Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:  8.4С    Су

Күні: 05.03.2019

Сынып: 8 А

Мектеп: Ю. Гагарин атындағы дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын №8 арнаулы гимназиясы

Мұғалімнің аты-жөні: Бухарбаева Фарида Умаровна

Қатысқандар саны: 17

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы су
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы бойынша) 8.4.2.6 судың табиғатта кең таралғандығын, бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын түсіндіру

8.4.2.7 табиғаттағы су айналымын түсіндіру

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Судың табиғатта кең таралғандығын, қасиеттерін, тіршілік үшін маңызын біледі. Табиғаттағы су айналымын түсінеді.

Басым бөлігі:Судың табиғатта кең таралғандығын, қасиеттерін, тіршілік үшін маңызын, табиғаттағы су айналымын түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: Судың қасиеттеріне сөзжұмбақ құрастырады

Бағалау критерийі —          Судың қасиеттерін біледі,тіршілік үшін маңызын түсінеді.

—          Табиғаттағы су айналымын түсіндіреді.

—          Судың қасиеттеріне сөзжұмбақ құрастырады.

Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:сутек,оттек, булану, қату, айналым, организм

Диалог/жазылым үшін қолданылатын тіркестер:

судың айналымы……….. әкеледі

су молекуласы   ………….   тұрады.

су тіршілік көзі , себебі ………

судың агрегаттық күйлері …….. деп бөлінеді

Құндылықтарды дарыту Топтық жұмыста құрмет, ынтымақтастық, шығармашылықтықалыптастыра отырып судың қасиеттерін, өмір үшін маңызын және айналымын талқылап, мәңгілік елдің зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылықтарын дарыту, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
Пәнаралық байланыстар Биология — су көтерілуінің тірі ағзаларға әсері.
Бастапқы білім Табиғаттағы су айналымын, адам  тіршілігі үшін судың маңызын біледі.Дүниетану – 3 сынып
Сабақтың жоспарланған кезеңдер Сабақты жоспарланған жаттығу түрлері.

 

Ресурс
Сабақтың басы

8:00-8:01

 

 

 

 

 

 

 

8:01-8:02

 

 

 

 

8:02-8:04

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Суретке байланысты тілек» тренинг. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшінтаңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.

 

«Стикер» әдісі  2 түсті стикерлер арқылы 2 топқа топтастыру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Ой қозғау:Суреттерге қарап ортақ тақырып қойыңыздарКөрсетілген 4 суреттен оқушылар

1 сөз шығарып, жаңа тақырыпты ашады.

 «4 сурет 1 ой» әдісі

карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

стикерлер

 

Сабақтың ортасы

 

8:04-8:12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8:12-8:18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8:18-8:28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8:28-8:35

1-тапсырма.«Борт журналы» әдісі. (тж)

Тақырып бойынша бұрыннан білетінді, мәтінді оқып жаңадан білгенін, болжамдар және тың ақпараттарайтыңыздар.

1-топ. Судың қасиеттері.

Дескриптор :

—          Судың қасиеттерін атайды.

 

2-топ. Судың тіршілік үшін маңызы.

Дескриптор :

— Судың тіршілік үшін маңызын түсіндіреді

ҚБ: «Мадақтау сендвичі» әдісі арқылы топ бірін-бірі бағалайды

Мақсатқа оралу:Оқушылар судың қасиеттерін атап, тіршілік үшін маңызын түсінеді.

 

2- тапсырма. «Сурет: не болды?» әдісі.(Жж)

Бейнежазбаға назар аударып,содан соң берілген сурет бойынша табиғаттағы судың айналым бағытын көрсетіп,түсіндіріңдер.

Дескриптор:

-Табиғаттағы су айналымын түсіндіреді.

— Табиғаттағы судың айналым бағытын дұрыс көрсетеді;

 

ҚБ: «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды

 

Мақсатқа оралу: Оқушылар табиғаттағы су айналымын түсінеді.

 

3-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі.    (ж)

Судың қасиеттері тақырыбына сөзжұмбақ құрастырып, шешімін табыңдар.

 

  С у т е к  
  ф о р м У л а  
  т ұ з Д ы  
а й н а л Ы м  
    ж а Ң б ы р  
     
    Қ о р е к т і к
г А з  
    С ұ й ы қ  
  И і с с і з  
  к о н д Е н с а ц и я  
    о Т т е к    
қ а Т т ы    
т е м п Е р а т у р а  
  о Р г а н и з м  
д ә м с І з    

 

Дескриптор:

Судың қасиеттері тақырыбына сөзжұмбақты құрастырады.

— Судың қасиеттері тақырыбына сөзжұмбақтың шешімін табады.

ҚБ: «Көршіңе бір пікір» әдісі

—          Жарайсың!

—          Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.

—          Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.

 

Мақсатқа оралу:Оқушылар судың қасиеттері тақырыбына сөзжұмбақты құрастырып, шешімін табады.

 

4-тапсырма.Саралау тапсырмасы.«Ойлан, тап?» әдісі(ж)

Дұрыс нұсқаны таңдап, сұрақтарға жауап беріңіз.

