IMG-20180413-WA0070 Мектеп  «Би  Боранбай  атындағы  орта  мектебі» КММ
Күні:  22.02.18  ж. Мұғалімнің  аты – жөні: Турганбаева  А.А.
Сыныбы:  6  «Б» Қатысқандар   саны: 15 Қатыспағандар  саны: 0
Сабақтың  тақырыбы: Алқа  тұқымдастары
Сабақтың  түрі: Жаңа  тақырыпты  меңгерту
Осы  сабақта  қол  жеткізілетін  оқу  мақсаттары Алқа  тұқымдасына  жататын  өсімдіктердің  түрлерін, жемісі мен  гүлінің

құрылыс  ерекшеліктерін  оқушыларға түсіндіру.

Олардың  тағамдық, дәрілік  және сәндік түрлерін  ажырата   білуді  үйрету.

Дәрілік  мақсатқа  өсімдіктердің  қай  бөліктері  алынатынын білу  және алқа  тұқымдастарын  өсіруге  қойылатын  талаптарды  үйрету.

Сабақ  мақсаттары: Барлық  оқушылар: Алқа  тұқымдасына  жататын  өсімдіктердің  түрін,  жемісі  мен  гүлінің  құрылысын  біледі

Оқушылардың  басым  бөлігі : Тағамдық, дәрілік  және сәндік түрлерін  ажырата   біледі

Кейбір  оқушылар: Дәрілік  мақсатқа  өсімдіктердің  қай  бөліктері  алынатынын біледі  және алқа  тұқымдастарын  өсіруге  қойылатын  талаптарды  үйренеді.

Бағалау  критерилері Блум  токсономиясы  бойынша: білім, түсіну, қолдану, талдау ,жинақтау, бағалау  критерийі  бойынша құрастырдым.

 

Тілдік    мақсаттар Алқа  тұқымдас  өсімдіктер  түрлері
Құндылықтарды  дамыту Бірін – бірі  сыйлау, өз  ойын  толық  жеткізе  білу, өзгенің  ойын  сабырлылықпен  тыңдау  және  топпен,  жұппен  жұмыс  жасауға  тәрбиелеу
Пәнаралық  байланыс Ағылшын, орыс  тілі
АКТ  қолдану  дағдылары Тапсырмаларды,  тапсырма  жауаптарын  және  тақырыпқа  байланысты  суреттер  көрсету
Тақырып  бойынша  алғашқы   білім Өсімдіктер  туралы  жаратылыстану  пәнінен  алған  білімі
Сабақ  барысы
Сабақтың  жоспарланған   кезеңдері Сабақтағы  жоспарланған  іс — әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

2  мин

І. Ұйымдастыру  кезеңі

1. Амандасу, түгендеу

2.Шаттық  шеңберін  орнату

3.Оқушыларды  топпен  отырғызу (бағалау  парағын  тарату, топ  басшысын  анықтау)

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
6  мин ІІ.Үй  тапсырмасын  тексеру

1.Ой  қозғау (өткенге  шолу)

Оқушылар  берілген  сөйлемдерді  толықтырады

2.Айқындау (нені  білемін ?)

Оқушылар  берілген  тест  тапсырмаларын  орындайды, жұбымен  алмасып, тексеріп, бағалау  критерийі  арқылы  бағасын  қояды.

Кері  байланыс: Оқушы – оқушы (оқушылар  жұпта  тест  тапсырмаларын  өзара  тексереді)

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
2  мин ІІІ. Қызығушылығын  ояту

Оқушылар  ағылшынша  берілген  сөздердің  орысша, қазақша  айтылуын  айтады  да  тақырыпты  анықтап, мақсатын  айқындайды.

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
Сабақтың  ортасы

14  мин

ІҮ. Жаңа  білім

1.Ізденіс, білу (нені  білгіміз  келеді ?)

Кітаптағы  мәтінмен  жұмыс. Оқушылар  талдайды

І  топ. Алқа  тұқымдастары   Картоп

ІІ  топ. Алқа  тұқымдастары   Баклажан

ІІІ  топ. Алқа  тұқымдастары   Қызанақ

2.Ой  қорыту (нені  білдік ?)

Оқушылар  постер  жасап, қорғайды.

Әр  топ  бірін – бірі  бағдаршам  бағалаулары  арқылы  бағалайды.

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
Сабақтың  соңы

10  мин

Ү.Жаңа сабақты  бекіту

«Бәрін  білгім  келеді»

Еске  түсіру:  «Мені  түсін»  әдісімен  көрсетілген  мәтінен  өсімдіктің  түрін  анықтап  айтады.

1-тапсырма. Суреттер  арқылы  оқушылар  сабақтағы өсімдіктердің  тағамдық, сәндік, дәрілік, улы  түрлерін  ажыратып  кестеге  толтырып, жұбымен  алмасып, тексеріп, бағалау  критерийі  арқылы  бағасын  қояды.

Кері  байланыс: Оқушы – оқушы (оқушылар  жұпта   тапсырмаларын  өзара  тексереді)

Жаңа  сабақты  қорытындылау

2 – тапсырма. Веен  диаграммасы.

Оқушылар  Венн  диаграммасы  арқылы  Раушангүлділер  тұқымдасы  мен  алқа  тұқымдастарының  ұқсастығы  мен  айырмашылығын  орындайды.

Әр  топ  бірін – бірі  бағдаршам  бағалаулары  арқылы  бағалайды.

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
2 мин ҮІ. Бағалау

Бағалау  парағы  арқылы   мұғалімнің  бағалауы

 
2  мин ҮІІ. Үйге  тапсырма: Алқа  тұқымдастар  тақырыбын  оқу  және  дәрілік  маңызы  туралы  қосымша  ізденіп  келу. Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
Сабақ  бойынша  рефлекция

1  мин

ҮІІІ. Рефлекция 

 

 

 

 

 

Сабаққа  әзірленген  слайд — презентация
1 мин «Білім  ағашы»

Бүгінгі  сабақта  нені  білдім ?

Нені  үйрендім ?

Үйренгім  келеді?

Сұрақтарына  оқушылар  жауап  беріп, стикерлерге  жазып  жапсырады.

 
Жалпы  бағалау

Сабақта  ең  жақсы  өткен  екі  нәрсе ?

1.

 

2.

 

Сабақтың  бұдан  да  жақсы  өтуіне  не оң  ықпал  етер  еді ?

1.

 

2.