Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.3 Тізбектер және қосындылау Мектеп: №47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп-лицейі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Ш
Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Арифметикалық прогрессиялардың  алғашқы n мүшелерінің қосындысына есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін  қолдану ;
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:

— арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формуласын пайдаланып сабақ ортасындағы жеке жұмыста 2минут ішінде формула мәндерін орнына дұрыс қойып шығады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

-формуланы пайдаланып сабақ барысында берілген 4 тапсырманың кемінде екеуін сабақ соңына дейін толық орындайды;

Кейбір оқушылар орындай алады:

-формуланы пайдаланып берілген барлық тапсырманың 2/3-сін орындайды және сипаттамалық қасиеттерін пайдалана алады ;

Бағалау критерийлері Ø  арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін  қолданады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар:

—          арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын айтады;

Пәнге тән лексика мен терминология:

—                   арифметика;

—                   прогрессия;

—                   n- мүшесі;

—                   қосынды;

—                   сандар тізбегі

—                   арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысының  формуласы;

—                   арифметикалық прогрессияның айырымы;

—                   Sn ;

—               ᵅn;

—               ᵅ1;

—               d;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

­        Тізбектелген  бүтін оң сандар қосындысы  …;

­        арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесінің қосындысын табу үшін…..

Құндылықтарды дарыту

 

 

Оқушылар жаңа жағдайға бейімделеді, мәселені қойып шешімін іздейді, жұпта жұмыс жасай алады, бір-бірінің пікірін тыңдап үйренеді. Барынша өз ойын дұрыс қорыта алады. Ақпартты тауып қорытынды жасай алады. Құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланаған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асады.
Пәнаралық байланыстар Технология,экономика
АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақтаны пайдалану , Quizizz ,The Hat сервистерімен жұмыс
Бастапқы білім

 

сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

10 минут

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Өткен сабақтағы The Hat әдісімен бөлінген топтар бойынша орналасады .

Үй жұмысын талдау.

№  1 есеп «Quizizz»  веб-сервисі арқылы тексеріледі

Ой шақыру:

«Құпиязат»:Оқушыларға суретті көрсетіп.Олардан оның не екенін жəне сабақпен қалай байланысқанын анықтауды сұраймын

Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау.Күтілетін нәтижемен таныстыру.

 

 

Оқулық

9-сынып

«Quizizz»

веб-сервисі

 

 

 

 

 

 

Презентация

Сабақтың ортасы

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 минут

«Ойлан.Жұптас.Бөліс»

Жұптық тапсырма.

Тапсырма:

І жұп:

Проблемасы: 1+2+3+…+50;

Формуласы: S=

Дәлелдері: S= = 1275

Нәтижесі: 1275

 

ІІ жұп:

Проблемасы: 1+2+3+…+100;

Формуласы : S=

Дәлелдері: S= = 5050

Нәтижесі: 5050

 

Бағалау: жұптар жауаптарын ауыстырып өзара тексереді.

Дескриптор:  Білім алушы:

·         Формуланы дұрыс табады,қолданады;

·         Мәнін табады;

 

Топтық жұмыс:

Дескриптор:

·         алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеуде формулаларды  дұрыс таба білу;

·         алгоритммен орындау;

·         алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формуласымен есептеу;

Бағалау: Мұғалімнің пікірі, топтардың өзара бағалауы.

Бағалау: Оқушы тапсырмалардың кемінде үшеуін дұрыс орындау қажет

Сергіту: Тарихқа шолу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видео көрсетілім. «Bilimland.kz» порталы

осы бойынша №7- №10 –жаттығуды

Оқушылар жеке-жеке кезекпен тақтада

орындайды.

 

Дұрыс белгілеген оқушыға «смайлик» жетондар

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

 

 

 

 

 

 

Қосымша 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тест есептерін шығару»

7-11-сынып. 2017

 

 

 

 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/sandar-tizbegi/arifmetikalyq-progressiya/lesson/arifmetikalyq-progressiyanyng-alhashqy-n-shi-mushesining-qosyndysy

Рефлексия

2 минут

 

Стикерлер

 

Үй жұмысы

 

Арифметикалық прогрессиялардың  алғашқы n мүшелерінің қосындысының формулаасын жаттау  
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
Тапсырмаларды орындау барысында кейбір оқушыларға бағыт-бағдар сұрақтары арқылы қолдау көрсетіледі. Деңгейлік тапсырмалар қолданылады. Қабілеті жоғары оқушылар тапсырманы ерте орындаған жағдайда, қосымша келесі деңгейдегі тапсырмалар беріледі. Оқушыларды үй жұмысын тексеру, топтық, жұптық жұмыс барысында өзара бағалауды және өзін өзі бағалауды, сабақ барысында  ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды қолданамын. Тапсырмалар оқушылардың жас-ерекшеліктеріне сай таңдалған.АКТ,

Ұялы байланыс аппараттарын қолдану барысындағы қауіпсіздікті сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы ОМ-на жетті. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді және сабақтың уақыт кезеңдері сақталды