Мектеп: № 2 Бескөл орта мектебі

Күні:                                                    Мұғалімнің аты-жөні:  Умутбаев.Д.М

Сынып:   5                                          Қатысқандар:                       Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті.
Оқу мақсаты 5.2.3.1 Ежелгі Грек философтарының көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру.
Сабақтың мақсаты Ежелгі Грек философтардың мінсіз қоғам туралы көзқарастарын  түсіндіру.

 

Бағалау критерийі Барлығы үшін:Ежелгі грек философтардың көзқарастарын қарапайым түрде түсіндіреді.

Көпшілігі үшін: Сократ, Платон және Аристотельдің ортақ ойларын анықтайды.

Кейбірулері үшін:Ежелгі грек философтарының көзқарасымен мінсіз қоғамды түсіндіреді

Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология:

Жаңа есімдермен таныс болады:Сократ,Платон,Аристотель

Жаңа сөздерді қолданады: Пелопоннес,Афины,Спарта, «Политиябан»

Диалогта қолдану үшін:

1.Аристократия дегеніміз……………

2.Олигархия дегеніміз……………..

3.Демократия  дегеніміз………………

Дағдылар: эссе (жазылым,айтылым),сөзжұмбақ (оқылым,жазылым),мәтінмен жұмыс (жазылым,оқылым,айтылым),сәйкестендіру (жазылым), «таста-тыңда» әдісі (жазылым,айтылым,оқылым) «Еркін микрафон» әдісі

(айтылым)

Құндылықтар

ға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтау үшін Абай Құнанбаевтың қара сөздерін пайдалана отырып, өскелең жас ұрпақтың бойына ұлтжандылық,адамгершілік қасиеттерге,баулу.

 

Пәнаралық байланыс Әдебиет пәні бойынша:Абай Құнанбаевтың

«Ескендір Зұлқарнайын» поэмасында Аристотель жайлы мәлімет келтіріледі.

География пәні бойынша: Ежелгі Грекия жерін Афины, Спарта мемлекеттерінің қазіргі саяси картадан анықтайды.

Алдыңғы білім Дүниетану сабағында қоршаған орта, қоғам жайлы түсініктері қалыптасқан.Алдыңғы тақырыпта Александр Македонскийдің басқыншылық соғыстарынан Грекия жері туралы біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.

 

Ресурстар
 

Сабақтың басы.

Ұйымдастыру

12 минут

 

М.Оқушылар арасында психологиялық ахуал туғызамын.

«Шаттық шеңбері» құрып оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіргеннен кейін сабақты бастаймын.

Үй тапсырмасын қайталау:

1-тапсырма: алдыңғы сабақта алған білімдерінді берілген  суреттермен байланыстырып эссе жазыңыз.Эссе 10 сөйлемнен аспауы керек.

1  2 3 4  Топқа бөлу. «Қаламсап» әдісі.

Ең алдымен оқушылар қаламсаптарын жинап береді,содан соң жиналған қаламсаптарды үш топқа бөліп,үстел үстіне тастаймын.Оқушылар өздерінің қаламсаптарын тауып алып,үстелге отырады.

 

Суреттер

5-сынып

оқулығы (жоба)

6-сынып оқулығы

Сабақтың

ортасы

25 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М.Жаңа сабақты бастау мақсатында оқушыларға сөзжұмбақ жасырамын,оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып ГРЕК деген жасырын сөзді анықтайды.

2-тапсырма «Ойлан-тап» әдісі

Сөзжұмбақ.

1 Г Е Р А Д О Т  
2 Р У  
3 Е Г І Н Ш І Л І К
4 К Ө З Е  

Сұрақтар:

1.Тарихтың атасы.

2.Тобырдан кейінгі қауым.

3.Терімшіліктен кейіңгі пайда болған кәсібі қалай аталды.

4.Қыш құмыралар жасау әдісі.

 

3-тапсырма. Мәтінмен жұмыс жасай отырып, грек философтарының көзқарастарын, ортақ ойыларын талдаңыз,  кестені толтырыңыз.

 

Ежелгі Грек

филсофтары

Қоғамға деген көзқарастары Ортақ ойлары
1 Аристотель  

 

 
2 Сократ  

 

 
3 Платон  

 

 

 

Бағалау критерийі

 

дескрипторлар
Аристотель,Сократ, Платонның

көзқарастарын, ортақ ойыларын талдайды.

 

1. Аристотельдің қоғамға деген көзқарасын талдайды

2. Сократтың қоғамға деген көзқарасын талдайды

3. Платонның қоғамға деген көзқарасын талдайды

4.Аристотель,Сократ,Платонның ортақ ойларын анықтайды.

4-тапсырма

Төмендегі берілген мәліметтерді грек философтарын еңбектерімен өзара сәйкестендіріңіз:

 

  1.Сократ

Ежелгі

Грекия

Б.з.д 469-399

  А) «Саясат» деген еңбегін мемлекет және мемлекеттің құрлымына,түрлеріне арналады. Ол жердің шар іспеттті екендігі,ал күн мен жұлдыздардың жердің төңірегінде айналатындығы туралы тұжырымдама жасаған.

 

  2.Аристотель

Ежелгі

Грекия

Б.з.д. 384-322

  В) «Мемлекет» » атты еңбегінде мемлекеттік басқарудың аристократиялық түрін шынайы мемлекет ретінде сипатайды және мемлекеттік құрылыстың  бес түрін: аристократия,тимо-

Кратия олигархия,демократия жіне тиранияны атайды.

 

 

 

 

   

3.Платон

Ежелгі

Грекия

Б.з.д 427-347

  С) Софистердің идеалистік ілімін сынға алады. Мемлекеттің мені мен адамгершілік-саналық негізін анықтауға әрекеттенді және мемлекетті білімділер ғана басқаруы тиіс деп есептеді.

 

1 2 3
     

 

Бағалау критерийі

 

дескрипторлар
Ежелгі Грек философтарының көзқарастарын анықтайды. 1.ЕжелгіГрек философтарын сурет арқылық атайды;

2.Ежелгі Грек философтарының көзқарастарын сәйкестендіреді.

Сергіту сәті: «Қызыл гүлім-ай» бейнеролик.

 

 

Сұрақтар 6-сыныптың Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығынан алынған.

Автор: Төлеубаев Ә.,Сәрсекеев Б.,,Іргебаев Ғ.

2015 жыл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интернет желісінен алынған суреттер

 

 

Ежелгі Грекиядағы

Жиналыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-сынып оқулығы (жоба

бойынша)

Сабақтың аяғы

5-минут

 

 

 

 

3-минут

Оқу дағдысын жинақтау .

«Таста- тыңда» әдісі.

Оқушылар парақшаларға бір сұрақтан жазады, умаждайды,ортаға шығып бір- біріне лақтырыды. Қолына түскен  сұраққа жауап беруі тиіс.

Мақсатым: бүгінгі сабақты пысықтау, ойларын жинақтау, өзін-өзі тексерту

Үй-тапсырмасы: «Қызықты сөзжұмбақ»  құрастыру.

 

Рефлексия:

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі  бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалалайды және ұсыныстарын береді.

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын

 

 

Қағаз бетіне сөз жазу

 Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау

 

Денсаулық және техникалық қауіпсіздік техникасын сақтау
-Саралап оқыту бойынша анағұрлым қабілетті оқушылар қажетті ақпараттарды өмірден көргендерінен алады.

-Қабілеті төмендеу оқушыларды қолдау мақсатында суреттермен  жұмыс істеу тапсырмасын беру

-Тақырыпты жан-жақты талқылау  үшін әр түрлі дерек көздерін пайдаланамын.

— Берілген тапсырмалардың деңгейіне қарай

қабілетті оқушыларға күрделі дереккөздермен қамтамасыз ету, оларды тұжырым жасауға ынталандыру, басқа оқушылардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.

 

-Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу.

-«Ойға білімділік шабуыл», кесте толтыру, ежелгі грек философтарының қоғам жайлы көзқарастарын айту кезіндегі материалды игеру деңгейін анықтау.

-критерий мен дескриптор негізінде бағалау

 

 

-Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сабақ бойы сақталуына әрекет жасау.

— Көп белсенді оқу тәсілдерін қолдану, әрекеттердің ауысып отыруын ұйымдастыру.

— Топта жұмыс ережесін ұстануды қатты қадағалау

— «Тыңда- таста» әдісі арқылы сабақ соңында белсенді  жұмысқа жұмылдыру.

 

Өзін-өзі бағалау парағы.

Оқушының аты-жөні.

эссе сөзжұмбақ мәтінмен

жұмыс

 

Кестені

сәйкестендіру

 

Қалыптастырушы баға
1-3 4-7 8-10 11-15 15
         
Жақсы

Жазылған

 

Ойынды тиянақтай аласын жарайсың тапқырсын Сен білім шыңына шығасын,оған мүмкіндіктерін көп