Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

 Энергия

Мектеп: №173 мектеп-лицей

 

Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Байырқан М.

 

Сынып: 7Ә Қатысқандар: Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы Энергия.Кинетикалық және потенциалдық  энергия
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.3.2-механикалық энергияның екі түрін ажырату;
7.2.3.3-кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Механикалық  энергия  ұғымын біледі, энергия  түрлерін  ажырата  алады.

Басым бөлігі: Кинетикалық және потенциалдық  энергия  формуласын біледі, жаза алады, есептер шығаруда қолдана алады.

Кейбіреуі: Кинетикалық және потенциалдық энергияны  анықтауға  арналған сандық, сапалық  есептер шығарады.

 

Бағалау критерийі ·         Механикалық  энергия түрлерін ажыратады;

·         Энергия түрлерінің анықтамасын, өлшем бірліктерін біледі;

·         Есеп шығаруда кинетикалық энергияның формуласын қолданады;

·         Есеп шығаруда потенциалдық энергияның формуласын қолданады;

Тілдік мақсаттар

 

Пәндік лексика және терминология:

Энергия, потенциалдық знергия, кинетикалық энергия, масса, биіктік, жұмыс ұғымдарымен танысады, өзара диалогтерде, ауызша және жазбаша түрде еркін қолданады.

Терминдер:

қазақша орысша ағылшынша
энергия энергия energy
масса масса mass
биіктік выйсота height
жұмыс работа Job
Құндылықтарға    баулу

 

 

Тәуелсіз Қазақстанның потриоты болуға, сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершілікке, жақсы  қарым- қатынас жасау қабілетіне баулу.
    Пәнаралық

    байланыс

Математика, ағылшын
Алдыңғы білім Механикалық жұмыс, қуат ұғымдарын біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Ø  Оқушылармен амандасу.

Ø  Психологиялық дайындық.

«Сиқырлы айна» әдісі

Топ құру: Энергия, кинетикалық, потенциалдық, жұмыс, масса сөздері арқылы бес топқа бөліну.

Алдыңғы білімді қайталау: «Қарлы кесек» әдісі (умаждалған домалақ қағазды оқушыға лақтырып сұрақ қойылады оқушы жауап береді)

1)Төмендегі құбылыстардың қайсысы механикалық құбылыстарға жатады?

А) Автомашинаның қозғалысы

В) Жапырақтың сарғаюы

С) Картоптың бүлінуі

Д) Найзағайдың жарқырауы

Бағалау:смайлик арқылы (дұрыс жауап айтақан баланың қолына смайлик жапсыру)

2) топтық жұмыс (әр топқа біден беріледі)

Атауы Белгіленуі Өлшем бірлігі Формуласы
1 Жұмыс      
2 Қуат      
3 Жылдамдық      
4 Жол      

Бағалау:   + — (сағат тілінің бағытымен бір біріне береді тақтадан дұрыс жауап көрсетіледі + — пен белгі салады)

Жаңа тақырып: ой қозғау (слайдты ашу)

Мына суреттерге қарап қандай ой қорытасыз.

Оқушыларға бүгінгі сабаққа мақсат құрдыру (өздерің қалай ойлайсыңдар сабақтың мақсатын құрып көрелік) тақырып негізінде мақсат құру.

Айнаға қарап әр топ өздеріне, басқаларға өз тілектерін айтады( айна сиқырлы соңында тілектер орындалады)

 

Энергия, кинетикалық, потенциалдық , жұмыс, қуат сөздері

 

 

 

Кортчкалар, кесте

 

Сабақтың ортасы

 

13 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- тапсырма Оқулықпен жұмыс. Топтақ жұмыс

«Елші» стратегиясы

1-топ: кинетикалық энергия қандай шамалармен сипатталатынын,  анықтамасын, кинетикалық энергияның  есептеу формулаларын тауып оқы.

2-топ: ұшақпен ұшып бара жатқан адамның кинетикалық энергиясын ұшаққа қатысты және жерге қатысты салыстырып көріңдер.

3-топ: Ауырлық күшінің жұмысы мен потенциялдық энергияның арасында қандай байланыс бар екенін анықта.

4-топ: жұмыс пен энергия арасындағы байланысты тауып оқы.

5-топ: серіппенің потенциялдық энергиясының өзгерісі мен серпімділік күші жұмысының арасындағы байланысты тауып оқы.

Қорытындылау.  (Әр топтан бір оқушы шығып, сабаққа қорытынды жасайды)

Бағалау: Дөңгелек арқылы (өте жақсы-тұтас дөңгелек, жақсы-жарты және нашар оның жартысын көрсетеді.)

 

2 –тапсырма«Кім жылдам»  жеке  жұмыс

Орташа деңгей

1.      3 м/с жылдамдықпен қозғалатын массасы 2 кг дененің кинетикалық  энергиясы неге тең болады?

2.      Потенциалдық энергиясы 150 Дж, 120 см.Биіктіктен құлаған дененің массасын анықта.

Жеткілікті деңгей

3.      4 см-ге созылған серіппенің қатаңдығын анықта. Серіппенің энергиясы 1,6 Дж.

4.      20м/с жылдамдықпен қозғалып бара жатқан дененің массасын анықта. Дененің энергиясы 800Дж.

жоғары деңгей

5.      Көлемі 4дм3 болат бөлшектің 2м биіктіктегі потенциялдық энергиясы қандай?ρ 7800кг/м3

6.      Қатаңдығы 200 н/м серіппе орнатылған ойыншық машинаның серіппесі 5см-ге сығылды. Атқан кездегі ұшып шыққан массасы 5г шариктің кинетикалық энергиясын және жылдамдығын анықтаңдар?

 

Бағалау:  Дескриптор Білім алушы

— кинетикалық энергия формуласын есеп шығаруда қолданады.

— потенциалдық энергияның формуласын қолданады.

Оқулық, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

4 минут

 

 Рефлексия

БББ кестесі (стикерге жазады)

Білемін….

Не білдім…

Не білгім келеді…..

Білім ағашы
Үй тапсырмасы

2 минут

§32,33 оқу.

Есеп шығару.

5.4 жаттығу

 
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?  Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін  (Гарднер бойынша көптікзият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кезкелген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

«Сиқырлы айна» әдісі.

«Қарлы кесек» әдісі.

«Елші» стратегиясы .

«Кім жылдам».

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығуларымен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқумақсатынақолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 173мектеп-лицей

 

 

 

 

 

Ашық сабақ

Тақырыбы: «Энергия. Кинетикалық және потенциялдық энергия»

 

 

 

 

 

 

                                            Пән мұғалімі:

                                                     Байырқан Меруерт

 

 

 

 

2019жыл