Пәні: Қазақ әдебиеті 6 сынып         Мектеп: №47 М.В.Ломоносов мектеп-лицейі  
Мұғалімнің аты-жөні: Өмірбаева Анар Серікқызы  
Күні:24.11.2017ж  
Тақырыбы Сәкен Сейфуллин «Далада» өлеңі  
Сабаққа негізделген оқу мақсаты Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, мазмұнын меңгеруге, түсінгенін баяндай алуға жағдай жасау. Ақынның арнауын көңілге түйе отырып мазмұндап жазу.  
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушы істей алады:

Өлеңді оқып, мазмұнын түсінеді, өз сөздерімен айта алады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Өлеңнің мазмұнын айта отырып, ақынның ойын суреттейді.

Кейбір оқушылар істей алады:

Өлеңнің кейбір тұстарына пікірлерін білдіре алады, ақынның ойын суреттейді

 
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”  
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,Эссе  
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук  
Тілдік мақсат Оқушылар: Сәкеннің лирик, кең құлашты прозайк, драматург, жазушы, қоғам қайраткері екенін және оның Алаш ұлы екенін біледі.

Негідгі сөздер мен тіркестер:

Именшек,  құрбан, орғытып, танауы шелектей, көздері өріктей, қиырсыз, жүген, асау т.б.

 
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер  
Талқылауға арналған сұрақтар:

— Ақын асау тұлпардың шабысын қалай суреттейді?

— Ақын өлеңдерін кімгедерге арнаған?

— Олар жастарға қандай тілек айтты?

 
Сіз неліктен мақсатқа, арманға жетер жолда кездесетін қиыншылықтарды қалай жеңуге болатынын екенін айта аласыз ба?  
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс, жеке жұмыс

 
Алдыңғы оқу С.Дөнентаев «Бозторғай» өлеңі  
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар  
Басы 7 мин Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару

«Фазыл» әдісі арқылы сыныпты 3 топқа бөлу

1-топ. Есмағанбет ауылы (Сәкен өмірі жайында таныстыру)

2-топ. Бейімбет. (Сәкеннің отбасы жайлы мағұлмат)

3-топ. Ғабит. (Ақынның шығармалары туралы айтады)

Басбармақ арқылы бағалау.  
Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

4 мин

Мағынаны тану. (ТЖ) Оқулықпен жұмыс

«Ойлан, топтас, ой бөліс» әдісі. Өлеңді бөлімге бөлу. Өлеңді іштей оқу.

Топта талқылау. Әр топ бөлім бойынша таныстырылым дайындайды.

1-топ. Ақын асау тұлпардың шабысын қалай суреттейді? Көз алдарыңа кең даланы, жасыл жайлауды елестете отырып, қандай әсер алуға болады?

2-топ. Шабандоз баланың ән  салғандағы көңіл-күйі қалай берілген?

3-топ. Ақын өлеңін кімге арнаған? Ол жастарға қандай тілек айтты?

Сәйкестендіру тесті (ЖЖ)

Берілген сөз тіркестерінің жұбын табу

Жал құйрығы Желмен ысқырды
Танаулары Шелектей
Көздері оттай Өріктей
Кең даланы Күңірентіп
Әніме қосылды Кең дала
Аққулы қазды Шалқар көл
Қамысты құрақты Көк өзен
Қиырсыз Дала
Ақырды асау Жаңғырды дала

5-қате-1-ұпай          3-қате-2-ұпай         0-қате-5-ұпай

2-қате-3-ұпай         1-қате-4-ұпай

Ортақ тапсырма сұрағы (ҰЖ)

Мақсатқа , арманға жетер жолда кездесетін қиыншылықтарды қалай жеңуге болады? (әр топтан  оқушылар өз ойларын айтады)

Кері байланыс.

Автор жайлы не білдіңдер?

Жастар деп отырғанымыз кімдер?

Сәкен неге жастарға сенім артып отыр?

Смайликке ойларын түсіру арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балдық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикер беру арқылы бағалау

 

 

Шахмат тақтасы

 

 

 

 

 
Рефлексия Екі жұлдыз , бір тілек

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.  
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу.

Өлең құрылысына талдау