жеке үй. Суретін көрсетуге болады.

Атаған – ат байлау үшін орнатылған түбірік, ұзынсары – мәтіндегі наурыздың ұзақ , сары күні.

ҚолдануТоптық жұмыс

Сурет  қиындылары арқылы топтастыру.

Наурыз дастарқаны ойыны Дастарқанға қандай тағамдар қойылатыны аппликация, фотосуреттер түрінде көрсетіледі.

Бағалау:  өзара бір – бірін ауызша бағалайды.

Суреттер,

 слайдттар

 
 

 

 

 

4 мин

 

 

7 мин

 

Ой толғау       Жеке жұмыс

Тапсырма:

Наурыз мерекесіне қатысты 5 сөзден тұратын сөйлем құрастырып жаз. Түсіндір

Бағалау. Бас бармақ не қол соғу арқылы бағаланады.

 
Соңы 2мин Үй тапсырма:  наурызда ата- анаңа , ұстазыңа , достарына арнап қандай тілек білдірер едің?

Құттықтау хат жазу.

Кері байланыс  Ауызша  оқушыларға кері байланыс.

Рефлексия Ауызша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Қосымша  ақпарат  
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс  
  Смайликтер арқылы Көркем еңбек ,дүниетану.Құрмет көрсету, мектеп ережесін сақтау.  
Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.  
— Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

— Бүгін оқушылар не білді?

— Сыныптағы ахуал қандай болды?

— Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

— Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

— Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?