Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

 

Мектеп: «Сарқан қаласының облыстық зерде бұзылысы бар балаларға арналған  арнайы мектеп-интернаты» КММ
Күні: 21.12.18. Мұғалімнің аты-жөні:  Ахметова Ш.А.
Сынып: 8 сынып Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

 
Сабақ тақырыбы Құстардың сыртқы құрылысы  
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.8.2.1.құстардың сыртқы құрылысының түсінік қалыптастыру;ерекшелігін ұғындыру;
Түзету –дамыту мақсаттары баланың тіл байлығын, өз бетінше оқып, мазмұндап, ой- өрісін дамыту;
Құндылықтарды дарыту оқушылардың эстетикалық талғамын арттыру; топпен жқмыс жасауға, сыйластыққа, достық қарым-қатнасқа тәрбиелеу
Жаңа сөздер Қауырсын, желпуіш, бағыттауіш, пәрі
Сабаққа қолданатын материалдар (ресурстар) сызбалар, суреттер, үлестірме қағаздар
Сабақтың типі көрсету, түсіндіру, сұрақ — жауап, әңгімелеу,
Оқу әдістері ауызша, топтық, жекеше,
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
I. Сабақтың басы Оқушылармен амандасу, түгендеу,оқушылардың және сыныптың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сабақ бөлімдерімен, мақсатымен таныстыру.

«Жүректен жүрекке» тілек тілеу.

Бүгін сабақта бәріміз белсенділік танытамыз, бір-бірімізді тындап, өз білетімізді көрсетеміз.

 
II. Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын тексеру:

Берілген жануарларды атап партанын сол жағына омырқасыз, оң жағына омыртқалы жануарларды салындар. 1-2 топ оқушылар жануарларды атайды 3-4 топ оқушылар көрсетеді

1.      «Не артық»

Балық-бақа-құр бақа

Шортан-сазан-жылан

Кесіртке-бақа-жылан

Бақа- балық –ара

Ара-көбелек-өрмекші

2.      балықтар, қосмекенділер, жорғалаушылар қандай жануарларға жатқызамыз?

3.      Себебі?

4.      Өткен сабақта қандай класс жануарлармен біз таныстық?

Не білеміз?

 

Нені білгіміз келеді?
   

 

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Өткен жануарлардың сыртқы құрылысын атап шығындар.

Құстардың денесі бас, мойын, тұлға, құйрық және екі жұп аяқтардан тұрады.

Венн диаграмма. Ұқсастығы мен айырмашылығын айту.

Бақа-торғай

Кесіртке-сауысқан

Балық- қарға

 

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Жаңа тақырып меңгеру үшін тақырыпты 3 топқа бөлінеді. Берілген тақырыпты жекелей оқып, топта жұптасып талқыланады.

 

«Өкіл» әдісі:

Бір оқушы өкіл ретінде тандалып, берілген тақырып басқа балаларға түсіндіріледі.

 

Жаңа тақырыпты бекіту.

1.      Сәйкестендіру:

1 Құстардың жақсүйектері тұтас мүйізді тақташалармен қапталған. Оны……..деп атайды сояу
2 Қауырсынның  мүйізді өзегі 2
3 Үстінгі тұмсығында …………….болады. тұмсығы
4 Түйеқұсында саусақтарының саны мамық
5 Құстардың жабын қауырсынның астында ……………қауырсындар орналасады. таңау тесіктері

 

2.      «Шағын тест» әдісі:

-қандай құс ұя салмайды?

-қай құс ұша алмайды?

-дүниедегі ең ірі құс?

-қандай құстар қар астында түнейді?

-көл бетін сызып, ақ құман жүр жүзіп

-қауырсынның теріге қадалатын ұшы

 

3.      «Айнымалы бекеттер» әдісі:

Кестені толтыру. Топ басшысы кестені толтыруға көмектеседі.

Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық, көп мәлімет алдық келесі тапсырма. Мен сендерге мәтінді оқып беремін. Сендер қателерін тауып дәптерге нүкте қоясындар.

Құс – табиғат байлығы. Олар табиғат байлығын ағаштарды, өсімдіктерді зиянды жәндіктерден тазартады. Сонда ағаштар жайқалып өседі. Құстардың денесін түгелдей қабыршақты жабындары жабады, тек қанат пен құйрықта қауырсын кездеседі. Дене пішімі шаршы тәрізді, көздері басының төбесінде орналасқан. Тұмсығымен қоректерін аулап, тістерімен оны шайнайды. Бас пен тұлға мөлшері бірдей, аяқтары үлкен, мықты. Қанаттары  бағыттауіш қауырсымен қапталған.

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Сабақтың соңы Рефлексия

1.Сабақта құстар туралы не білдік?

Құстардың қандай құрылыс ерекшелігі бар?

 
Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.