_MG_0028ҰМЖ тарауы: 3.2.  Атмосфера

Күні:  20. 11.17  

Мектеп: «Би Боранбай атындағы орта мектебі» КММ                                             Мұғалімнің аты-жөні: Омарбаева А.Қ.

 

СЫНЫП: 7 «Б» Қатысқан оқушылар  саны: Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:

 

Ауа райының метеорологиялық элементтері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7.3.2.3 — :  «ауа райы» , « климат» ұғымындарын түсіндіреді

7.3.2.4 температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтер мен құбылыстарын сипаттап, зерттеу маңыздылығын анықтайды

7.3.2.5 —  метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштерін өлшеп, метеорологиялық құрал-жабдықтарды қолданумен тіркейді

7.3.2.6 — жергілікті жер мүмкіндігі бойынша метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық графикалық материалдарды жасайды

Сабақ   мақсаттары

 

 Барлық оқушылар:  «Ауа райы» , « климат» ұғымындарын салыстырып, анықтама береді

Көпшілік оқушылар: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Климат қалыптастырушы факторларды  түсініп,  анықтайды

Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды,  Қазақстанның климат қалыптастырушы факторларын климат картасының көмегімен анықтай алады, жергілікті желдердің қалыптасу заңдылықтарын түсініп,  тұжырым жасай алады

Бағалау  критерийі Білу, түсіну— «климат», «жел» ұғымына түсінік береді.

Қолдану-  Жергілікті желдерге сипаттама береді,  анықтайды,зерттейді.

Сараптау- Қазақстан климатының шұғыл континентті болу себебін анықтайды. Синтездеу-Еліміздің аумағына түсетін жауын-шашын мен температура қандай жағдайларға  қатысты екенін қорытып, тұжырымдама жасайды.

Бағалау— Әрбір климат қалыптастырушы факторлардың маңызын бағалайды,әр түрлі  елдердегі желдердің қалыптасу сызбасын анықтайды

Тілдік құзіреттілік Оқылым-айтылым: Мәтінді бірлесе оқиды,тапсырмаларды  орындау  барысында оқушылар жұптық талқылау  арқылы бір- бірімен пікір алмасады,пікірталас,диалогке қатысады.                                                                                                                                      Тыңдалым-жазылым: Видеоролик  көреді,ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зертеу жұмыстарын жүргізу барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады                                                                                                                                               Пән  бойынша  негізгі ұғымдар мен терминдер:ауа райы, климат, географиялық ендік, күн радиациясы, ауа массаларының циркуляциясы, континент, бриз, , мистраль, бора, метеорологиялық элементтер, климат типтері,жергілікті жер ауа райының белгілері.
Құндылықтарға баулу Жер бетіндегі ауа райының өзгеруі, туризмге және басқа шаруашылық түрлеріне кері әсері бар,сондықтан Мәңгілік Ел идеясын білім беру мен патриотизм және азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға үйрету.
Ресурстар Оқулық, атлас, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, слайд- презентация
Әдіс-тәсілдер Арнаулы үш сұрақ, Венн диаграммасы, Синквейн,  « Ойлан, жұптас, талда» жұптық жұмыс» «Т» кестесі, Постер қорғау» топтық жұмыс,  Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану
Алдыңғы оқу  Ауа райын болжау,атмосфералық құбылыстар.

 

 

 

 

 Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Дерексөздер,

ресурстар

Сабақтың басы      5минут Ұйымдастыру         2  минут

Өткен материалдарға шолу                         3 минут

 

Ұйымдастыру кезеңі

 Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұру , топқа бөлу:  «Ауа райының элементтері»

 Қызығушылықты ояту:

1.Балалар, күнделікті ауа райын бақылағанда қандай элементтерді бақылаймыз?

2.   Ал, олай болса ауа райы дегеніміз не екен, анықтамасын айтып жіберейікші.

3.  Ауа райын бақылау, болжау қызыметімен кімдер айналысады?

4. Ал, ендеше біздің синоптиктер  не дейді екен.

5. Географиялық диктант

 

 

 

Ауа райының қабырға күнделігі

Бағалау: «Басбармақ»

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

 

АКТ

Бағалау: «Бағдаршам»

Флипчарт

 

 

 

 

 

Бағалау: «Смайллик»

— түсіндім

-сұрағым бар

-мен үшін түсініксіз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау: «Жапон шапалағы»

 Жаңа білім

15 минут

Білім дағдылары:

 

 

 

 

 

 

 

4 мин                                  «Видеоролик тыңдау).

