Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Күні:.04.201 Мұғалімнің аты-жөні:  Газизова Гулзада Бисекешовна
СЫНЫП:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы  «Мен жастарға сенемін»
Оқу мақсаты: Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау (7.03). жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу (7.Ж3)

7.А5. Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші→тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

7.ТБ1.3. Топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

 

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу,түсіну, қолдану
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
·         Тыңдалған өлеңнің мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
·         диалог құрастыра алады,

·         сұраққа жауап бере алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өлеңдегі негізгі ойды анықтай алады,

Тақырыбы мен идеясын ажырата алады.

Бағалау критерийлері Білім алушы:

-Өлеңнің негізгі мазмұнын түсінеді.

-Сөйлеуші-тыңдаушы  позицияларын еркін ауыстырады, диалогқа түсе алады

-Өлеңнің негізгі идеясын ашады..

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

 

арыстандай, жолбарыстай,

қырандай

 

Сүттей, арыстандай, жолбарыстай,қырандай,жұмсақ мінез,сүттей таза
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: жастар қайратты,көздерінде от, сөздерінде жалын

 

 

 

·      Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·      Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·      Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·      Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

Талқылауға арналған сұрақтар:
Жастар деп кімді айтамыз?

-Еліміздің болашағы кімдер?

-Қазіргі жастар қандай?

-Бұл өлеңде автор кімдерге сенім артады?

-Бүгінгі күннің жастары қандай?

Құндылықтарға

баулу

Еңбекқорлық, патриоттық,үлкенді сыйлау,табысты болуға талпыну,мамандық таңдау
Пәнаралық байланыс тарих,музыка
Тақырып бойынша алдыңғы білім: Мағжан-ұлы ақын

 

Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы:

Ширату жаттығуы

Елім деп соғады жүрегім (жүрегін көрсетеді)

Гүлдерім тербелер желменен (жайқалған гүлдерді көрсетеді)

Байлығы арта бер қазақтың (қолдарын екі жаққа жаяды)

Қорғаушы өсіп мен келемін (өзін көрсетеді)

Сынып 4 топқа бөлініп отырғызылады

І-топ «Алғыр»

ІІ-топ «Болашақ»

III топ-«Ізденімпаз»

IVтоп-«Зерек»

Еркін  микрофон әдісін пайдаланып өткен сабаққа шолу жасаймыз. /  Мағжан-ұлы ақын/

Бекіу сұрақтары:

-Мағжан қай жерде дүниеге келген?

-Мағжан қандай ақын?

-Мағжанның қандай поэмалары бар?

-Мағжан туралы сенің пікірің қандай?

Дескриптор:

Білім алушы:

-өз ойын білдіреді
-еркін пікір айтады

 

ҚБ: Қолданатын сөздер: «Жарайсың!», «Керемет!», «Ұтымды жауап», «Құнды пікір айттыңыз», «Әлі де ойлан!»

Миға шабуыл. «Болжау» стратегиясы. Интерактивті тақтадан сурет бойынша пікір білдіру

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Білім алушы:

-өз пікірін білдіреді
-мамандық иелерін атайды

 

 

Мұғалім сұрағы:Осы маман иелері кімдер? (Жастар)

Жастар-біздің болашағымыз. Елбасымыз жастарға сенім артады.

Мағжан ақын да өз заманында жастарға сенім артқан екен.

Жаңа тақырыпқа көшу

Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі

Өлеңді әр топтан бір оқушы оқиды(әр топ бір шумақтан)

ӨЖ. «Сұрақ ілмегі» әдісі.

Жетекші сұрақтар арқылы тақырыптың мағынасын  ашамын.

-Бұл өлең кім туралы айтылған?                                                        

-М. Жұмабаев жастарды неге теңейді?

— М. Жұмабаев кімге сенім артады?

-«Мен жастарға сенемін» өлеңі арқылы не айтқысы келді?

Дескриптор:

Білім алушы:

-өз пікірін білдіреді
-сұрақтарға тиімді жауап береді

 

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі

АЙТЫЛЫМ

ТЖ.«Зерттеушілік конференциясы» әдісі

1 топ-Мәтіндегі сан есімдерді сөзбен жаз

2-топ-Өлең мәтіні бойынша естеріңде қалған 10 сөзді атаңыздар

(Жастар-арыстан-жолбарыс-қыран-қанат-балапан-сүт- жүрек – тілек- аспан)

3-топ-Топтау сан есімдерін қатыстырып сөйлем құра

4-Өлеңнен теңеу, метафораны тауып, мағынасын анықта

(Арыстандай, жолбарыстай, қырандай сүттей-теңеу,

Балапан-метафора)

Дескриптор:

Білім алушы:

-сан есімдерді анықтайды
-мәтіннен сөздерді атайды
-сан есімдерді қатыстырып сөйлем құрайды
-теңеу,метафораны анықтайды

 

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

ЖЖ.

Оқушыларды мәтін арқылы диалогқа түсіру үшін

«Бұл жауап болса, онда сұрақ қандай болады?»әдісін пайдаланамын.

/Мен кімге сенемін?/……………………….Мен жастарға сенемін
/Несінде жалын бар?/ ……………………Сөздерінде жалын бар
/Жүректері қандай?/…………………….Сүттей таза жүректер
/ Көздегені не?/.…………………………….Көздегені көк аспан       

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Білім алушы:

-сұрақты нақты қояды
-тиімді жауаап береді
-өзара диалогке түседі

 

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі (стикерге екі жақсы пікір бір ұсыныс жазады)

 

«Менің болашағым…» тақырыбында шағын ой-толғау жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

Рефлексия

3 минут

 

 

 

БББ кестесін толтыру.

Білетінім Білдім Білгім келеді
 

 

   
 

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?