1. Жер бетінің ең көп бөлігін алып жатқан не екенін көрсетіңіз.

A)    тау

B)    су

C)    жазық

D)    дала

2. Су қандай пішінге ие?

A)    Шар тәрізді

B)    Бұлт тәрізді

C)    Төртбұрыш тәрізді

D)    Үшбұрыш тәрізді

3. Судың агрегаттық күйлері

A)    Шар, газ, бу

B)    Шар, ауа, газ

C)    Сұйық, қатты, газ

D)    Сұйық , қатты, шар

4. Организмде су жетіспеген жағдайда химиялық реакциялар…..  .

A)    Қарқыны жоғарылайды

B)    Баяулайды

C)    Өседі

D)    Орындалады

5. Судың қасиеттеріне тән:

A)    100 °С-та қайнайды, 0°С-та қатады, электр тогын нашар өткізеді

B)    100 °С-та қатады, 0°С-та қайнайды, электр тогын нашар өткізеді

C)    100 °С-та қайнайды, 0°С-та қатады, электр тогын жақсы өткізеді

D)    100 °С-та қайнайды, 0°С-та қатады, электр тогын күшті өткізеді

Дескриптор:

Жер бетінің ең көп бөлігін алып жатқан су екенін көрсетеді

— Су шар тәрізді пішінге ие екенін көрсетеді

— Судың агрегаттық күйлері сұйық, қатты, газ екенін көрсетеді

— Организмде су жетіспеген жағдайда химиялық реакциялар баяулайтынын көрсетеді

-Судың қасиеттеріне  100 °С-та қайнайды, 0°С-та қатады, электр тогын нашар өткізетінін тән екенін көрсетеді.

 

ҚБ: «Өзін-өзі бағалау парағы» әдісі

—          4-5 -Жарайсың!

—          2-3 — Сабақтағы жұмысыңа ризамын.

—          1-2 -Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.

А3 қағаздары, маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Плакат , ватман

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 қағаздары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар

Сабақтың соңы

8:35-8:40

 

 

Кері байланыс«Рефлексиялық нысана» әдісі  
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау тапсырмасы оқушылардың судың қасиеттерін, маңызын, табиғаттағы айналымын  қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтау мақсатында тест жұмысы ретінде аламын.

Қабілеті жоғары оқушыларға судың қасиеттері тақырыбына сөзжұмбақ құрастыруды тапсырамын.

Барынша қолдау:Судың табиғатта кең таралғандығын, қасиеттерін, тіршілік үшін маңызын білу, табиғаттағы су айналымын түсіну бойынша,

Орташа қолдау: Судың табиғатта кең таралғандығын, қасиеттерін, тіршілік үшін маңызын, табиғаттағы су айналымын өз бетінше  түсіндіруі бойынша;

Аз қолдау: Судың қасиеттеріне сөзжұмбақ құрастыру бойынша көрсетілді.

Сондай-ақ сабақ барысында саралаудың «Бағалау», «Диалог» тәсілдері үздіксіз қолданылып, оқушы қажеттілігі ескеріліп отырылды.

Оқу мақсатына жетуде оқушының ой-өрісін дамыту мақсатында «Мадақтау сендвичі» әдісі арқылы оқушылар судың қасиеттерін атап, тіршілік үшін маңызын қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында топ бірін-бірі бағалайды.

Пікір бөлісіп, сөздік қорын дамыту мақсатында «Көршіңе бір пікір» әдісін оқушылар табиғаттағы су айналымын қаншалықты түсінгендерін білу мақсатында

қолданамын.

Өзінің қасиеттерін дұрыс бағалай білуін қалыптастырумақсатында«Өзін-өзі бағалау парағы» әдісін судың қасиеттерін, маңызын, айналымын қаншалықты меңгергендерінанықтауда қолданамын.

Сабағымның соңында кері байланысты«Рефлексиялық нысана» әдісі арқылы оқушылардың

судың табиғатта кең таралғандығын, бірегей қасиеттерін және оның өмір үшін маңызын, табиғаттағы су айналымын түсіну мақсатына қаншалықты  жеткендерін білу мақсатында қолданамын.

«Суретке байланысты тілек» тренингіндестикерге салынған әртүрлі суреттерді таңдап, не үшін таңдағанын біліп,соған байланысты тілектер айту арқылы жағымды атмосфера орнатылады. Жұптық, топтық жұмыс басқаның пікірін сыйлау алуға мүмкіндік береді, сонымен қатар өзімен жасты оқушылармен қарым-қатынас жасай алу дағдысының дамуына жағдай жасайды.

 

Сабақ бойынша рефлексия Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ

мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрысқойылған ба?

Оқушылардың

барлығы ОМ қол

жеткізді ме?

Жеткізбесе,

неліктен?

Сабақтасаралаудұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық

кезеңдері сақталдыма?

 

Сабақжоспарынан

Қандайауытқулар

болды,неліктен?

 
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

 

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?