Рисунок1Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану

Мектеп: «Би Боранбай атындағы орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Толегенова А.К.

Сынып: 9   Қатысқандар:           Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді ықшамдау
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді есептер шығаруда тиімді пайдалануды көрсету
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:  тақырып маңыздылығын түсіну, бұрын алынған білімді немесе дағдыларды қолданады
Оқушылардың басым бөлігі: Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру дағдыларын дамытады
Кейбір оқушылар: Формулалардың өзгешелігін ажырата алады
Бағалау критерийі Білім алушы:

Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін атайды. Бұрыштардың тригонометриялық функцияларын анықтай алады

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді арақатынасын белгілейді

Тілдік мақсат Оқушылар:

Тригонометриялық функцияларының анықтамалары мен қасиеттерін, өрнекті ықшамдау, есептерді және негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті қолдану дағдыларын дамыту

Негізгі сөздер мен тіркестер: тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған тармақтар:

1.      Әр координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбаларын ата

2.      Қандай функцияларды периоты функциялар деп атайды?

3.      Қандай тригонометриялық функциялар жұп, ал қайсысы тақ?

4.      Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?
 «негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер»  формулаларын білу қажет
Жазылым бойынша ұсыныстар: Есептер шығару

№313, №314, №317, №320, №322, №324,

Қабілетті оқушыларға №325

Алдыңғы оқу Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Пәнаралық байланыс Физика
Тақырып бойынша алдыңғы білім 8 сынып геометрия пәнінен өткен
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру

1.      Формулалармен  топқа бөлемін

2.      Миға шабуыл

Сұрақтар жасырылған сандықша
Сабақтың ортасы Оқушылардың өткен сабақта формулаларды түсінгендерін тексеру мақсатында                                                                                     мына формулаларды жалғастыру керек:

1) соs 2 +Sin 2  =

 соs

sin 

2) tg= 

3) ctg=

4) tg ctg=;

tg;

 ctg

5) 1+ tg2                                         

6) 1+ ctg2   ;       

Жаңа тақырып алдыңғы тақырыппен сабақтас болғандықтан, кітапта келтірілген мысалдарды оқушыларға талдатамын. Тақ мысалдар І топқа, жұп мысалдарды ІІ топқа тапсырамын.

Электрондық оқулықтан 1 және 5 тапсырманы орындаймыз

Электрондық оқулық
Сабақтың соңы №313ауызша:a) cos2x,ә) sin2x, б)0

№314 а)

№317

№320 а)

б)

№322 a)

№324 а)

№325 а)

Қосымша ақпарат
Саралау

Cұрақтар жасырылған сандықша

Топқа бөлу

Бағалау:

Өзін өзі бағалау

Кері байланыс

 

Формуланы білу
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

 

2.

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді?

 

1.

 

2.