Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: «Жасөспірімдік кезеңде психикалық даму ерекшеліктері»

Сабақ: дәріс ЖОО: І.Жансугіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті
Күні: 10.12.2015ж.

Уақыты: 13.15:15.05

Оқытушының есімі: практикант Андасбаева Ульзана Мауленовна
Топ: БҚ211,МҚ211 Қатысқандар: 22

Қатыспағандар: 1

 

Сабақ  мақсаты

 

Оқушылардың Жасөспірімдік кезеңде психикалық дамудың ерекшеліктерін талдап, ғылыми түсініктер қалыптастырады.
Сабақ мақсаттары: Студенттердің барлығы:

·        Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму ерекшеліктеріне анықтама береді;

·        Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму ерекшеліктерінің факторларын жіктейді.

Көпшілігі:

·        биологиялық факторларды  түсіндіріп, мысал келтіріп, тұжырым жасайды.

·        әлеуметтік факторларды (өзара қарым-қатынастар, ортамен қарым-қатынастар) түсіндіріп, мысал келтіреді.

·        Оқыту мен тәрбиенің мәнін түсіндіріп, мысал келтіреді.

Кейбіреулері:

·        Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму ерекшеліктеріне эссе жазады.

·        Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму ерекшеліктерін салыстырып, Мерсер тәсілінің түрлері арқылы жұмыс жүргізеді  (Қайталау, мақұлдау, түсіндіру).

·        Әр жас кезеңінің психологиялық ерекшеліктерін  салыстырып  4 жол өлең жазады;

Сабақтың түйіндік идеясы:  Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму ерекшеліктерінің ғылыми-теориялық негізін ашу
Алдыңғы оқу Бастауыш сынып оқушысы, жеткіншектер психологиясы

 

Сабақтың барысы:

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Оқу үшін бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

ресурстар
5мин Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, түгендеу.

3 топқа бөлу.

Тақырып бойынша мәтіндер жинағы
Оқушылар 20

минут іншінде мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды.

 

 

Мәселені шешу:

3 топқа бөліп, мәтіндерді топқа үлестіремін, артына номер жазамын түрлі түспен 3 топқа бөлінді. 1,2,3 түсіндегілер бір топқа жиналып, мәтінді ойлану, жұптасу, ой-пікір бөлісу арқылы түсіндіреді. Қайтадан бастапқы топқа жиналып, сол тақырыпты оңай тәсілмен бір-біріне түсіндіреді.

1-ші мәтін «»

2-ші мәтін «»

3-ші мәтін «»

(Мерсердің әңгімелесу үштігінің «қайталау, мақұлдау, түсіндіру»).

Оқытушы нұсқаулық түсінік беріп отыру

 

Джигсо әдісі арқылы мәтіндер таратылды.

1.Жасөспірімдердің психологиялық таным ерекшеліктерін талдау.

2. Жасөспірімдік кезеңде дүниетанымның қалыптасуы.

3.Жасөспірімдік кезеңдегі өзіндік сана және «Мен» бейненің ерекшеліктері.  

4.Жасөспірімдік кезең дағдарысының сипаттамасы.

Дәлелдеп беріңіз «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.

 

 

1. Психология және адам дамуы курсынан дәрістер жинағы Талдықорған,2014ж.

2. Жұмасова К.С. Психология

Астана.  «Фолиант» 2013

3. Выготский Л.С., Баланың жас ерекшелігі және кемтар бала пси. Алматы:Эвро,2012

4. Нұржанова С. Жалпы және балалар психологиясы (жаттығулар мен тапсырмалар) Астана,2013

 

 

5мин. Сергіту минуты    
20мин. Кепірқосақ топтары

«кері байланыс жасау»

Оқушылар 3 түс арқылы 3топқа, бастапқы топтарына жиналып, бөлінген топтарында талқылаған сұрақтарын талдап түсіндіреді.

 

Сұрақтар бойынша дайындалған мәтіндер
5мин. Дәрістің екінші кезеңі «Жаңа үғымдарды бекіту» Мерсер үштігінің зерттеушілік (сыни әрі сындарлы) бағытын басшылыққа ала отырып

бастапқы топ студенттері «Түймедақ», «Күн мен бұлт», «Өрмекші» әдісі арқылы тақырыпты талдау ұсынылады.

 

Оқулықтар, дәрістер жинағы, ОӘК, мәтіндер
15мин. Сабақты бекіту.

«ой толғау»

1. «Жасөспірімдердің психологиялық таным ерекшеліктері» бойынша 1-топқа «Түймедақ» әдісі ұсынылды.

2. «Жасөспірімдердің өзіндік санасы мен  «Мен» бейнесінің» құрылымын «Күн мен бұлт» әдісі арқылы түйіндеу ұсынылды.

3. Жасөспірімдік кезең дағдарысы мен дүниетанымның қалыптасуын «Өрмекші» әдісі арқылы талдап жазу.

Оқушылар топ болып орындайды.

Берілген тақырыпты өздерінің шығармашылығына байланысты өзгертуге болады тапсырмаға тақырып қойып қорғайды.

 

 
3мин. Сергіту минуты Қара жорға биі Музыкалық аспаптар, АКТ
15мин Галлереяны аралау

 

Тақырыптарын қорғайды. Топтың ортақ шешімі барлық жалпы топқа ұсынылады. Дәлелді парақ жауабы (оқытушы бағалауы)
5 Галлереяны аралау алдында стикерлер таратылып, оқушылар бірден бағалап отырады

 

Бағалау критерийі

— толық және дұрыс

жауап берген оқушыларға 100 балл.

-1 қате жіберетін болса 90 балл

-2-3 қате жіберетін болса 80 балл

-3-4 қате жіберетін болса 70 балл

 

Дұрыс жауап парағы(оқытушы бағалауы)
2 Үйге тапсырма:

 

Бастауыш, жеткіншек, балаң жасөспірімдер психологиясын қайталау  
Рефлексия

5 минут

Бүгінгі сабақта Сіз үшін не құнды болды?

Немесе мақсатқа жете алдым ба? Соны саралап рефлексия жасаймын.

 

ББКҮ кестесін толтыру

Б БК Ү
     
     
     
Дайын сызба
Қорытынды бағамдау:

Сабақты түрлендіріп өткізу оқушылардың  қызығушылығын  арттырды, өз бетімен шығармашылық жұмыс жасауын дамытты, сонымен қатар оқушылар кітаппен жұмыс жүргізе білді, бір-біріне қолдау жасады, алған білімдерін іс жүзінде пайдала отырып төрт топта өлең жазды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайындаған: психолог Андасбаева Ульзана Мауленовна,

Аға оқытушы Молбасынова Жумакул Маратовна