 

 

5 мин( т.ж. талдау)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті                    1 мин                    «Би Қара жорға»

 

 

Сабақтың соны

10мин

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

5 минут                     ( 2 мин орындауы,  3 мин тыңдалуы)

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің бағалауы

 

2 мин          Сабақты түйіндеу

 

Үйге тапсырма

 « Миға шабуыл»                                                                                                                      Білу және түсіну                                                                                             1. Ал, балалар, сендер теледидардан «бүгінгі күннің климатымен таныс болыңыздар» деген  сөзді естіп көрдіңдер ме,  мен қандай қателік жіберіп тұрмын?

1. Олай болса, «климат»  дегеніміз не, ол қандай мағына береді?

2. Енді осы климат қалыптастырушы факторларды анықтау үшін  Қазақстанның климатын қарастырамыз.

Бүгінгі сабағымыздың мақсатын   қойып алайық.

1.  Қазақстанның климатын қалыптастырушы факторларды анықтау

2. Жергілікті желдердің қалыптасу себептерін анықтау.

 

 «Мағынаны  ажырату»

Қолдану                                                                                                            1.Тапсырма: Видеоролик

 «Қазақстанның климатын қалыптастырушы факторлар» және                                       « Жергілікті желдердің қалыптасу себептері»

Топтық жұмыс: оқушыларды диалогка тарту визуалды дағдыларын қалыптастыру мақсатында АКТ  көрсету, тыңдау                                                                                                                                                       Дескриптор:                                                                                                             1. Климат дегеніміз не екенін біледі.                                                                      2. Климат қалыптастырушы фактоларды  түсінеді.                                    3. Желдердің түрлерін, қалыптасу себептерін біледіі                                  Сараптау                                                                                                                               2. Тапсырма:  Оқулықпен жұмыс                                                                                         1.Постер құрастырады  2.Қорғайды.                                                        1-топ:  Қазақстанның климат қалыптастырушы факторларын анықтау  2- топ:  Желдердің түрлерін, маңызын сипаттау                                                                3-топ:    Жергілікті жердегі желдерді анықтау, маңызын сипаттау                                   Дескриптор:                                                                                                                        1. Еліміздің климатын қалыптастыратын факторларды  анықтайды, талдайды, кескін картаға түсіреді                                                                                                                           2.  Жергілікті желдердің түрлерін ажыратып, пайда болу себептерін анықтайды, графикалық сызба дайындайды                                                                                                                             3. Өз тұрған жеріміздегі желдерді анықтап, пайда болу себебін зерттейді, графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады

Синтездеу                                                                                                        3. Тапсырма:  «Галереяны шарлау» әдісі  бойынша қабырғаға ілінген постерлерді  әр топ келесі топтың жұмысын сараптайды, ұсыныс-пікірлер жазады, сұрақтар қояды, жинақтайды, бағалайды Саяхат аяқталған соң, әр топ өз жұмыстарына қойылған сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды.                                                                                                 « Қара жорға» әуенімен билеу

 

Қорытындылау                                                                                                                    1. Топ: Ауа райы және климат сөздеріне Венн диаграммасын құру 2.Топ:  «Климат» сөзіне «Синквейн» (Бес жолды өлең)                                         3. Топ: «Т» кестесі

  Жергілікті желдер
Тиімді  + Тиімсіз   —
   
   

                                                                                                                                     «Бұлақ болып басталып, теңізге айналайық»
«Жапон шапалағы»

1.      Егер өте жақсы болса «үш шапалақ»

2.       Жақсы болса «екі шапалақ

3.      Орташа болса «бір шапалақ»

       Уақыт қалған жағдайда,   сабақты түйіндеу мақсатында     компьютермен тест орындалады, өзара тексеру (жұптық жұмыс).

1.      § 20  24,36, 37- суретті салып, талдау.

2.      Термин сөздерді жазып, анықтама беру.

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

«Рефлексиялық шеңбер» (Доп лақтыру арқылы)

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

Сабақта қандай қиындықтар туындады?

Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

 

 

 

 

Рефлексиялық шеңбер