Бұршақбаева Сауле Алмабековна

Дарынды балаларға арналған әл Фараби атындағы үш тілде оқытатын арнаулы гимназиясының дене тәрбиесі пәні мұғалімі, стол теннисінен спорт шеберінің кандидаты, Ы. Алтынсарин  және «Үздік жаттықтырушы» медалінің иегері

 

Пәннің аты

Дене шынықтыру

Уақыты: Кабинет: Мұғалім

Бұршақбаева С

Сабақтың атауы Волейбол ойыны

 

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау, волейбол ойыны тарихына шолу, дайындалған слайдтар бойынша оқушылар өздері сөйлейді.

Шығармашылық тапсырма

Волейбол ойынының техникасын еске түсіріп, айтып шығу.

Баскетбол ойынымен салыстыру, Венн диаграммасын жасау.

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау, топтық жұмыс

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

 

Топтар бір бірін Екі жұлдыз бір тілек стратегиясы бойынша бағалайды

Топтар кезекпен сайысқа түседі. Үшінші топ төреші қызметін атқарады.

Төреші топ ойынға түскенде келесі топ төреші болады солай кезепен  барлық топ ойнап шығады.

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
тарихын

 

 

 

 

ережесін Халықаралық дәрежедегі мәртебесін
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып алу
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұстаздың үстел теннисінен спорт сайыстарындағы жеңістері

 

 

 

 

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ 30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады