Тексерілді:

 

Пән: Жаратылыстану

Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жануарлар

Күні:19.10.2018

Сынып: 3 «Ғ»сынып

Мектеп:№ 8

Мұғалімнің аты-жөні: Шомбылова Амалгүл

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

 (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырата алады.

Көптеген оқушылар: бір ортаны мекендейтін жануарлардың өзара ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата алады.

Кейбір оқушылар: өз бетінше жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды.

Бағалау критерийлері         жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырата алады.

бір ортаны мекендейтін жануарлардың өзара ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата алады.

өз бетінше жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды.

Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:

Тіршілік ету.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Жануарлар қайда мекен етеді?

Тауды мекен ететін жануарлар қандай болады?

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтауға болады?

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Жануарлар туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім жануарлардың қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдары туралы бастапқы білімдері бар.
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру

 Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім,
Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер,
 Қайырлы күн, барша тіршілік иесі

Жаңа топ құру

Топқа  бөліну :орман  жануарлары,тау жануарлары,ашық кеңістік жануарлары, су   қойма  жануарлары

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

«Жануарлар қайда мекендейді?» ойыны.Оны сыныптастарыңа ым-ишарамен көрсет.Оларға жануар мен оның тіршілік ортасы туралы айтып беруді ұсын.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
.                  Шортан                              Косатка                                  Ұлу

Тіңізде тіршілік етеді .Тоғанда тіршілік етеді. Өзенде тіршілік етеді

 

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру және бейнетаспа көрсету

Сергіту сәті

«Достық шеңбері»

Балалар шеңберге жиналады.Педагог ортаға орындық қойп,кез келген балаға отыруды ұсынады (ұялшақ,өзіне сенімсіз,жасқаншақ баланы шақырғаны жөн).Педагог «Күлгін көзілдірікті» киіп «күн сәулесін қорғайтын әйнегі күлгін түсті көзілдірік жарайды),ол арқылы адамның ең жақсы қасиеттерін көруге болатынын айтады да,ортада отырған баланың жақсы қасиеттерін айтады.Балалар қалаулары бойынша көзілдірікті кезекпен киіп,ортадағы баланы мадақтайды. Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, талқыланады. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.