Сабақтың тақырыбы:

Потенциалдық  энергия

 

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметолдинова М.С

Күні:  09.04.2019ж

СЫНЫП:  7Б

 

Қатысқан оқушылар  саны: 

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату;

7.2.3.3 – потенциалдық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

 

Механикалық энергияның екі түрін ажырата алады;

 

Потенциалдық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

 

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік  

 

 

 

Потенциалдық энергия дегеніміз денелердің өзара әрекеттесуінен пайда болаатын энергия.

Кинетикалық  энергия дегеніміз денелердің қозғалысынан пайда болатын энергия.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Математика, информатика
Алдыңғы оқу Механикалық энергия. Кинетикалық энергия
Сабақтың жоспары
Сабақтың жоспарлау кезеңдері Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы Ұйымдастыру (2 минут)

Сәлемдесу

Сыныпты түгендеу

Топқа бөлу (сурет қиындылары  арқылы 4 топқа бөлінеді).

1-топ: Энергия

2-топ: Масса

3-топ: Еркін түсу

4- топ: Биіктік

 

Үй тапсырмасын сұрау

 

1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар?

3. Механикалық энергия дегеніміз не?

4. Кинетикалық энергия деп нені айтамыз?

5. Кинетикалық энергияның формуласы қандай?

 

 

Сурет қиындылары  арқылы

 

Слайд

 

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну
Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

Топтық  жұмыс (суретпен жұмыс)  (5 минут)

« Суреттер сөйлейді » әдісі (Топтарға суреттер таратылып береді)

 

 

 

Талқылау үшін сұрақтар беріледі:

Осы суреттерге қарап не айта аламыз?

 

 

 

 

 

Слайд

Оқулық,

мәтіндер

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

Дәптермен жұмыс

Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары

заводтар мен фабрикалардағы станоктар мен машиналар жұмыс істеу үшін, оларды электр двигатальдері қозғалысқа келтіруі керек, ал электр двигательдері электр энергиясын жұмсайды. Автомобильдер мен самолеттер, тепловоздар мен теплоходтар жанғыш отын энергиясының, гидротурбиналар биіктен құлап аққан судың энергиясын жұмсау арқылы жұмыс істейді. Біз өзіміз өмір сүріп, жұмыс істеу үшін өз энергиямыздың қорын тамақ арқылы ауық — ауық жаңартып толықтырып отырамыз.

Мысалы, көп жұмыс істей алатын адамдарды энергиясы, мол, қайратты адамдар деп атаймыз. Энергия дегеніміз не?

Қысқаша видеоролик көрсетіледі.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау: тақырыптың соңындағы

5.4 жаттығу

 

1.      Массасы 100 кг дене 10 м биіктіктен биіктігі 3 м үйдің  төбесіне құлап түседі. Ауырлық күшінің істеген жұмысы қандай?

2.      Нүрек су электр стансысында (СЭС)  су 275 м биіктіктен құлап ағады.Әрбір секунд сайын  СЭС-тің бір турбинасынан 155 м3 су ағып өтеді. Бұл турбинада 1с ішінде қанша энергия өндіріледі?

3.      Тік жоғары 10  м/с жылдамдықпен лақтырылған массасы 400 г дененің ең жоғарғы көтерілу нүктесіндегі кинетикалық энергиясы қандай ?

4.      20 м/с жылдамдықпен қозғалған дененің кинетикалық энергиясы 400 Дж болса, масссасы неге тең ?

 

 

 

 

Слайд

Оқулық,

мәтіндер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточкалар

     
 

Сабақты бекіту

Синтез  «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Жұмыс пен энергияның өзара байланысын қандай мысалдар келтіріп көрсетуге болады?

Механикалық энергия дегеніміз не?

Жұмыс пен энергияның бірліктері мен формуласы  қандай?

Потенциалдық энергия мен кинетикалық энергия деп қандай энергияларды айтады және олардың қандай ерекшеліктері бар?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

Рефлексия  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Сурет қиындылары  арқылы 4 топқа бөлінеді

« Суреттер сөйлейді » әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Рефлексия

«Бағдаршам» әдісі

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1. Tеориялық білімді тәжірибе aрқылы көрсете алды.

2. Қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындай алады.

 

 Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.Tопта бірлесіп жұмыс жасай алды

2.Cабақ мақсатын барлық оқушыны ескере отырып жасадым

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?